päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]André(cosmo), 10.1.2007 01:03:
Tänään tuli postissa verokortti, mutta siinä oleva tuloraja on aivan liian pieni.
Eli pitää mennä verotoimistoon vaihtamaan se...
Ja tähän aikaan vuodesta siellä on todennäköisesti hirvee ruuhka,
eli siellä menee varmaan yli tunti jonotellessa :( ...
[/q]
Onhan aina olemassa verokorttipalvelupuhelin, kokeile sitä
Valehtelu vituttaa *toktok*
[q]Miinapiina, 8.1.2007 09:13:
enpä muista koska oisin ollut yhtä aikaa ilonen ja surullinen, on jotenkin ihan häiriintynyt olo...
[/q]
Sanos muuta..ihan samanlainen olo mulla ollu jo pari päivää...*igor*
ai että ku o taas hyvä mieli
Tekis mieli leikata pää irti ja heittää roskikseen.
Oon ollu about 2kk flunssassa ja nyt se keksi et hei, lyödään oikee korva lukkoon silleen et tasapainoaisti rupee vittuilee
Onneks kohta pääsee lääkäriin.
päänsärky heti aamusta eikä meinaa helpottaa
Vakuutusyhtiö tahtoo lääkärinlausuntoja ja seteleitä, mistä helevetistä minä nyt niihinkin rahat revin, äh. Lisäks pitäis maksaa puhelinlasku, lehtitilaus, koulun materiaalimaksut, käydä lopultakin tilaamassa järkkärikortti ja ostamassa bussikortti. Kämppis jättää kaikki valot palamaan (sähkölasku tulee taas kohta *grr*), jääkaappi alkaa olla taas tyhjä eikä kukaan hae polttopuita sisälle mun puolesta. En tajua miten hoidan viikonlopun Lahdenreissun fiksusti, en tajua miten oon taas onnistunut keräämään seuraavat viis viikonloppua niin täyteen tekemistä etten ennätä pikkusiskon synttäreille kotiin. Enkä tajua että miks ei voi olla lunta, kun se kivoin asia talvessa olis päästä kolaamaan pihamaata
Eniten vituttaa, että kun asiat periaatteessa kumminkin on ihan hyvin niin silti jaksan aina vaan valittaa.
*poks**uuh*
[q]Equalizer, 8.1.2007 12:56:
---
Birgie, 8.1.2007 12:47:
Tekis mieli leikata pää irti ja heittää roskikseen.
---
Äläs ny
[/q]
Hirvee tipaton tammikuu, onneks ens viikolla pääsee juomaan murheet pois kun ei oo koulua kuin kahtena päivänä viikossa.
hammaskipu
heräsin puolen yön jälkeen ja en oo saanut sen jälkeen,
enkä saanut enää sen jälkeen.. tuntuu freesiltä olla
töissä :/
lomat loppui*nyyh*en jaksaa*toktok*
[q]ee102, 8.1.2007 14:36:
---
RiD, 7.1.2007 16:24:
Turhauttaa, eikä kiinnosta taas tehdä muuta kun nukkua.
---
Tuttu tunne. Poikaystävä piristää, mutten jaksa edes yrittää käydä töissä ku aika vasta meni työpaikka alta rakkaan sairauteni masennuksen takia. On niin helvetin turhauttavaa sairastaa, ku tuntuu että mun pitäs olla koulussa eikä sairaana vaan kuukaudesta toiseen.
[/q]
Mua turhauttaa yleensäkkään tehdä yhtään mitään. Mikään ei naposta eikä mihinkään saa kerättyä motivaatiota. Joku pysyvähkö elämänkumppani tietty vois auttaa tälläseen, mutta ei oo tällä hetkellä oikein motivaatiota sellasen ettimiseenkään. En tiedä sitten että onko tää pysyvää, mutta kohta puolisen vuotta tästä kärsinyt, toivottavasti ei.
Korvaa kivistää iha liikaa. :'(
[q]Sssan*, 8.1.2007 09:40:
---
Miinapiina, 8.1.2007 09:13:
enpä muista koska oisin ollut yhtä aikaa ilonen ja surullinen, on jotenkin ihan häiriintynyt olo...
---
Sanos muuta..ihan samanlainen olo mulla ollu jo pari päivää...*igor*
[/q]
juuh, ihan hämärää eikä yhtään kivaa...
Ikuinen rahattomuus
Ja saatanan Medivire.
Pirun flunssa, yöllä tuli nukuttu pari tuntia yskimisen takia. Nyt vatsalihakset kramppaa ja sattuu pirusti, ykimään joutuu pienessä kippurassa.
[q]Takyon, 24.7.2008 11:25:
Tätä päivää ei vittu pelasta enää mikään.. Tekis mieli ampua ydinpommeja ihmisten niskaan
[/q]
Mikä kumma näin korventaa?
koko eilisen päivän työ meni sitten hukkaan. koska opettaja antoi väärät ohjeet ja täten koko luokka joutuu aloittamaan kaiken alusta. eli tänään pitäisi saada valmiiksi noin kolmen päivän työt. eli en ehdi mitenkään musakouluunkaan. *stressistressistressi*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- ...
- 1,566
- Seuraava »