päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Neljän prossan tulospalkkion saajat tuli julki sitä ei sitten tullutkaan meidän yksikölle .*hmph* Noh eihän se raha onneliseksi tee prkl*eiei*
hmm tänään on aivastuttanut ja nenä vuotanut pikkaisen. en kai vaan......?! ei tässä ole kyllä ollut kipeänä ainakaan vuoteen.
[q]ottonivus, 25.1.2007 15:10:
Neljän prossan tulospalkkion saajat tuli julki sitä ei sitten tullutkaan meidän yksikölle .*hmph* Noh eihän se raha onneliseksi tee prkl*eiei*
[/q]
Eihän raha tuo onnea, vituttaishan se porschella ajaa.
Auto levis..
Käsivarret on yllättävän kipeet eilisten rokotteiden jäljiltä
Hoitsu kysyi huomaavaisesti, olenko oikeakätinen, että laitetaan tuohon vasempaan sitten tämä, missä on enemmän sitä ainetta.. Kuitenkin juurikin tämä oikea käteni on kylläkin aikas huomattavasti kipeämpi
...
Mutta noh, nyt se on tehty ja kohta helpottaa arkuuskin
[q]ipe, 25.1.2007 15:44:
on se jumankauta kummallista että nettiyhteyden siirtäminen osoitteesta toiseen kestää arviolta 6 viikkoa. kiitos elisa.
(noh, kun ei tartte roikkua netissä moneen viikkoon niin ompahan ainakin aikaa säätää kämppää kuntoon ja soitella levyjä ja saunoa...)
[/q]
joku muukin kärsii elisan tyhmyydestä kuin minä, kesti hippasen kauan kun ne sai netin toimimaan...
Taas olen sit vuoden vanhempi, ryppyisempi mutten vieläkään viisaampi.
Ja ihan hirveä darra vaikkei tullut eilen niin paljoa juotua...
[q]Jusna666, 25.1.2007 16:45:
---
sapeli, 24.1.2007 20:27:
Oikeassa käsivarressa jotain vikaa
---
Vaiha välil vasempaan.. eiku.
[/q]
Nii et sit seki on koht ihan mäsänä Sit harjotellaan jaloilla
Ikava, joka raastaa sisimpaa...
[q]sapeli, 25.1.2007 18:06:
---
Jusna666, 25.1.2007 16:45:
---
sapeli, 24.1.2007 20:27:
Oikeassa käsivarressa jotain vikaa
---
Vaiha välil vasempaan.. eiku.
---
Nii et sit seki on koht ihan mäsänä Sit harjotellaan jaloilla
[/q]
Niinno, vaikkakin käsilläkävely on ihan tehokasta treeniä niin siinä tulee äkkii paikat kipeeks ja luonnollisempaahan se kävely on kuitenkin jaloilla.
Tän päivää ollu tosi paha olo.. toivottavast ei o oksennustautii tulos.. mut tosin nyt jo parempi olo ja toivottavast pysyyki hyvänä..
[q]mayah, 26.1.2007 09:43:
---
crissy, 26.1.2007 09:31:
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa
25.1.2007 18:11
Aviopari sitoi lapsen paketiksi ja juotti hänelle alkoholia.
*sanaton*
---
Hyi helvetti
[/q]
Ihan järkyttävää... Tollaset "ihmiset" jotka tekee pahaa pikkusille, pitäs kyl oikeesti viedä sinne ladon taakse...
Ihan käsittämättömän surkee olo.
[q]crissy, 26.1.2007 09:31:
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa..
[/q]
Mul tuli tosi pahamieli
Pitää kohta lähtee tarpoo tohon lumimyrsyyn! Prkl!*grr*
[q]Norb, 26.1.2007 10:35:
---
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa..
---
Mul tuli tosi pahamieli
[/q]
niin mullekki.. itellä on vajaa 3v tyttö niin kamalaa ajatella et noin pienelle olis tehty jotain tollasta..
joku on tunkenut kaktuksen mun kurkkuun... jos vaan saan syyllisen kiinni ni
Nuha vain jatkuu.
Eli hakemaan lisää saikkua ja lääkkeitä.
Jouduin illalla lähteen duunista aiemmin. Ravintolapäällikkö totesi että tuossa kunnossa mun pitäis olla jo siellä peittojen alla...
Tästä on kovaa vauhtia tulossa ihan vitun paska viikonloppu.
[q]Miinapiina, 26.1.2007 11:39:
---
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa
25.1.2007 18:11
Aviopari sitoi lapsen paketiksi ja juotti hänelle alkoholia.
*sanaton*
---
pari lisäystä tähän...
"perheen isä oli toistuvasti kurittanut ja pelotellut vuoden ja kuukauden ikäistä tytärtään fyysistä ja henkistä tuskaa tuottaen..."
suun teippaaminen ja laatikkoon sulkeminen oli seurausta tytön itkusta jota isä yritti tuolla tavoin vaientaa...
"lapsen kävelyn opettelua vanhemmat olivat piristäneet juottamalla tytölle nokkamukista olutta, jopa lantrattua viinaa..." NO HUH HUH
"jatkettuun väkivaltaan kuului myös tukistaminen ja sen yhteydessä nahkaisella vyöllä takamuksiin hakkaaminen" 1 vuotiasta
ja sit viel tollaset jutut kuvataan... huh huh, isin koneelta oli löytynyt kuvia ja videoleikkeitä...
MÄ OON NIIN VIHANEN!!!!!!
[/q]
Johan on vittu toivottavasti joutuu linnaan ja saa saman kohtelun helvetti ei voi tollasta ymmärtää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- ...
- 1,566
- Seuraava »