päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]mayah, 2.10.2006 12:47:
Mitä pitää tehdä? Juoda kuumaa, levätä ja syödä vitamiineja? Onko muita jippoja joilla tän sais nujerrettua ennen kuin alkaakaan?
[/q]
Hengitä höyryjä? (*nauru*) Eucalyptuskarkit kuumaan veteen on aikas hyviä ja sitä on hyvä hengittääkin.
Kylpykin tehoo aivan loistavasti, mut sä asutki kallios ni sul ei kuitenkaa oo ammetta?
Sit viel appelsiinimehu. Kunhan vaan juot paljon :)
VITTU, mä vihaan muuttoa
toukokuu.
uniongelmat.
keskinkertaista.
tuhlaan ajatuksia.
toistuvasti tavan idiootti.*uuh*
Märät sukat, kengät, housut ja paidanhihat. Ymh. No, kai ne täs kuivuu kahteen mennes ku pääsee pois töistä ni voi kastella ne uusiks :D
[q]Janisa, 9.8.2007 17:01:
Vituttaa. Ihan noin kokonaisvaltaisesti.
[/q]
ei kai?
just luin et sul o kermavaahtoo ja mansik&mustik..
ääh. kai se on turha ees toivoa
9.5 vasta saa kylppärin vesihanan toimimaan :(
[q]mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.
[/q]
osanottoni :(
raha-asiat NIIN vituillaan, niin kuin aina. Musta tuntuu, ettei tää oo ohimenevä vaihe elämässä, vaan jatkuvaa..
tähän väliin ilmotusluontoinen asia: asian tola on nimittäin niin että unohdin päivällä 1,5l maidon tähän pöydälle. ja nyt se on pakko juoda pois kun en uskalla enää huomenna tota juoda, hyvä puoli tässä on se että mulla onkin jano, huono puoli se että ehkä ei vähään aikaan sen jälkeen kun olen tuon saanut gulautettua pömppikseeni
:( kainalolämmintä maitoa :(
[q]Optik, 3.5.2007 14:10:
Kipeenä ei oo kivaa
[/q]
parane pian
[q]mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.
[/q]
:( *sydän**hali*
kaikki!!!*igor**eiei**eikä*
Nukuin iha perkeleen huonosti, mut en anna sen häiritä kivaa päivää mikä tänää on tulos
Johan selvis... Mun vappuna kadonnut takki (ja matkakortti) onkin varastettu. Oikeesti, jos pitää olla noin säälittävä köyhä paska, et pitää varastaa joku saatanan 50eur maksava onlyn takki, niin vois pysyy himassa koko vapun mun mielestä ihan VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ. Tuli kivat lisäkustannukset mulle. Jos tunnistat itsesi, niin lähetän sellasia terveisiä, et mätäne helvetissä.
Ens yönä saatetaan käydä pakkasen puolella :(
Kunpa kesä alkaisi ja vieläpä jatkuisi... ja PIAN!
Meni suunnitelmat vituiks. Se siitä mukavasta illasta @ my place :C
Raah...
Äitiltä tuli ikävä viesti
flunssa jatkuu ja nyt sapsukin on kipee*uuh*
kissojen nahistelu, mikä eteni liian pitkälle, josta sain itsekin osani kun menin väliin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- ...
- 1,566
- Seuraava »