päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Vois kuunnella tiistain tanssi-iltaa.... JOS tuolta perkeleen antennijohdosta tulis edes jonkinlaista signaalia. Helevetin myrsky *grr**senkin*
Ei auta itku markkinoilla, mutta silti
En saa unta ku eräs (no names) kuorsaa niin kovaa ja viel korvan juures....*hmph* parisuhteen ihanuuksia *sydän*...........*justjoo*
Kohta tulee viikko semi-flunssailua täyteen ja viimeyönä olo meni vaan nihkeämpään suuntaan, ei tietoakaan paranemisesta. Ketuttaa ihan olan takaa kun ei pääse salille ja veto on koko ajan aikas nollilla. Just nyt risoo tämä olotila ihan huolella... ärr!
Tuli siten kunnon nuha eilisen yömyräkässä vietetyn tovin jälkeen. Jee.
hyi kauhee.. en tajunnukkaan että mun vanhenemis päivään on enää niin vähän aikaa, ennenkun huomasin rekisterin jo ilmottavan siitä..*yrjötys*
[q]Jago, 1.11.2006 10:23:
hyi kauhee.. en tajunnukkaan että mun vanhenemis päivään on enää niin vähän aikaa, ennenkun huomasin rekisterin jo ilmottavan siitä..*yrjötys*
[/q]
*släp* et sie mikää wanha ole!
Terveisin se ryppyinen peikkomummo
Vinyylit
[q]UnityF, 1.11.2006 10:37:
---
Jago, 1.11.2006 10:23:
---
*släp* et sie mikää wanha ole!
Terveisin se ryppyinen peikkomummo
[/q]
ei iällä oo muissa ihmissä mitään merkitystä.. mutta ittessään sitä onnistuu aina pelkäämään(pitäis kai olla vuotta älykkäämpikin, kun on kerran vanhempikin*igor*)
Stressi. *toktok* Tietää lisää unettomia öitä.
[q]Super-Kerttu, 11.11.2008 07:24:
Selkä, hartiat ja niska olleet jumissa jo useamman viikon. Nyt se on alkanut vaan pahenemaan ja öisin herään kamalaan päänsärkyyn, mihin päänsärkylääke ei auta.
Tartteis varmaan tehdä jotain, esim. mennä hierojalle?!
Kivaa istuu muuten ihan jumissa kaikki päivät tietokoneen edessä!
[/q]
I feel you too, ei siihen mikään burana auta. Käy ensihätään lekurissa hakemassa tulehduskipulääkekuuri ja relaxantit :)
Sain englannin numeroksi NELOSEN! Sain kokeesta 2pistettä vailla täydet, tein aina kotiläksyt jne ja se narttu ei vaan vissiin tykänny musta ni sain nelosen. Oon niin vittuuntunu ettei tosikaan. Meen kyl heti ku oon taas koulussa ni vähän juttelee sen ihmisen kanssa... *släp*
Ja sit viel et oon kipee
[q]Jusna666, 1.11.2006 15:43:
Ajat sit vaan iisisti ku siel on liukasta..
[/q]
Juu eiköhän ne oo saanu tuon Treen motarin aurattua ja suolattuakin pariin otteeseen tässä päivän aikaan.. ..viime yönä tiet 140 ja 4 oli kyllä aikasta mielenkiintosia..
kipeenä taas :(
[q]Kit^, 1.4.2007 22:09:
maailma on paska paikka. piste.
mikään ei onnistu, ja ihminen josta välitän eniten maailmassa tuntuu vaa leikkivän mulla.. prkl..!!!
[/q]
word!
On se elämä vaan välillä niin vaikeeta... Miten voi vaan olla joskus niin paha olla... En tiedä... Eikä syytäkään siihen oikein ole..
[q]Zenni, 1.11.2006 17:49:
Näin se talvi saapui Espooseenkin - tuloksena n määrä kaatumisia, varmaankin murskaantunut häntäluu ja hyvin, hyvin paha mieli.
[/q]
Mut auto pysy sentään tiellä ajotunnilla?
Oli sillee aika raskas ilta ja iski kamala ikävä
Iltaa kohti talvimyrskyn armoilla sisällä olo alkaa jo vähitellen tylsistyttämään. Ainakin kun joutuu istumaan pelkästään itsensä seurassa.
Toisaalta hankalampi lähteä liikkumaan minnekkään tai pyytää jotain henkilöä vierailemaan, kun lumikinokset ympäröi. Huomenna pitäsi varmaan karaistua ja yrittää raahautua läpi kinoksien koululle asti.
[q]blastic, 1.11.2006 21:06:
Mut auto pysy sentään tiellä ajotunnilla?
[/q]
Joo pysyhän se kun oli asteet vielä plussan puolella aamulla :P
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.
Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.
Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- ...
- 1,566
- Seuraava »