päivän :(

Back to häröily O

niin hirveässä flunssaviruksessa jotta *toktok*

[q]Nega, 24.2.2007 16:05:
Jakopään hihna poikki Audista..
Vasta 2v sitte vaihdettu ja 52tkm ajettu (vaihtoväli 90tkm).

Pari tonttua tulee hintaa korjaukselle, eli ei auta kuin alkaa etsii syyllistä.
Vakuutusyhtiön toiminta asiassa <3

:(
[/q]

Voi video :( Toi imee kyl meisselii ja suuresti, ja vittumaisia asioita toisinaan setviä kuka laittaa kättä taskuun

Ei pääse Furyihin :( vaikka onki mellkee vieressä... *grr**eikä*

paskat muistot, fiilikset. ikävät ajatukset. yksinäisyyden tunne. luottamuksen puute ystävyyden määritelmään.

Painajaiset piinaa... heräsin siihen taas kun sama uni jatkuu viime yöstä eikä uskaltais nukahtaa uudestaan. Eikä tilannetta helpota yhtään sekään, että vilkas mielikuvitus alkaa laukkaamaan entisestään. *huoh*

En osaa / pysty enään nauttimaan ennen minulle niin tärkeistä asioista... vttu

Heikko yhteydenpito kaverin kanssa. Välillä sitä herää ja huomaa, että tämä kaveri näyttelee enää säälittävän pientä osaa elämässäni.

pää hajoo.. duunis yks ipana joka on vuorovastaava siis mun esimies käyttäytyy kuitenki sillee et omistaa koko maailman. *senkin**släp**grr**dissaa*

Tytär ja eukko kipeenä, oon sit kotiäitinä tänää...

[q]larzizi, 25.2.2007 22:52:
Heikko yhteydenpito kaverin kanssa. Välillä sitä herää ja huomaa, että tämä kaveri näyttelee enää säälittävän pientä osaa elämässäni.
[/q]

yhdyn tähän...nyt vielä kun muutan niin pelkään että se viimeinenkin yhteydenpito loppuu

Yöllä noussut kuume ja pitkittynyt keuhkoputkentulehdus *nuha**uuh**poks*

en oo vieläkään saanut uudenvuoden palkkaa

[q]Sand3, 26.2.2007 12:58:
yhdyn tähän...nyt vielä kun muutan niin pelkään että se viimeinenkin yhteydenpito loppuu
[/q]

Jeps, muutto itselläkin heikensi yhteydenpitoa järisyttävästi. Ja vaikka sitä kuinka haluaisi olla kaverin kanssa edelleen paljon tekemisissä, niin ei se vain onnistu. Olen kyllä hyväksynyt sen, mutta harmittaa silti :/

Voi vitun vitun vittu.

VITTU!

[q]Miinapiina, 5.12.2008 08:30:
---
Heli, 4.12.2008 19:13:
Siis voi saatana!!!

onko muuten oma olo parempi? (tuu tänne *vink*)
[/q]

no ei tässä hyvin voida vieläkään, korvatki nykyään paukkuu ja ratisee.
sars.

Kurkku kipee ja tilipäivä on vasta keskiviikkona prkl.

Voi *ittu, tili ihan nollilla... tiesin kenkiä ostaessani, että paljon ei ole rahaa mutta enpä tiennyt asian olevan näin hullusti *toktok*

Ihme moodswingiä ollut muutaman päivän. Välillä on ok olo ja välillä kaikki lähiaikoina sattuneet negatiiviset asiat ahdistaa. Niinä hetkinä kun ahdistaa, kaikki tuntuu tosi päämäärättömältä. Silloin taas kun on ok olo, mielessä pyörivä mantra "kaikki on hyvin" kuulostaa uskottavalta.

Mitenhän sitä saisi mielen raiteilleen, kun elämän kontrolliiin on välillä vielä vaikea itse vaikuttaa.

Vitun vitun vittu.... kosahti just yks 250gb kovo :/ Tärkeitä tiedostoja meni turhanki paljon...

.m

[q]Piider, 3.3.2007 00:25:
---
Displacer, 1.3.2007 14:50:
Työhuoneessa *tun kuuma kun aurinko paistaa... onneks sitä ei tapahdu täällä turhan usein En malta odottaa kesään kuinka kuuma täällä sitten on.

---

Ei Skotlannissa voi olla kuuma *vink**nauru*
[/q]

Normaalisti täällä onkin kylmä (siis sisälläkin), mutta jos aurinko sattuu paistamaan niin sit tulee kuuma vaikka laittaa ikkunaa auki ku on vaan sellanen pikku räppänä.

Mut joo, ehkä täällä pitäis olla vaan tyytyväinen jos edes joskus paistaa aurinko :P

O