päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- ...
- 1,566
- Seuraava »
VITTU, kohta palaa hermot!! *toktok*
[q]yace, 26.1.2007 12:07:
Johan on vittu toivottavasti joutuu linnaan ja saa saman kohtelun helvetti ei voi tollasta ymmärtää.
[/q]
juuri näin!!! ei tollasta todellakaan voi ymmärtää et pikkuihmisiä kidutetaan tollee!!!! vitun sairasta ja sit viel kuvataa mikäs järki siinä sit on!!!?? no mut tavallaan onneks et tässä tapauksessa kuvattiin ni löyty ainakin sitten todisteita!!!
P'ska päivä, hajoo pää...:(
mut toivottavasti mun huomenna alkavasta lomasta tulis hyvä *toktok*
[q]Miinapiina, 26.1.2007 12:25:
---
yace, 26.1.2007 12:07:
Johan on vittu toivottavasti joutuu linnaan ja saa saman kohtelun helvetti ei voi tollasta ymmärtää.
---
juuri näin!!! ei tollasta todellakaan voi ymmärtää et pikkuihmisiä kidutetaan tollee!!!! vitun sairasta ja sit viel kuvataa mikäs järki siinä sit on!!!?? no mut tavallaan onneks et tässä tapauksessa kuvattiin ni löyty ainakin sitten todisteita!!!
[/q]
Nii i saanu taas yksi rasukka hienot eväät elämään. Pitäis kyl olla joku testi joka testaa et sovinko isäksi/äidiksi ja sit sais vast synnyttää prkl
paljon puhetta, mutta kun sanoista pitäisi siirtyä tekoihin, kaikki perutaan.
[q]yace, 26.1.2007 12:31:
Nii i saanu taas yksi rasukka hienot eväät elämään. Pitäis kyl olla joku testi joka testaa et sovinko isäksi/äidiksi ja sit sais vast synnyttää prkl
[/q]
sääliks käy... ja viel ku tyttö on ollut niin pieni... eihän sitä lemmikkejäkään saa ihan kuka vaan jos lähtee jostain kennelistä esim hakemaan mutta lapsia voi vääntää ihan kuka vaan... mun mielestä jokaiseen syntyvään tyttölapseen pitäis laittaa joku vuosikausia kestävä ehkäisykapseli ihon alle heti synnytyssalissa ja sit ku haluis alkaa perustaa perhettä joutuis käydä jossain testeissä soveltuuko vanhemmaksi... ni tollaset tapaukset varmaan vähenis huomattavasti.
ja sit luin lehestä tästä mammasta joka on todennäköisesti surmannut 5 kk lapsensa. MITÄ VITTUA?? näitäkin on niin paljon... jos ei jaksa niitä lapsia ni antais pois sit eikä tappais... MÄ EN TAJUU!!! ja sit mä oon niin ylitunteellinen et nää kaikki koskee tosi kovaa... varsinkin ku itellä on kaks mukulaa, ja ajatuskin siitä että joku tekis niille jotain tai niille tapahtuis jotain ni...
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(
[q]Zandy, 26.1.2007 15:17:
Mua ärsyttää ja vituttaa tällä hetkellä aivan suunnattomasti tuossa tapahtuneessa mainittu poikajoukko, keitä ikinä sitten ovatkaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701265659519_uu.shtml
[/q]
no joo, sama täällä!! *toktok*
Kaikki vaan vituttaa niin paljon, toi ilma on suoraan ku helvetistä ja himaan ku tulee ni kasa laskuja odottaa oven takana, joka paikkaan sattuu ja kipee olo *valivali*
Tulis jo kesä ni tää kaikki skeida olis menneen talven lumia.
Joku kurja oli antanut postille luvan mennä kiinni jo kuudelta kesäisin eikä ollu vaivautunu mulle ilmottamaan mitenkään. Koko päivän (oikeestaan koko viikonlopun, kun ei ihan perjantaiks ehtiny) odottanu ihan liekeissä et pääsee postista hakeen uuden mikserin, mut ei.. ei ei ei.
[q]Fuzzy, 26.1.2007 21:56:
--
Excuse my language...
[/q]
We will.
Kato nyt, ei _kaikki_ ole ihan vitun perseestä.
Eilen oli etkoja lukuunottamatta PASKIN ilta naismuistiin. Enpä tosiaan tiedä, milloin mua olisi ottanut yhtä paljon aivoon.
Harkat klo 8:30 lauantai aamulla... Uffuffuff*eiei*
Eräs tyttö haluaakin olla pelkästään kaveri :|
[q]*, 27.1.2007 12:21:
ulkona on aivan liian valoisaa - tahdon pimeyden ja sateet takaisin
[/q]
wacko!
väsy
Sainpa sit nukuttua tunnin tai kaksi. Jes. 8-17 koulua. JES.
Angiina. Oon lojunut neljä päivää sängyn pohjalla, ja vasta nyt lääkkeet alkaa vähän auttaa. Silti pitäis suoriutua huomenna duuniin, vaikka sairauslomaa olis koko ens viikko.
pitääkin olla niin koomassa et hävittää kotiavaimet....siis kummiski selvinpäin...
*toktok**eiei**uuh*
saattaa olla et leikkaus on menny päin pyllyy... ei yhtään kivaa
huomen saa vään selvyyt ku kirra vilkasee josko pitäs tehä jotain uusii toimenpiteit... toivottavasti ei..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- ...
- 1,566
- Seuraava »