päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mun pitäs tällä hetkellä olla tekemässä opinnäytetyötä, mutta mä makaan superkipeenä kotona
tää on taas niitä päiviä ku ahistaa ihan vitusti.
Äippä soitteli sairaalasta särkylääketokkurassa :( Se ei päässy kotia vielä tänään niinkuin piti eikä itsekään tiedä vielä miksi.. Ihanat aluesairaalan lääkärit :/ ehkä sitte huomenna selviää enempi.
sairasloma loppui ja tänään huonosti levänneenä töihin :(
noh, onneksi vain kaksi päivää viikonloppuun!
Haluisin tappaa kaikki narsistiset paskat pois tästä maailmasta niin että he eivät voisi enää satuttaa.
Paskaa kaatuu niskaan kerta toisensa jälkeen... loppus jo*nyyh*
Tän päivän :( on mun osalta etten päässyt taaskaan tupakasta eroon.
Mutta sekin että en pääse eroon exästäni, heh mut ehkä molemmat asiat on musta kiinni. En halua edes päästä exästäni eroon tosissani. Ja tuskin siis olen kauheen tosissani tupakoinninkaan suhteen.
Pitää vaan luvata itselleen jokin lähi päivä että ottaa uuden suunnan molempien asioiden suhteen ja nauttii siitä mitä on.
-Careen-
Vituttaa oma tyhmyys ja sinisilmäisyys. Moni kakku päältä kaunis, sisällä pelkkää silkkoa, niinhän se menee....
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa
25.1.2007 18:11
Aviopari sitoi lapsen paketiksi ja juotti hänelle alkoholia.
Savonlinnalainen mies sai Savonlinnan käräjäoikeudessa torstaina syytteen vuoden ja kuukauden ikäisen tyttärensä törkeästä pahoinpitelystä. Lapsen äitiä syytetään avunannosta rikokseen.
Savonlinnan johtavan kihlakunnansyytäjän Pekka Mäkisen mukaan teot tapahtuivat muutaman päivän aikana toissa syksynä. Syytteen mukaan mies sitoi useaan kertaan lapsen suun ja osin sieraimet ilmastointiteipillä. Sitten hän kääri lapsen liikkumattomaksi paketiksi teipin ja muovin avulla ja sijoitti hänet pieneen styrox-laatikkoon, jonka päälle laitettiin kansi.
Lisäksi mies syytteen mukaan ainakin viiteen kertaan juotti lapselle nokkamukista olutta ja ainakin kerran Koskenkorvan ja virvoitusjuoman sekoitusta.
Tapahtumat videolle
Vaimo puolestaan syytteen mukaan osallistui lapsen paketoimiseen ja myös oluen ja viinan juottamiseen.
Mies videoi lapsen kohtelun. Poliisi löysi todisteet hänen tietokoneeltaan. Poliisin tietoon tapahtumat tulivat sosiaaliviranomaisten kautta.
Oikeudessa 28-vuotias mies myönsi teot pääpiirteissään, mutta ei pitänyt rikosta törkeänä. Hänen 25-vuotias thaimaalainen vaimonsa kiisti syytteen kokonaan.
Syyttäjän mielestä lapsi koki huomattavaa fyysistä ja psyykkistä kärsimystä. Hänen perusturvallisuutensa on järkkynyt ja hänessä on nähtävissä selkeitä depression oireita.
Lapsi otettiin huostaan tapauksen paljastuttua. Käräjäoikeus antaa jutussa kansliapäätöksen 8. helmikuuta.
*sanaton*
Kävin taas mäkkärissä, lol
Hollannin tanssiteatteri olis täällä tänää ja huomenna ja mä kuulin siitä vasta nyt... ja huomiseksi on tietenki jo sovittu muita menoja : /
Ääääää koulua äääää
Air Asia laskutti kortiltani 3 lentoa, mutta yhtään lippua ei tullut... ja kun soitin heille sanoivat että "we can ensure u we have not charged your credit card" ja saman aikaisesti katselen bank statementtiani online missä näkyy aika ja rahasumma jotka häippäseet tililtä ja täsmäävät bahtilleen ja minuutilleen summaan ja aikaan kun ostin lippuja online :(
työpäivä kyrvästä
tili tuli, tili meni
[q]keijukainen, 23.1.2007 16:45:
huimaus vaan jatkuu :(
[/q]
meitsillä jatkunut noin viikon tuo huimaus, kuulemma tämän jylläävän flunssaviruksen yksi oireista.....kiva laittaa kengät jalkaan kun ylösnoustessa horisontti pyörii....*täh*
Kuume ja viisaudenhampaat sairaan kipeät, oisin menny hammaslääkärii mut hyvä ku pysyy pystyssä
Ja perkele ku ei oo tässä hedelmällisessä kropassa paikkaa mitä ei särkis.
Duunissa muuttohulinat menossa ja tota pakkaamista riittää, riittää, riittää... *hmph**eiei*
Antibiottikuuri on saanu mun naaman tuntumaan hiekkapaperilta !!!!
[q]Super-Kerttu, 23.1.2007 12:29:
On se saatAna, kun yksi mitätön ihminen voi pilata päivän totaalisesti..*poks* Mut haukutaan asiasta, mistä en ole päätösvallassa milläänlailla. Teen vaan työni niinkuin on käsketty.
Kiitos vaan haistatteluista ja muutenkin mieltä ylentävistä sanoista!
[/q]
Onkos kyse duunikamusta vai asiakkaasta?
en oo vieläkään saanu kämppää!!! hankittuuuu*eiei**hmph**uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- ...
- 1,566
- Seuraava »