päivän :(

Back to häröily O

world tracer services - luggage status: tracing continues, please check back later

+ jet lag

kun on niin kauhee krapula ettei tiiä miten päin olis..nukkun vissii kolme tuntiii.. ja saa mitää aikaseks ku on niin tälleee...!!

mä oon niin yliturhautunut...

Huomenna vapaapäivä, ja oon ilmeisesti saanu jonkunnäkösen flunssan, ttuh

Läppärin rikkinäinen CD-asema!

= Viimeinen kameli, joka sitten katkaisi oljenkorren selän...

Kuulin, että enkunkurssilla (pakollinen) pitää pitää puhe. Mietin tosissani uskallanko mennä sinne olis vaan pakollinen osa valmistumista.

Maha miäli.

paha olo senkun jatkuu... *sars**nuha*

Sain ihan sikahuonosti nukuttua viime yönä *poks**haukottel*... Nyt sit pitäis töissä jaksaa. Silmätkin ihan punottaa *eiei*.

Oon taas vaihteeksi paskonut polveni eilen illalla/yöllä. Mitä ilmeisimmin johtuu meidän saunomisen ohessa tapahtuneista alastonpainista/kieriskelystä "lumihangessa". Lumihankia ei pahemmin näkynyt, joten aika pahasti tuli ilmeisesti liu'uttua nurmikkoa vasten polvillaan.

Ihan kivan näköset jäljet on tullut ja lähes joka kosketus (oli se sitten käsi tai vaikka housujen kangas) sattuu ja polttaa.

Hienoa toimintaa taas *toktok*

Tilasin vinyylejä, joiden piti ehtiä tälle viikolle, mut eivät sitte tulleetkaan. Mitäs mä nyt soitan "keikalla"? Vituttaa muuten hiukan.

[q]Hyzenthlay, 14.1.2007 19:26:
Kuulin, että enkunkurssilla (pakollinen) pitää pitää puhe. Mietin tosissani uskallanko mennä sinne olis vaan pakollinen osa valmistumista.
[/q]

Ne on lyhyitä ja helppoja Meillä piti pitää neljä puhetta, että yksi on vielä siitäkin helpotusta Rohkeesti vaan!

Tekeepi mieli :-(

[q]Hyzenthlay, 14.1.2007 19:26:
[/q]
Ei noi meillä ainakaan mitään harvinaisuuksia ole, päinvastoin. Itseäni hirvittää kyllä ruotsinkurssissa oleva pakollinen 30min esiintyminen ja muistilappuja ei saa edes olla :D. Varsinkin kun perusruotsikin on päässyt vuosien saatossa unohtumaan kokonaan :D

Kun the nappi 2 ei enää toimi! *nyyh**uuh**nuha*

[q]hallucinogen, 15.1.2007 09:25:
---
Hyzenthlay, 14.1.2007 19:26:

---

Ei noi meillä ainakaan mitään harvinaisuuksia ole, päinvastoin. Itseäni hirvittää kyllä ruotsinkurssissa oleva pakollinen 30min esiintyminen ja muistilappuja ei saa edes olla :D. Varsinkin kun perusruotsikin on päässyt vuosien saatossa unohtumaan kokonaan :D
[/q]

here here! aiheena vielä vaatimattomasti musiikituottaminen, siinä on kiva monialuekompuroista ja muista tuotannollisista asioista alkaa puhumaan luokan edessä

noni mun dvd soitin ei suostu pyörittää meijän tv-peliä en ois halunnutkaan kattoa saatana

harvinaisen pitkä ja turhauttava koulupäivä :x

Koin tänään järkyttävää ääniterrorismia duunissa. Lapsen itkuraivarirääkymistä käytävästä, duunikaverin muovilevyn sahaamista (vitun ärsyttävä kitisevä ääni) ja iskelmäradion ristitulta samanaikaisesti. EIIII!!! Pakko oli laittaa tulpat korviin.

Vitun duuni :( Ja sit vielä kysytään,miksen viihdy täällä.

O