päivän :(

Back to häröily O

Ihan kipee vielä. Ylihuomen on pakko olla terve.. PAKKO

Sikahauskan ja vähäunisen viikonlopun jälkeen oli todellinen liskojen yö *eiei*. Univaikeuksia aiheutti myös se, että jätettiin eilen tarjous ihanasta kämpästä, ja saadaan vasta huomenna tietää kuinka meille käy *poks*. Jännittää niin paljon, että tuntuu että alkaa oksettaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kissalle varattu lääkäriaika tänään 19.15. Pelottaa mennä sinne, kun ei yhtään tiedä mitä on vastassa Kävi mitä kävi, mutta kissa ei saa enää kärsiä yhtään!

Turhauttavaa kun pitää olla töissä, enkä täältä käsin voi toista pientä auttaa. Pelottaa nämä kymmenen tuntia ennen eläinlääkäriaikaa. Töitä onneksi enää 6 tuntia

Koko viikko on ollu pekkää sydänsurua ja itkua päivästä toiseen. Tämän aamun taas mukavasti pilasi se,etten saanutkaan kämppää johon mulla jopa ehkä juuri ja juuri olisi ollut varaa.

miksei mikään voi koskaa onnistua?

mä en tiiä mihin tän postaisin..

mut on nii helvetin väärin, että tänään (eilen) menetin ihmisen, jota rakastan eniten tässä maailmassa.. ja nyt pitäisi olla kavereita, ehkä jopa ystäviä..

tää on vaa nii väärin.. vaikka itken kuinka silmäni punaisiksi tai ihan mitä tahansa, paha olo ei vain helpota.. miksi..??

miksi pitää rakastua.. tai avautua toiselle ihmiselle.. ja samana iltana vielä joutua sietämään sitä, että rakastetun frendit ottaa ilon siitä että erositte ja alkaa aivan täysillä pokailla..

ainoa asia jota nyt haluan on halata sitä tiettyä ihmistä ja kuulla sen sanovan että se yhä haluaa jatkaa.. mutta niitä sanoja en luultavasti ole kuulemassa, vaikka kummallakin on tunteita toista kohtaan..

miksi parisuhteiden pitää olla niin vitun vaikeita.. vai onko mussa jotain vikaa ettei ne onnistu, vaikka kuinka rakastaa toista.. tuntuu ettei millään ole enää merkitystä..

Huoli itselle tärkeestä ihmisestä ja sen voinnista.

napattiin nyt sitten esitutkintaa toisena päivänä peräkkäin. saas nähdä, paloko uv:n lomat :(

...vaikka syvällä sisimmässäni naurattaa niin pirusti, kun perseily on vaan niin hauskaa

Mun tyhmä auto hajos tänään keskel risteystä. Maanantai sit korjattavaks.

[q]hemuz, 21.4.2008 09:57:
Tänään se tapahtuu. Koira lähtee nukkumaan :( R.I.P
[/q]
Voih, koita jaksaa

IHAN VITUN TYLSÄÄ TÖISSÄ!!!!!! saatana...

Nyt vituttaa ihan kybällä!! VITUN KIINTEISTÖNVÄLITTÄJÄT*dissaa**dissaa**dissaa*!!! Onko vitun reiluu tollanen että sanotaan että asunnon ENSIesittely on sunnuntaina, ja sit kuitenkin käydään esittelemässä kämppää jo sitä ennen! VOI JUMALAUTA! REILUKERHOSTA TERVE!! Nimim. ei ikinä löydetä omaa hyvää kotia. *nyyh**eiei*

Kipeenä.

[q]kottarainen, 23.2.2007 19:07:
Kyl ottaa luonnolle vietellä perjantaiyö tehtaalla, samaan aikaan kun kaikki muut on menossa bileisiin :( Ehkä jos mä oikein haluun huvitella niin voin katsella tauolla tv-chattia*toktok*
[/q]

Ei sentään kaikki, itelläkin sotki työt suunnitlemat... Mut toisaalta ihan kiva olla töissä pitkästä aikaa.

tyhjä olo sisällä. tietäs vielä että miks ni vois tehäki asialle jotain

SAMPO-pankki Ei oo viä sattunu tällästä, että ei saa rahaa ulos edes automaagista. Kortti ei käyny missään maksuvälineenä vaikka kuinka yrittivät sitä kaupassa, yms vinguttaa. Ja toiveikkaana kävin sit tomaatilla niin ruutu näyttää että "virhe" ja sylkee kuitin jossa kerrotaan rahojen (jotka yritin nostaa) kyllä lähteneen tililtä pois ja ne palautetaan sit joskus... KIITOS TÄSTÄ :D En oiskaa ite halunnu niitä rahoja käteeni vaa luovuttaa muualle.

... suuri ketutus.

[q]JayVee, 29.12.2005 16:41:
mitäs sä oot sählänny että oikee esitutkintaan oot päässy ?
[/q]
en mitään, kirjaimellisesti. kun ei oo tehny mitään eilen tuli esaa tittelillä palvelusrikos ja tänään napsahti "joukkoniskuroinnista"

Selkä paukahti viime yönä töissä.. En oo saanu nyt sen takii kunnol nukutta tänä aamuna.. kivalta tuntuu nousta jopa sängystä ylös. Sit pitäs viel illal mennä töihin. Ja hirvee nälkäkin pukkaa. Kaikki menee tänään iha kynypillä.. *eikä**nyyh**uuh*

[q]Bio, 23.2.2007 13:03:
Mun tyhmä auto hajos tänään keskel risteystä. Maanantai sit korjattavaks.
[/q]

Mulla taas jo kotipihalle.

Jakopään hihna poikki Audista..
Vasta 2v sitte vaihdettu ja 52tkm ajettu (vaihtoväli 90tkm).

Pari tonttua tulee hintaa korjaukselle, eli ei auta kuin alkaa etsii syyllistä.
Vakuutusyhtiön toiminta asiassa <3

:(

[q]Zenni, 24.2.2007 15:35:
Vittuimaiset ja ylimieliset asiakkaat on aika plää. Osaa masentaa mun illan hetkessä.
[/q]

Niimpä! Ja töitä vielä kaks tuntia!

O