päivän :(

Back to häröily O

nälkä

vituttaaa ja suruttaaa..

bronkiitti

H.A.J.O.T.T.A.A.

loma loppuu. mitä pitempi loma, sen suurempi vitutus

eikä tää kanuunakaan asiaa helpota

Kuulin sanan suklaata...menin ja söin palasen...nyt maistuu varmaan cili koko loppu päivän suussa. Ei kiva, kuka pentele tunkee chiliä suklaaseen?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1341690

[q]Freja, 23.3.2007 11:56:
Mul on pian työhaastattelu ja myös sellainen tunne, että koko homma tulee kuseen.
[/q]Mä uskon sinuun.*hali* Voima olkoon kanssasi.*hali*
Juokse, Forest, juokse!

[size=5]Oot vaan oma paras itsesi, niin vastapuoli saa susta oikean kuvan.[/size]

kylmä

Keikka peruuntui ja kaikki vituttaa... paremminkin vois mennä

hirvee läheisyydenkaipuu.

[q]happosepi, 30.7.2007 11:51:
-7 viikon loma ohi, eka päivä töissä
-6 päivän dokauksen jälkeinen elämäni pahin liskoyö, jatkuvaa heräilyä kylmä hiki naamalla
-Masentaa, mikään ei kiinnosta, kaikki vituttaa

Onneks meininki töissä on sentään melkein yhtä kuollut kuin meikäläinenkin, joutuu varmaan siis liukenemaan ajoissa.
[/q]
Hehee, tuttua! Paitsi et lomaa oli 4 viikkoa mut muuten täsmää kyl fiilikset ja viime yön kuvaus.

yöjuna. yäh.

siis ei voi olla totta... kaikki mun opparia varten kirjoittamat kymmenet sivut pyyhkiyty vain yhtäkkiä pois? :( kaikki työ on pitää tehä uudestaan ja maanataina ois deadline. ei vittu... *nyyh**nyyh*

[q]blastic, 24.3.2007 16:45:
---
martina, 24.3.2007 16:35:
siis ei voi olla totta... kaikki mun opparia varten kirjoittamat kymmenet sivut pyyhkiyty vain yhtäkkiä pois? :( kaikki työ on pitää tehä uudestaan ja maanataina ois deadline. ei vittu... *nyyh**nyyh*

---

Oivoi.. kuulostaa ilkeeltä. Kai sulla nyt edes jonkinlaiset varmuuskopiot on jossain? Ehkä kuitenkin kannattaa hetki selvitellä voisko asialle olla mitään tehtävissä jos puhutaan kymmenistä sivuista.
[/q]

on mulla levykkeellä asiaa, mut onneks tästä koneesta on cd/levykeasemakin rikki... paperilla on noi kaikki asiat, onneks. harmittaa vaan alkaa kirjottaa niitä uudestaan koneelle. menee turhaa aikaa.

Kolmatta päivää jatkuva päänsärky, ei kivaa

flunssa, ei pääse salille ja muutenki vituttaa herätä 3 krt / yö ku on nenä nii tukossa vammasta.

-M

Ei nyt mennyt ihan putkeen tää oma hauska erilainen ilta/päivä.*hmph*

[q]Taika, 24.3.2007 20:00:
---
lostgone, 24.3.2007 19:49:
Ei nyt mennyt ihan putkeen tää oma hauska erilainen ilta/päivä.*hmph*

---

harmi että olen niin huono lukemaan sun ajatuksia - kyl sä olisit saanut tulla mukaan makkarakisoihin vaikka kristiinasta pidätkin*vink*
[/q]Niin siis kenen autossa tää Kristiinafani olis kulkenut, hä?

Nyt pistää vihaksi. Istuin vahingossa senkkujen päälle ja ne meni fubar. Ei siinä sitte mitään muuta, kuin maanantaina Stokkalle tsekkaamaan paljon kustantaa uudet osat.

O