päivän :(

Back to häröily O

krapulasta johtunut kauhea liskojen yö. alkaa olla jo aika karseeta, että alkaa saada vainoja. en sitten nukkunut minuuttiakaan yön aikana

[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.

Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.

Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
[/q]

no huh huh

Vittu

Ihan hemmetisti liikaa duunia..*uuh*

Päätti sit flunssa iskee sopivasti, ihanku sitä ei olis kärsitty tarpeeks *nuha**grr*

selkä paskana, kyynärpäätä särkee ja viisaudenhampaat vihottelee :(

Tällä hetkellä sellanen olo, että kaikki on pelkkää pettymystä

Vittu. Popkornit palo mikrossa ja nyt on hirveä käry... Ei siinä mitään mut vittu kun sitä on töissä *toktok**senkin**kissatappelu**släp*

[q]Jago, 2.11.2006 12:17:
sapsun netti ei toimi, ni ei oo mitään kivaa aamujutteluu*uuh*
pitää kai sit lähtee paikanpäälle*hihu*
[/q]

ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ

se että mä alan taas itkee!!!

[q]UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
Jago, 2.11.2006 12:17:

---

ja sit kun näät sen murmelin niin tää on käsky halittaa ja pusittaa se iiiihan märäksi ja sano sille ÄHÄ ÄHÄ
[/q]
hehe,, ok. . niin teen*nauru*

[q]Duracell, 13.2.2007 11:25:

1556 jerdee...*dissaa*
[/q]

Voi hitto..maksusuunnitelmaa vaan väsäämään sitten..

[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.

Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.

[/q]
Toi on kauheinta mitä oon vähään aikaan kuullut:( Vittu mitä ihmisiä tässäkin maailmassa on olemassa:(

ehkä kamalin työpäivä ikinä ja suurin osa vielä edessäpäin...

[q]Ana-5000, 2.11.2006 00:59:
---
Zandy, 1.11.2006 22:17:

---
Kuulostaa kyl aika keksityltä tarinalta. Ei siis niin, että sä oisit keksiny ton, mutta ennemminkin niin että tyyppi satuilee ystävälleen..
[/q]

Noh. Mä itse näin tämän naisen polvet ja jalat hetkellisesti. Ja pahalta näyttivät. Mitä tahansa siinä sitten oli käynyt, lopputulos oli kamala. Ja itse olin tuona yönä sen verran kipeä ja lääketokkurassa myös, etten ruvennut tarkemmin asiaa silloin kyseenalaistamaan tai pohtimaan. Vasta kotiin päästyäni myöhemmin rupesi juttu ahdistamaan ja vaivaamaan enemmän.

Väsyttäis aikalailla.

[q]JetZe, 2.11.2006 17:21:
elä ny,samat fiilikset,ei sille voi minkäs

mutta kaipa tämä tästä. :/
[/q]
Tyhmintä tässä on, että siihen on vielä kaks kuukautta aikaa, jonka aikana voi tapahtua vaikka mitä.

[q]onni3mk, 2.11.2006 17:27:
Yksin seki tulee taas vietettyä.[/q]
Tuolla asenteella mäkin olen nyt liikkeellä, mutta tiedän sen olevan väärä. Mutta silti se, että ennen ollaan vietetty uutta vuotta yhdessä kaikkien kavereiden kanssa ja sillon on kauempanakin asuvat kaverit päässeet mukaan. Nyt se ei enää mene niin. Siihen pitäisi vaan alkaa tottua.

Mun kissa, joka on porukoilla, ni on kipeenä... ne joutuu ehkä nukuttaa sen.. *itku* surettaa ku en voi olla nyt siellä missä se kisu on... toivon et kaikki kääntyy viel parhain päin ja nään sen viel ens kerrallakin ku meen kotii..

[q]soile, 2.11.2006 18:52:
Ehdit vaikka opetella laskettelemaan.*vink*
[/q]

Siihen tarvittaisi aikaa ja rahaa. Asioita, joita mulla ei hirveesti oo ylimäärästä :/ Kyllä mä olen lautailua viime talvena koittanut, mutta ei se kyllä vielä suju ilman apua

[q]sapeli, 2.11.2006 19:13:
---
Jago, 2.11.2006 12:25:
---
UnityF, 2.11.2006 12:24:
---
Jago, 2.11.2006 12:17:
---
---
hehe,, ok. . niin teen*nauru*

---

Huijausta! En saanu ku pari pikku pusua *känkkäränkkäil*

edit: ja tähän nyt vois lisää et oma päivän :( on se et kotona netti tosiaan ei toimi eikä siel oo oikein mitään tekemistä yksin ja mä oon ihan jäässä, ja koht pitää lähtee viel takas tonne kylmään
[/q]
pöh pöh pöh... ajattele viikonloppua kun et saa hetkenkään rauhaa ni tulee lämmin olo*joo**hihu*

O