päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mä jouduin tyhjentää puhelimen kun laitan sen huoltoon siel meni monta kivaa viestiä...perkeleen puhelin...
jotenki masentunu ja surkea olo.
:'(
[q]subu, 21.2.2007 12:29:
Noniih, nyt se sit vihdoin ja viimein tapahtu mun elämässä!
Hajosin duunissa totaallisesti(joku masennus vissiin..?) ja soitto samantien lekurille. Kohta sitä lähetään juttee ja toivottavasti rapsahtaa piiitkä saikku!
[/q]
Tätä odotellessa
Voiskin tallettaa lekurin numeron jo valmiiks luuriin.
Noniih, nyt se sit vihdoin ja viimein tapahtu mun elämässä!
Hajosin duunissa totaallisesti(joku masennus vissiin..?) ja soitto samantien lekurille. Kohta sitä lähetään juttee ja toivottavasti rapsahtaa piiitkä saikku!
*poks**poks**eiei*
Fucking myymälävaras. Penniäkään ei ollu omaa rahaa kiinni siinä hupparissa minkä veit, mutta vituttaahan se silti. Mur.
[q]Miinapiina, 21.2.2007 20:01:
salkkari annika delas...
[/q]
woot. Mihinkäs se nyt kuoli?
Vihaanvihaanvihaanrakastanvihaanrakastanvihaan </3
[q]Jutu, 21.2.2007 20:48:
---
Miinapiina, 21.2.2007 20:01:
salkkari annika delas...
---
woot. Mihinkäs se nyt kuoli?
[/q]
ne oli viettääs sen 18 vee syndei jossain pihal ja romeo houkutteli sitä uimaan ja sit se (annika) pomppas veteen ja ei noussut enää ja romeo sen kävi sielt hakee ja sillä oli päässä vekki ja ne yritti elvyttää mut ei...
Aaagh. Kiitti kaverit.
Tai no eihän sille mitään voi.
[q]Jutu, 21.2.2007 20:48:
---
Miinapiina, 21.2.2007 20:01:
salkkari annika delas...
---
Niinpä*uuh*
Vi**u mitä paskaa
Aivan perseestä koko viikko.. telkkari on hajalla (mikä on tosin minun oma vika mutta se on toinen juttu se..) ja piti tänään kaverin tulla autoinensa minun luo, jotta voidaan mennä hakemaan lainatelkku toiselta kaverilta.. taas ohikkaat, eilen sama juttu.. perkele.. nyt ehotti että mennään maanantaina, vähän epäilen että ollaan menossa..
Täälä hilijasta ku huopatossutehtaalla ja yläkerran sekopäänaapuri alkaa taas teinikavereidensa kesken mekastaa, nou hyvä *terottelee kirvestä*
Pilasin kaiken. *nyyh**uuh* Sattuu tosi paljon. :(
[q]Zenni, 22.2.2007 12:49:
Nyt on kyllä [o]vähän[/o] tosi huono olo.
[/q]
Jaffaa kehiin!
-28 pakkasta.. ja autossa pakkasen takia nähtävästi hyytyneiden nesteiden seurauksena tullut moottorin ylikuumeneminen ja sen seurauksena vääntynyt kansi...*whaat**nyyh*
jos tämä tarina on tosi niin vitutus kerroin pompsahtaa makeille lukemille...!
no.. onneks prem joshuan shiva moon levy palauttaa mielen hetkeks goan lämpöön ja vitutus laskee vähän...*hih*
[q]wiwi, 8.6.2009 16:33:
Niin sä meinaat noita kommentteja sen tytön sivuilla vai häh? Aikamoisen mautonta läppää sieltä näkyy löytyvän.
[/q]
juu, sitä tässä nyt lähinnä meinasin
edit: noi rehaamiset liittyy noihin youtuben ateististen ja uskonnollisten yhteisöjen välisiin keskusteluihin ja "keskusteluihin", joita on tullut viime aikoina seurattua aika lailla omaksi viihteeksi
Turhauttaa kovasti :(
En kyllä lähe enää ikinä mihinkään... vittu.
R.I.P. Rane
- « Edellinen
- 1
- ...
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- ...
- 1,566
- Seuraava »