päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Poltin riisit pohjaan ja ei kiinnostaisi uudestaan keittää *nyyh*, anyone? (nimim. kyrvahtanut kokki keittää savustettua riisiä).
kuumeinen olo
hemmetin työpaikka!! _taas_ on palkka maksamatta, vaikka maanantaina ois pitänyt tulla!
[q]-Santtu-, 28.2.2007 12:12:
..Yksinäisyys..
[/q]
Heräsin yöllä kolme kertaa painajaisiin Muutenkin paskasti nukuttu yö. Thank god aamuluento oli sentään peruutettu, ettei tarttenu aikasin herää.
Surkeesti menny tentti, taas tää alkaa heijastuun niin, etten jaksa enää raahata persettäni koululle, enkä oo pitkään aikaan lukenut mitään, kun ei siitä tunnu olevan mitään hyötyä. No, ehkä taas jossain vaihees kevättä löydän sen motivaation, jos edes yks tentti menis odotusten mukaan
Ja oon vieläpä ollut 3 viikkoa kipeenä, eikä loppua näy päätä särkee ja huimaa jatkuvasti, mut eihän mulla mikään oo kun lääkärikin jo niin sano. Oon vaan ja lepään. Jee...
Kolmas ärsytyksen aihe: huomen matkalle ja kaikki nesteet pitäs saada tungettua siihen vitun 1l minigrippussiin kävin osteleen jo niitä pikkuputeleita tänään, mut ennustan, että tänä iltana täst kämpästä kuuluu kiroilua enemmän kun koskaan
ei mun tavarat vaan voi mahtua tohon pussiin!
neljäs ärsytyksen aihe: palkkapäivä. En uskalla ees kattoo miten vähän sitä rahaa on tullut, mu se on varma, että tarpeeks sitä ei oo ainakaan.
Pitkään odottama odotettu tapaaminen peruuntui.
[q]sapeli, 28.2.2007 18:19:
---
Hitchhiker, 28.2.2007 18:02:
Poltin riisit pohjaan ja ei kiinnostaisi uudestaan keittää *nyyh*, anyone? (nimim. kyrvahtanut kokki keittää savustettua riisiä).
---
Mulla on aina sama ongelma. Ratkaisu? Pirkan valmispussit ja kännykkä hälyttämään kun on X minuuttia mennyt. Joka kerta täydellistä riisiä ja jää kattilakin siistiksi.
*pirkkaamainostel*
[/q]
Noi on kyllä aika huippuja, vaeltaessa tullut käytettyä jonkin verran noita. Ehkä sitten ensi kerralla kun sitä riisiä keittelee, nyt pitää mennä kaivamaan talttaa esiin jotta saa nuo riisit irti pohjasta.
aaargh käsi oireilee suht pahasti jo. Kestäis ny viel muutaman päivän ni sit helpottais.
[q]Hitchhiker, 28.2.2007 18:02:
[/q]
Mulla on aina sama ongelma. Ratkaisu? Pirkan valmispussit ja kännykkä hälyttämään kun on X minuuttia mennyt. Joka kerta täydellistä riisiä ja jää kattilakin siistiksi.
*pirkkaamainostel*
[q]martina, 28.2.2007 17:06:
hemmetin työpaikka!! _taas_ on palkka maksamatta, vaikka maanantaina ois pitänyt tulla!
[/q]
Taa nyt kylla tulee jostain ihan ihme muistinrippeista ja asia kannattaa tarkistaa, mutta mielestani Suomessa on joku sellainen "lakipykala" tms. etta jos palkka myohastyy jne. niin tyonantaja on velvollinen korvaamaan jonkun x-prosentin kaikilta myohastyneilta paivilta... Koita tarkistaa taa asia jostain, silla kuulostaa etta sulla taa tapahtunut ei oo eka kerta...
mä en jaksa lukee tentteihin. eikä tällä hetkellä edes kiinnosta et pääseekö läpi.. tää on ihan perseestä..
Kotisivut (sis. blogi ja galleria) ei toimi serverinvaihdosta johtuen. Vähän sellanen olo että yksi raaja puuttuu.
Miks ihminen jonka pitäs rakastaa ni satuttaa mua sanoillaa ja teoillaa... ei voi ymmärtää.. tai ehkä en haluu vaa ymmärtää.. noh.. tästäkin selvitää taas..
[q]Kit^, 28.2.2007 19:24:
mä en jaksa lukee tentteihin. eikä tällä hetkellä edes kiinnosta et pääseekö läpi.. tää on ihan perseestä..
[/q]
Opiskelu kuulemma kannattaa aina...*justjoo*
Viikko sitten oli flunssa, josta selvis 5 päivässä. Nyt on sitten taas joku järkyttävä flunssa päällä, johon verrattuna toi eka flunssa oli lasten leikkiä. Koita tässä nyt vääntää harkkatöitä, kun päässä ei liiku yhtään järkevää ajatusta kuumekohmelon takia. Voiko flunssaan kuolla?
vittu ku saan nykysin unta aina joskus kahdelta tai kolmelta yöllä ja sit pitää kuitenkin heräillä kuudelta. viikon keskiarvoyöunet on varmaan luokkaa 4h. ei pysty keskittymään mihinkään ja on saatanan huono olo kokoajan. samaa paskaa jatkunut jo yli kuukauden ja ainakin toinen on vielä edessä. saa nähdä koska rupeaa terveys hajoilemaan. kaikki duunit, missä pitää istua koko päivä tietokoneen ääressä on suoraan vitusta.:(
Väsyttää. Ehkä olis sittenkin pitänyt pitää lomaa eikä olla niin ahne :(
[q]Timce, 1.3.2007 15:46:
Ikävä toi etusivun uutinen, jos pitää paikkansa. :/
http://www.livesets.com/
[/q]
UPDATE: From a reliable source we have just been told Robert is doing fine. He has posted "1970 -2007" because he wanted to let people know he stopped dj'ing.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- ...
- 1,566
- Seuraava »