päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- ...
- 1,566
- Seuraava »
wtf iho ihan kuiva. Ei oo koskaa enne ollu, joutu jopa rasvaamaan. wtf wtf.
ei jummarra!
Tän aamun :( :
Ei kannattas tälleen raskausherkkänä lukea kaikkia uutisia.. Väkisinkin joutuu itkua tuhertaan kun lukee hukkuneista lapsista
..ja kohta taas jorviin..Sekin vetää mielen herkäks kun panikoi ennakkoon
[q]Zenni, 24.1.2007 13:50:
Miks piti taas juoda eilen Meni äikän kirjotelma ihan vituiks ja piti lähteä pois koulusta kesken kun vapina alko käymään sietämättömäksi.
[/q]
Se kultainen 18-vuotisuus... <3
mulla joku ihme vamma päällä mun raajat puutuu aivan heti, istuin sit jalat ristissä tai sit lattialla tai sohvalla jossain sykkyrässä..
en tykkää.. grr..
Verotuksen tentti, joka pitää käydä uusimassa
+ darra
Lähiaikoina ollut tosi huonot välit erään ihmisen kanssa.. Nyt ei sitten niitäkään välejä enää ole.
Muhun ei kuulemma voi luottaa, vaikka kehenkään muuhun ei enempää melkeen vois luottaakaan, ainakin se 100%.
Suututtaa, vituttaa kaikki epävarmat tilanteet ja ihmiset... Miks kukaan jaksaa esittää, ettei ole heikkouksia, vaikka tosiasiassa pelkää liikaa kaikkea?
Oon loukkaantunu vääristä syytöksistä.
Tätä listaa vois melkein jatkaa loputtomiin, mut toi on päällimmäisenä..
Kouluhommat tai lähinnä harjottelupaikan löytäminen ei nyt meinaa millään onnistua ja menee hermo! Välillä käy jo mielessä, et koko koulu on ihan turhaa! *toktok*
Mutta tästä taas uuteen nousuun..
Eärrrr... Lupasin olla tänään kasiin asti töissä ja nyt iski ihan hirmunen väsymys :(
Onneks palkkapäivänä muistaa sit miten kivaa oli...
voe ny pahvi.. kivaa piti palauttaa koulun yks tehtävä äsken koulun sivuille ja nyt ne sivut vissii vähä reistailee pitää toivoo parasta et se tehtävä meni sinne minne pitiki muuten tulee hylsy :|
Kipee,kipee ja viel kerran kipee, mut koulussa on pakko käydä vaikka pää kainalossa ku on tullu lintsailtua. Hirvee määrä tehtäviä ja koko ajan tulee lisää, en tiiä mistä revin kaiken ajan ja energian kaikkeen tohon. No muutama kuukaus ja se koko paskakoulu on ohi
Oikeassa käsivarressa jotain vikaa Toissapäivänä ei pystynyt liikuttamaan sitä ollenkaan JA siihen sattui kaikissa lepoasennoissakin, eilen tuli vähän motoriikkaa takas ja tänään pystyy toimimaan jo melkein normaalisti - ollu kait TOSI huonossa asennossa monta tuntia nukkuessa tai jotain
on se kiva ku mun auto syö taas kaikki mun rahat:(
Tekis mieli rikkoa ja hajottaa jotai ja senjälkee vetää hirveet perseet.
Olen saikulla, kello on paljon ja hengaan koneella.
Mulla ei ole elämää :(
Ja herätys tapahtuu viimeistään tos 10-11 maissa :S
Enkä ole edes juonut, ni.
Huomasin että kamera on hajonnut.
Ja eilen hajosi myös ipod. Kivaa!
[q]Maihku, 24.1.2007 22:52:
on se kiva ku mun auto syö taas kaikki mun rahat:(
[/q]
Myy se!
Olen pettynyt itseeni ja osaamiseeni. Taas vaihteeksi.*hmph*
[q]hemuz-, 25.1.2007 11:41:
Myy se!
[/q]
ei oikeen pysty ku joutuu päivittäin käyttämään töissä autoa =/
on se jumankauta kummallista että nettiyhteyden siirtäminen osoitteesta toiseen kestää arviolta 6 viikkoa. kiitos elisa.
(noh, kun ei tartte roikkua netissä moneen viikkoon niin ompahan ainakin aikaa säätää kämppää kuntoon ja soitella levyjä ja saunoa...)
Töistä himaan eikä nukuta..ei edes väsytä...*whaat*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- ...
- 1,566
- Seuraava »