päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- ...
- 1,566
- Seuraava »
kauhea ikävä:(:(
[q]Zenni, 20.3.2007 10:42:
Nyt voin rehellisesti sanoa, ettei oo koskaan vituttanu näin paljon. Ei voi saatana olla mahollista.
[/q]
Avaudu meille julkisesti!
[size=2]Life Sucks, sometimes[/size]
Päivä alkanu pienes vitutuksessa, joten enpä lähe odottaa tält päivältä mitään erikoista..
Vapaapäivä kerrankin duuniputken jälkeen ja iskee kunnon tauti.. kuumetta ja kauhee yskä, joka sattuu perkeleesti.. joka paikkaa kolottaa niin ettei pysty liikkumaan, tekis mieli vaan itkee ku yrittää tehä jotaki *hikoil*..
Jos yrittäisin tehä jotain syömistä kun en oo koko päivänä vielä kyenny.. Nyt ois hoitajalle töitä
Nyt voin rehellisesti sanoa, ettei oo koskaan vituttanu näin paljon. Ei voi saatana olla mahollista.
[q]crissy, 20.3.2007 12:43:
hygieniapassitesti kolmelta ja oon ihan sekasin näist asioist et mikä vittu aiheuttaa minkäkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]
Voin lohduttaa sua sillä, että se testi on niin helppo, että siitä pääsee läpi vaik ei osais mitään
hygieniapassitesti kolmelta ja oon ihan sekasin näist asioist et mikä vittu aiheuttaa minkäkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 viikkoa kipeenä... tänään taas uus yhdistelmäantibioottikuuri, viikko taas saikkua töistä ja huomenna taas verikokeet Niin ja lähete nielurisaleikkaukseen. Meninpä viel ostaan kaikkee hyvää lohdutukseks kaupasta, ei sen lisäks et oon köyhä ja kipee niin oon viel hyllyvä läskikin. Taitaa se kesäkunto 2007 olla aika kaukana.
On tää selittämätön kuumeilu vaan niin kivaa Onneks ens viikolla lääkäri, vaadin kyllä testit laidasta laitaan
ois kylläkin eilisen mutta duunissa kysyttiin että osaanko keittää pastaa ; joo osaan , vastaus oli : no hyvä keitäppä sitten 50 kiloa samantien.... juuh ois kyllä voinu jättää väliin kiitos*igor**toktok*
Taas tuli kieltävä vastaus työhakemukseen..
kohta iskee paniikki siitä, ettei oo kesätöitä..
[q]wammi, 20.3.2007 17:21:
kropassa jylläävä norovirus [--]
[/q]
Voi paska, vieläks sitä on liikkeellä?
voi helvetti näitä koulupäivien pituuksia
Löysin winampin soittolistalta jonkun mulle oudon bändin biisejä ja laitoin soimaan niin musiikki kuulosti hyvältä, mutta laulu tarkemmin sanottuna kaamea örinä oli hirveän kuulosta :( Myös örinän laaduissa on eroa! Joten hyvän kuuloset biisit menty pilaamaan sillä mukamasörinällä
ja
alamäkeen vaan..
Hitto mikä päivä
-nukuin huonosti ja aamulla illan kipeä olo tuntui entistä pahemmalta
-lensin portaissa aika pahasti yliopistolle tultuani
-koulupäivä sellaiset 10h *toktok*
-ehdin syömään vasta kolmen aikaan, siihen mennessä on ehtinyt mennä taju muutaman kerran
Suorastaan innolla odotan, mitä päivä vielä tuo tullessaan
sain äidiltä aivan kamalat huudot .. vaikka kylläkin ehkä aiheesta :((
Olo vaa paskenee koko aja jes hienoa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- ...