päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kulissit romahtaa ja jäljelle jää enää ruma alaston totuus...
Mä oon niin hajalla ettei oo tosikaan.
[q]Lyylikki, 28.1.2007 17:51:
---
Peppi, 28.1.2007 17:13:
Angiina. Oon lojunut neljä päivää sängyn pohjalla, ja vasta nyt lääkkeet alkaa vähän auttaa. Silti pitäis suoriutua huomenna duuniin, vaikka sairauslomaa olis koko ens viikko.
---
Olethan tietoinen, että jos sulla on sairaslomaa määrättynä, niin ei saa mennä töihin. Jos sulle esimerkiksi sattuu jotakin siellä töissä, niin vakuutus ei korvaa sitä, koska olet ollut sairaslomalla töissä.
[size=8]Tai näin mulle ainakin on uskoteltu.[/size]
[/q]
Juu, tiedän kyllä. Pakko siitä huolimatta piipahtaa duunissa, koska yks deadline paukkui jo tällä viikolla. Jos pääsis takaisin lepäilee vaikkapa parin tunnin jälkeen. Sairastelu sucks!
oho. mä poistan kaikki viestit n. parin viikon välein. Ennen sitä panttasi jotain kivoja viestejä. mutta kai sitä on vanhemmiten kylmentynyt :D
[q]alphamagic, 23.1.2007 19:09:
---
Mar6, 23.1.2007 19:07:
---
alphamagic, 23.1.2007 18:59:
Kauhee ikävä meidän koiraa
Kai se vaatii aikansa ennenkun tottuu et se ei oo jaloissa pyörimässä ja juoksemassa ja nuolemassa naamaa
Kummasti kerkee parissa kuukaudessa kiintyy omaan pikku vaaviin.
No mut, sen on parempi saada kunnon hoitoo kasvattajalla jne, hoppas se viel parantuu ja tulee takas
---
Miks se takas sinne meni? Takuuhuoltoonko?? Toivotaan et se paranee :)
---
Sil on ollu virtsatientulehdus kokoajan ja jos se ei parane se lopetetaan. Vähän mieli maassa.
[/q]
Whoot? Multa on mennyt tää ihan ohi. Toivotaan, että pikkunen toipuu.
[q]RiD, 26.1.2007 12:05:
Tästä on kovaa vauhtia tulossa ihan vitun paska viikonloppu.
[/q]
eiikä oo , mä tuun lahteen
[q]vivesteri, 27.2.2007 10:35:
Isosiskon hautajaiset ensi viikolla... Ei tätä osaa vielä ymmärtää, enkä osaa vielä edes surra. Tavallaan en osaa edes uskoa tätä todeksi. Pelottaa, miten se hautajaisissa iskee tajuntaan, sillä.aiemmin en uskalla edes miettiä tätä... Tyhjä ja epätodellinen olo.
[/q]
Voimia sinulle! *rutistaa*
Taas minä valvon ja syytän itseäni kaikesta Tahtoisin vaan nukkua, mutta ei taida onnistua.
No vittu jee oon sit kipeenä. Melkein vois koittaa jos pöpöt lähtis viinalla.
[q]Annakins, 29.1.2007 10:15:
---
alphamagic, 23.1.2007 19:09:
---
Mar6, 23.1.2007 19:07:
---
alphamagic, 23.1.2007 18:59:
Kauhee ikävä meidän koiraa
Kai se vaatii aikansa ennenkun tottuu et se ei oo jaloissa pyörimässä ja juoksemassa ja nuolemassa naamaa
Kummasti kerkee parissa kuukaudessa kiintyy omaan pikku vaaviin.
No mut, sen on parempi saada kunnon hoitoo kasvattajalla jne, hoppas se viel parantuu ja tulee takas
---
Miks se takas sinne meni? Takuuhuoltoonko?? Toivotaan et se paranee :)
---
Sil on ollu virtsatientulehdus kokoajan ja jos se ei parane se lopetetaan. Vähän mieli maassa.
---
Voisko se johtua stressistä? Meidän koiralla nimittäin oli kanssa virtsatientulehdus aika pitkään hetki sen jälkeen ku tuli meille keskellä kylmää talvea 8 vuotta sitten. Sit se tottu uuteen ympäristöönsä ja se meni ohi.
[/q]
Jaa-a, onhan se tietty yks mahdollisuus...
Mut niis sen viljelmissä on ollu jotain bakteereja kokoajan ja tosiaan väärät lääkkeet et se on aika kiikun kaakun saaks sen kuntoon vai ei.
Koira ei tällähetkellä oo täällä ni ei voi oikein mitään tehdä
Onnistuin eilen deletoimaan kaikki viestit puhelimesta!! tottajumalauta!!
sinne meni kaikki viestit joita olin pantannu melkein 3v ajan.. vittu ku kävi vituttamaan!!! mun piti poistaa vaan lähetetyt nii meniki kaikki! KÄMMÄRII
[q]crissy, 29.1.2007 08:49:
Onnistuin eilen deletoimaan kaikki viestit puhelimesta!! tottajumalauta!!
sinne meni kaikki viestit joita olin pantannu melkein 3v ajan.. vittu ku kävi vituttamaan!!! mun piti poistaa vaan lähetetyt nii meniki kaikki! KÄMMÄRII
[/q]
*hymy*......*uuh*......*nyyh*......*ding*.....*uuh*......*haukottel*....*nukkuu*
Koiran vatsatauti Inhottavaa katsella sivusta kun toinen voi pahoin... Nyt on onneks oksennuksen estolääkkeet ja vatsaa rauhoittavaa lääkettä. Nyt vaan odotellaan ja toivotaan että vanhus toipuu, ettei taustalla ole mitään vakavempaa..
[q]Peppi Pitkätossu, 29.1.2007 19:19:
Koiran vatsatauti Inhottavaa katsella sivusta kun toinen voi pahoin... Nyt on onneks oksennuksen estolääkkeet ja vatsaa rauhoittavaa lääkettä. Nyt vaan odotellaan ja toivotaan että vanhus toipuu, ettei taustalla ole mitään vakavempaa..
[/q]
Mutsin koiral kans vatsatauti
Ei oikein jaksais olla kipeenä... Ja tapella lääkäriajoista ja aargh...
Oksettaa, ahdistaa, voin pahoin, stressaan, hajoan... <3 Psykosomaattiset oireet <3
Fuckingz to lamerz.
GREETINGS TO DAMONES.
voi tööt...2 tunnin yöunilla pitäs jaksaa tänään...*haukottel*
[q]violet_angel, 29.1.2007 16:05:
Kävin tänään hammaslääkärillä paikkauttamassa yhen reiän ja yhen lohkeeman. Mulla on hammaslääkärikammo ja oon johonki lomakkeeseen siitä joskus maininnu. Nooh lääkäri 20 min myöhässä ja kiireessä sitte kysy multa, et "pelottaako?" Johon mä sit et "ei". Ja se jumalauta alko poraa mun hampaita ILMAN puudutusta...
Sit pelotti ja sattu *nyyh**kissatappelu**senkin**grr*
[/q]
Itse en o ikinä ottanut puudutusta. Ei o ollu koskaan poraamisesta johtuvaa "kipua", lähinnä se vaan vihloo ja se on aika yks hailee. Hetkellistä ja snadisti epämukavaa, ohimenevää :)
Kammoiselle ei tietenkään kannattais kertoa, että kun kertaalleen lekuri väkisin halus puuduttaa, niin pisti hermoon ja multa lähti taju :) Poras sitten ilman ku sanoin, että jos ei kokeiltas uusiks.
[q]pirpeli
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin.
[/q]
Joo..Noinhan myö tehhää. Täytyypä kävästä apteekissa. :)
Oon täs ollu 2kk vaihtelevasti kipeenä, yskä flunssa poskiontelontulehdus jnejnejne.
Oon töissä vuokratyöfirman kautta ja ravannu lääkärissä vähänväliä, kukaan ei osaa sanoo mitään mistään ja diagnosoi mitä sattuu.
Ja parasta tässä on se, että ko. firma ja niitten "työterveyspalvelu" ei tiedä toisistaan ja toistensa käytännöistä vittuukaan - ite saan olla soittelemassa ja selittelemässä kuka maksaa mitäkin ja kuka saa varata ajan kellekin ja vittu kun vituttaa niin vitusti.
Ois ihan kohtuullista et ei tartte juosta kuumeessa ympäri Helsinkiä ja kasvattaa puhelinlaskuu epäselvyyksien/väärinkäsitysten/tietämättömyyden takia. Missä on ammattitaito?
Oon työntekijä joka on kipee ja tarvii diagnoosin et saa asianmukaisen hoidon et paranee et en kuole kuukauden päästä aivokalvontulehdukseen kun kukaan ei tienny mistään mitään.
(Kärjistän tietenkin kaikkea mut oon hieman ärtyny.)
Huomenna taas lääkäri - innolla ootan mitä tälläkertaa sanotaan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- ...
- 1,566
- Seuraava »