päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Hmmh.
[q]Saarre, 29.6.2009 07:53:
Karsee yskä pitäny öitä hereillä jo viikonpäivät... mitä "%"tuuu
[/q]
Keuhkoputkentulehdus...*toktok*
Niin hirvee stressi asioista et pää koko ajan niin kipee ettei himasta pysty poistua ennenku on vähintään 100 kipulääkettä ottanu
Kun aika kuluis edes puol vuotta ni tietäisin mitä tulee tapahtumaan ni pystyisin elämään normaalisti. Mä en kestä tällästä helvetin epätietoisuutta.
[q]zaler, 11.1.2007 20:37:
tekee mieli mennä mäkkiin mut ei oo rahaa :(
mä taidan olla koukussa pikaruokaan
[/q]
Johtunee entisestä duunista?
koko vitun elämä.
:'(
Jätin sitte viikonlopuksi jääkaapin oven auki ja painuin reissuun. Palattuani pakastinlokeroa ympäröi kauttaaltaan n. 2cm:n paksuinen jääkerros ja sulattelin sitä tuossa koko yön. Nyt on freesi olo.
Väsytys-vitutus...
Tunne, että mistään ei tule mitään ja kaikki vaan huohottaa niskaan.
Epävarmuus-epätoivo...
[q]marsa, 12.1.2007 18:07:
Saako jotkut ihmiset oikeasti tyydytystä siitä, että ne vittumaisia selkäänpuukottajia ja pilaa koko tiimin viihtyvyyden....?
[/q]
joskus tuntuu, et tällasii ihmisii oikeesti löytyy.. varsinki vanhempien ja katkerien naisten joukosta. oon miettiny, et onko ne ilkeitä sen takia et ne ite ei oo päässy urallaan vaan on jumittunu samaan duuniin useammaks vuosikymmeneks.. mut toisaalta tollasia ihmisiä löytyy joka ikäluokasta. ja se on ihan hirveetä. jotkut vaa haluaa periaatteesta olla ilkeitä tai purkavat huonoa päiväänsä muihin..
ja kuten sanottu, meitä on moneksi.. --> *släp*
Iski taas hillitön hellyydenkaipuu. Rasittavaa
väsy ja pitäis raahautuu viel koululle käymään...
Miten tää on taas mahdollista? oon nukkunut koko viikon 6h unia (reilusti alle unentarpeen) ja tehnyt jumalattoman pitkiä päiviä. Nyt kun kerrankin sais nukkua univelat pois, ei uni sit tuukaan. Kolme tuntia turhaa yritystä saada unta ja sitten iskee itku ja ahdistus on kyl niin maansa myynyt olo...
Takavuosien demonit on saanu kokoelmiinsa uuden naaman ja pitävät nyt meiksiä aikalailla valveilla. Vittu kun pystyis ajatella jotain muuta.
Aamulla riiteleminen on harvinaisen ärsyttävää.
[q]lostgone, 13.1.2007 10:39:
*nyyh*Mä haluan takaisin omalle planeetalle.*nyyh*
[/q]
*nyyh*Mä haluan takaisin omalle planeetalle.*nyyh*
[q]H3li, 11.1.2007 08:31:
hammas vedettiin pois ja nyt särkee.
niin käy joskus , mutta mua activia auttaa.
[/q]
hahahaha
mut onneks keksittiin sit parannus / unohdus siihen kipuun...
Saattanahh duunissa menivät korvaamaan vakaan ja selväjärkisen AutoCad 2006:n jollain hirveällä paskalla (AutoCad 2009). Tää päivä meneekin etsiessä toimintoja -_-
VOI JUMALAUTA!
LÄÄKKEET!
Pää on ihan
En saa nukuttua, en voi ajatella. Kaikki on mun elämässä niin sekasin. En tiedä mitä tekisin, että saisin tähän kaikkeen paskaan jotain järkeä.
3h unet, viimeyönä 4h, eikä vaan tuu uni.
tv-ohjelmien laatu... Surullista kun sunnuntai päivällä tulee kolmelta kanavalta yhtä aikaa urheilua eikä loppua näy... :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- ...
- 1,566
- Seuraava »