päivän :(

Back to häröily O

Vitun jenkit. Saatanan kusipäät..voi perkle. Muutama satanen rahaa pidossa kortilla, kun noi saatanan mulkut ei osaa.

[q]alek száhala, 9.1.2007 21:32:
Vuosituhannen :( :
Basshunter on ihan vitun paska. Hyi vittu oikeesti mitä kuraa. Naapuri soittaa sitä.
[/q]

otan osaa*igor*

nyt jo pari päivää ollut vähän masis ihan käytännön
asioiden takia... myöskään tämä äärettömän tylsä
"pakkoloma" tääl maalla ei oikein paranna asiaa :(

[q]alek száhala, 9.1.2007 21:32:
Vuosituhannen :( :
Basshunter on ihan vitun paska. Hyi vittu oikeesti mitä kuraa. Naapuri soittaa sitä.
[/q]

eks tienny et tää on sitä TEKNOO !

Olen totaalikonkurssissa mun levytilausten kanssa..:( Ei ihan pieni addiktio enää..
Kohtapuoliin postissa odottamassa 35 levyä ja 2 eri tilausta!! Ja ne on vaan pakko
hakea..

[q]Nexus__69, 10.1.2007 18:26:
hirvittävän kamalan kauhea vatsakipu, joka ei hellitä missään asennossa.

ei mitään menkkakipuja siis.

:'(
[/q]

Vatsatautia on liikkeellä

Blaah.
Ei pelitä unirytmit.*eiei*
Kurssi, johon ilmoittauduin oli peruttu ja mulle ei ilmoitettu.*igor*
Koulussa en ole samalla aaltopituudella. Osa haluaa tehdä niin itsestäänselvyyksiä. Mitä kivaa muka siinä on?*hmph*
Säätiedotuksessa luvattiiin ökkökökkö lunta.*dissaa*

Onneksi olen löytänyt kasapäin masentavaa klassista musiikkia.*joo*

Tein äsken jotain sellaista, mitä kadun viimeistään huomenna..*poks* Piru periköön nettikaupat ja erilaiset tilit..*grr*

[q]hemuz-, 10.1.2007 21:53:
---
Nexus__69, 10.1.2007 18:26:
hirvittävän kamalan kauhea vatsakipu, joka ei hellitä missään asennossa.

ei mitään menkkakipuja siis.

:'(

---

Vatsatautia on liikkeellä
[/q]

sehän oiskin kiva bonari tähän kuumeiseen infektiotautiin. jee!

Työt loppu toistaseks*poks*

Mua alkaa todella vituttamaan mun duunipaikka...tuntuu välillä että oon lastentarhassa enkä töissä. Koko viikko ollu ihan täyttä paskanjauhamista ja tänään todella tuntu siltä, että suunnittelen nerokkaan murhan ja päästän yhden harvinaisen ilkeän ja vittumaisen naisen hengestään*pahis*. Saako jotkut ihmiset oikeasti tyydytystä siitä, että ne vittumaisia selkäänpuukottajia ja pilaa koko tiimin viihtyvyyden....?

en oo tehny tänää yhtää mitää.. vaa jumittanu sohvalla hirveen kankkusen ansiosta..*poks*

Nukahdin hetkeksi. Heräsin äsken peloissani, enkä tiedä miksi. Olen siis mitä luultavimmin nähnyt jotain kurjaa unta, mutta en yhtään muista. On vaan sellanen olo, että kaikki ei nyt ole hyvin, itkettää ja pelottaa. Ja samalla on aika tyhmä olo, kun siihen ei ilmeisesti ole mitään syytä, mutta en voi tälle tunteelle nyt mitään.

[q]keijukainen, 11.1.2007 12:50:
päänsärky heti aamusta eikä meinaa helpottaa
[/q]

Otan osaa, itel ihan sama juttu ja vieläkin juilii vaikka troppii otettu

[q]Trixie, 11.1.2007 14:05:
---
keijukainen, 11.1.2007 12:50:
päänsärky heti aamusta eikä meinaa helpottaa

---

Otan osaa, itel ihan sama juttu ja vieläkin juilii vaikka troppii otettu
[/q]

Juu, samoin... ei oo mullakaa vielä loppunu. Eipä kyl oo pitkää aikaa tällee jomottanukaa.
Stressi painaa päälle

herätessäni olin fiiliksissä kun oli lunta maassa. Todellisuus paljastui ulkona vasta: räntää

Musta tuntuu, etten vähään aikaa kehtaa pestä pyykkiä pesutuvassa.
Eka pesukone vittuilee ja jättää ohjelman kesken - todennäköisesti en vaan taas osaa - naapurin virnuillessa takana. Sit q viimein kone pelittää, teen virheen ja kuvittelen olevan hyvä idea käyttää erillistä päältäpäin täytettävää kuivausrumpua..*eiei*
Tadaa! Sen kansi juuttui kiinni. Ja taas naapuri ehti paikalle todistamaan kädettömyyteni. Eka rauhallisesti nappuloita painaen ja ohjeita noudattaen, lopulta revin kynnenaluset verillä kantta ja en siltikään saannut sitä auki. Viimeiseksi soitan sit nolona talkkarille, joka tulee paikalle ja painaa yhtä nappulaa ja ylläripylläri:kuivausrumpu aukeaa.*justjoo*
V*ttu mä oon käsi! Onneksi huomenna näyttää olevankin jo helmikuu.*justjoo*

mikään ei oo tänään menny yhtään hyvin tänään,töissä hommat kusee, nälättää,kylmä,vituttaa ja väsyttää*grr*

Hirvee stressi ja väsymys Ois varmaan ollu parempi jäädä viel koululle tekeen yhtä hommaa, mut ei vaan pysty onneks huomen sentään saa nukkuu ainakin yheksään asti...

[q]Mimir, 11.1.2007 15:07:
Nukahdin hetkeksi. Heräsin äsken peloissani, enkä tiedä miksi. Olen siis mitä luultavimmin nähnyt jotain kurjaa unta, mutta en yhtään muista. On vaan sellanen olo, että kaikki ei nyt ole hyvin, itkettää ja pelottaa. Ja samalla on aika tyhmä olo, kun siihen ei ilmeisesti ole mitään syytä, mutta en voi tälle tunteelle nyt mitään.
[/q]

O