päivän :(

Back to häröily O

[q]aapee, 24.3.2007 15:56:
mun tietokone levis..
[/q]
Voi ei mun pientä, tosi kelju homma*lohduttel*

[q]subu, 26.3.2007 22:18:
Nukuin kuuden tunnin päikkärit ja nyt ei väsytä
[/q]

VIRHE!!!

[q]Anselmi, 26.3.2007 09:52:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1341690

[/q]

Kyllä mun mielestä toi on ihan oikein jos joku horoperse ei osaa käyttää ehkäsyä ja viel jättäis viimetinkaan abortin, saispa ainaki nähdä mitä on tappamassa. Ja toisaalta ei, mut toi oli ensi fiilis tosta uutisesta

[q]Mark, 26.3.2007 08:21:
vkl ja kännispedeily Vois lähtee johki Aitoon kirkastusjuhlille hakee raittiutta

-M
[/q]

Sieltähän sitä raittiutta löytyy Mut tsemiä

[q]sune, 26.3.2007 18:33:
---
Anselmi, 26.3.2007 09:52:

---

Kyllä mun mielestä toi on ihan oikein jos joku horoperse ei osaa käyttää ehkäsyä ja viel jättäis viimetinkaan abortin, saispa ainaki nähdä mitä on tappamassa. Ja toisaalta ei, mut toi oli ensi fiilis tosta uutisesta
[/q]
Joo mut veikkaan et tuossa ei hirveesti erotella esim. niitä jotka on raiskattu ja tulleet raskaaksi jne. Ja niissä tapauksissa tuo on sairasta rääkkäystä.

Tämmönen sää,ja mun pitää nysvätä kotosalla pikkuväen kanssa kun toinen on kuumeessa ja toinen oireilee ties mistä taas.. pöh.

[q]Anselmi, 26.3.2007 18:39:
---
sune, 26.3.2007 18:33:
---
Anselmi, 26.3.2007 09:52:

---

---

Joo mut veikkaan et tuossa ei hirveesti erotella esim. niitä jotka on raiskattu ja tulleet raskaaksi jne. Ja niissä tapauksissa tuo on sairasta rääkkäystä.
[/q]

Totta kyl..mietin ihan samaa mut jotenki tuntuu et suurin osa aborteista on vaan ihmisten omaa tyhmyyttä/huolimattomuutta ni toi oikein tuntu hyvältä Jep, mut tuskin tänne tollasta tulee..tai mistäs sitä tietää, on tää niiin sairaaks menny muutenki koko maailma

[q]vivesteri...[/q]

Paljon voimia sulle!

[q]Anselmi, 26.3.2007 09:52:

[/q]
Jos sen abortin hankkii todella aikaisessa vaiheessa, eikä jätä sitä tosiaan sinne viikolle 10-12, niin ei niissä ultrakuvissa näy kovin selvästi mitä siellä on. Onhan se tietysti ikävää nähdä edes "sitä jotain".

Ärh, mulla rupee niin kasvaa tatti otsaan tän lopputyön kanssa. Viimeset 5 viikkoa menny about niin et herään -> töihin -> kouluun -> himaan kirjottaa tätä -> nukkumaan. Rupeen pikkuhiljaa olee aika hajonnu tähän. Parin viikon pääst pitäis tosin olla valmis.

[q]Kit^, 26.3.2007 23:23:
äääh.. jos on tosi kivaa ja huippua, ni miks on velvoitteita et pitää mennä muualle ja tehä tylsiä juttuja ja keskeyttää ne kivat..
[/q]

Nimenomaan. Tosin jos ei olisi niitä tylsiä juttuja, niin tuskin tajuaisi, milloin on oikeasti sitä kivaa ja huippuakaan. Niistä positiivisista hetkistä pitää ammentaa fiilistä talteen - kyllä velvollisuuksiakin hoitaessa sitten jaksaa hymyillä.

äääh.. jos on tosi kivaa ja huippua, ni miks on velvoitteita et pitää mennä muualle ja tehä tylsiä juttuja ja keskeyttää ne kivat..

Vittu ku on paska olo.. Ei elämä.. pahenee vaa.. Kevyt henkinen pahoinpitely päällä.. Kaipa tää tästä.

Mä åån kipee*nuha*

Nyt kyllä vitutta. Selkä paskaksi salilla ja sen takia 3h 45min lääkärin odottelua. Pari päivää saikkua ja about viikon treenikatko.

Päinvastainen duuni-ilta kuin eilen

Ei jaksaisi millään tehdä kouluhommia...tenttikin ois taas torstaina.

VITUN BLUES ARGH!!!

Todennäköisesti hiusmurtuma jalkapohjassa...vaivannu jo liian pitkää enkä ole saanu aikaseksi mennä lekuriin=/ persiistä!

Väsyttää aivan tajuttomasti Eilen pääs joskus yhden aikaan nukkumaan, tänään heräsin seittemältä ja nousin puol kasilta hoitamaan asioita. Sit oon taas vasta puoliltaöin kotona, arh...

O