päivän :(

Back to häröily O

[q]KooKie, 21.3.2007 16:57:
---
Septique, 21.3.2007 15:53:
Olo vaa paskenee koko aja jes hienoa.

---

Mikä murulla on? :(
[/q]

Emmää tiedä. Kaikki mahdolliset asiat vaa pistää vituttaa. Nää on näit hienoja päiviä taas

oon ihan jumissa opparin kanssa. en saa tästä kertakaikkiaan mitään irti. :(

[q]Freja, 21.3.2007 11:55:
"liittymänne saldo ajalta 4.3 - 21.3 on 172e."
[/q]

Ollu ulkomailla?

[q]martina, 21.3.2007 20:56:
oon ihan jumissa opparin kanssa. en saa tästä kertakaikkiaan mitään irti. :(
[/q]

Tsemppiä!

Sama homma mulla väikkärin kanssa ja muutenkin v*tuttaa, voi helvetin perse

helvetin tylsä perjantai. missä tätä nykyään on ne uudet valopääklubbarilaiset, jotka puskee ties mihin keskusteluihin demiviesteillä ja sitten alkaa 40 sivua kestävä fleimaaminen? näitä ei ole näkynyt pitkään aikaan :(

tahtoo päästä fleimaamaan, tahtoo päästä käyttämään replykuvia, tahtoo...! anyone?

noh, onneksi on bissee jääkaapissa, niin voi vaikka mielen vaihduttua vetää pikakännit ja painua paikalliseen ahdistelemaan kantsun pissiksiä

Huomenna paras kaveri lähtee vuodeks vaihtariks japaniin. nyt ei oo itku kaukana, ihan hirvee ikävä jo nyt.

Viime yönä tuli nukuttua 3½h, jos sitäkään. Yllättävän hyvin jaksaa silti

olin eilen selvipäin baarissa ja nyt on pääkipeänä(kolmatta kertaa pääkipeä tällä viikolla).
ois pitäny sittenkin vetää kännit*uuh*

voisko joku ees joku asia mennä putkeen..?

piti vaihtaa salia missä alkaa treenaamaan, mut unohdin sit kengät vanhalle salille*grr* ja kun ei o kortti enää voimassa vanhalle salille niin en saa niitä haettua sielt*pökr* vasta kun ens viikolla... *toktok*

[q]Sir Dominique Trévisan, 7.1.2006 19:59:
Uudet fastit on pian ovella, eiköhä palauteosuus tule tuttuun tapaan monisivuiseksi :D
[/q]
oi beibi :D

Niska jumii, eikä meinaa lopettaa jumiutumista

Tää menee kyllä eilisen puolelle, mutt olkoon sitten eilisen päivän :(

Hukkasin kotiavaimet/fillarin avaimet kauppareissulla. Oli ilmeisesti pudonnu taskusta kun fillaroittin himaan kaupasta... Harmittaa vieläkin.

Mulle on tullu finni:(

[q]Kit^, 22.3.2007 15:42:
[/q]

Asioilla on tapana olla menemättä yleensä putkeen :|

Vitun olo helpotu jo

[q]Septique, 22.3.2007 15:43:
---
Kit^, 22.3.2007 15:42:

---

Asioilla on tapana olla menemättä yleensä putkeen :|
[/q]

no okei.. voisko joku ees yks asia olla epäonnistumatta..?

Oksetus*poks*

Siis mä oon ollut koko talven terveenä niin totta kai just nyt pitää tulla kamala flunssa Onpa kiva viikonloppuna sitten tehdä töitä kun pää painaa tonnin.

tylsää

O