päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Vittu mikä jomotuskolotuskipuilu ja särky!! Sattuu niin paljon!!
Ihania on noi hampaanpoistot
[q]*Mirri*, 30.10.2006 22:26:
Ei se o enää mitn verrattuna siihen mitä oli. Kai se menee koko ajan parempaan, vaik suhteellisen paha ilmeisest edelleen onki. Tais pelotella mua sillä mitä pahimmillaan voi sattua, jotta pysyisin pois duunist/treeneist. Who knows...
[/q]
No siis kyllä se pahimmillaan voi aiheuttaa halvaantumisen.. Mut silti kumma ettei leikata jos on tosi paha, koska leikkauksen jälkeen menee 1kk ja selkä on "normaali". Mut kai ne on vaan kaupungin rahat ja resurssit loppu. Mieluummin syöttävät kipulääkkeitä ja käskevät levätä..*igor*
:(
[q]Jna, 30.10.2006 22:29:
---
Mut silti kumma ettei leikata jos on tosi paha, koska leikkauksen jälkeen menee 1kk ja selkä on "normaali".
[/q]
En ihan usko, että selkäleikkauksessa 1 kk jälkeen selkä olisi "normaali" ja kaikki olisi hyvin taas. Selkäleikkaus on aina suhteellisen iso ja vaativa operaatio. Itselläni leikattiin urheilu-urani aikana muutama urheiluvamma ja jo pelkästään jalkaterään tehdyn leikkauksen jälkeen kesti pari kuukautta ennen kuin jalan toiminta alkoi oikeasti muistuttamaan "normaalia". Ongelmat eivät todellakaan häviä pelkässä leikkauksessa, sen jälkeen tarvitaan usein vielä pitkään fysioterapiaa, kuntoutusta jne.
Ja kovasti jaksamia Mirri!
Varmaan tämä päänsärky. *toktok*
[q]Zenni, 31.10.2006 00:46:
Saatanen netti *släp* Ja Sonera..vitun Sonera. Miks mun elämisestä pitää tehä viel näi paljon vaikeempaa?!
[/q]
joo Sonera. Taistelin niiden kans just kolme viikkoa ja jonossaki taisin viettää lähemmäs 10 tuntia. Noh. Nyt on irtisanottu eikä koskaan enään. Boikottiin koko saatana. Mut mikä sun tarina on?
[q]*Mirri*, 30.10.2006 22:32:
Yksityisellä olen koko ajan käynyt ja valmis maksamaan että selkä tulee kuntoon.
[/q]
Ok hyvä niin, ne on kiinnostuneempia potilaistaan kuin kunnalliset lääkärit..
[q]Zenni, 31.10.2006 15:34:
---
Jocular, 31.10.2006 08:38:
joo Sonera. Taistelin niiden kans just kolme viikkoa ja jonossaki taisin viettää lähemmäs 10 tuntia. Noh. Nyt on irtisanottu eikä koskaan enään. Boikottiin koko saatana. Mut mikä sun tarina on?
---
Alan kans vakavasti harkita jos sanois ton irti, käyttökatkoksia ihan jatkuvasti ja kun soittaa ja kysyy et mikäs helvetti on täl kertaa vikana ni takas tulee ihme hymistelyä tai sit joutuu jonoon odottamaan tunniksi.
[/q]
Juu eroon tollasista ku ei saa palvelua ja sit kohdellaan ku jotain urpoa ku soitat sinne.. Esim. viimesin soitto ku, "oho" puolentoista tunnin jonottelun jälkeen eka kerran pääsin jonosta läpi, ni vitun urpo kehtaa kolmen viikon vääntämisen jälkeen kysyä et onko johto seinässä.. Muutenki langan toisessa päässä oli joku pystyyn kuolleen kuulonen ukko, jonka vahvasti epäilen tietävän koneista ja nettiliittymistä yhtään mitään. *toktok*
myöhästyin töistä. olin loppupäivän orjana. en ehtinyt tenttiin.
paskin päivä _ikinä_.
hävettää ja vituttaa.
Mä en enää tiedä kumpi on pahempaa, tää särky ja kipu mikä johtuu sairastamisesta, vai tämä kamala huono olo ja vatsakipu, joka näistä antibiooteista tulee.
[q]wammi, 31.10.2006 11:24:
ei saamari.toi räntä ei vaan koskaan tunnu oikealta vaihtoehdolta mihinkään tilanteeseen.suomes vois nukkuu mun puolesta aina talviunet.
[/q]
Aivan.
*hmph**eiei**uuh**poks* Tätä vitun työmäärää taas. Onkohan duunit kovin oikeudenmukaisesti jaettu, vittu onko*dissaa*?!???
[q]Zenni, 31.10.2006 17:46:
Onpas kivaa mennä ajotunnille huomenna kun toi maassa oleva vesi jäätyy yön aikana <3
[/q]
Äläs nyt, ajotunnit talvella on oikeestaan erittäin hyödyllisiä. Siinä meinaan oppii hyvin ajamaan liukkaalla kelillä.
S*tanan oppimispäiväkirja!
Täysin turhaa puuhaa, PRKL!
*toktok*
[q]Zenni, 31.10.2006 17:52:
Totta, mut en oo koskaan aikasemmin vastaavissa olosuhteissa ajanut eli voi olla aikasta vaikeeta
[/q]
Parempi jääkelit on kuitenkin ajo-opettajan kanssa kokea. Joskus ne kuitenkin on edessä ja talvella oikeissa olosuhteissa opeteltu ajotyyli on aika paljon hyödyllisempää kuin kesällä jossain ajoradalla suoritettu muuta hassu kierros.
Eikä se nyt mitenkään järisyttävän vaikeeta ole. Malttia vaan kaasujalan kanssa niin hyvin se menee *hymy*.
ei saamari.toi räntä ei vaan koskaan tunnu oikealta vaihtoehdolta mihinkään tilanteeseen.suomes vois nukkuu mun puolesta aina talviunet.
Lekuri soitti ja kerto röntgenen tulokset. Nikamat 9 ja 11 on painuneet kasaan. Ma. jatkotutkimuksiin kättärille.
Hillitön kipu masussa, en tiiä kääntykö vaavi vai mitä mut tuska oli niin kova että oon menettäny ajantajun n.1-2h ajaksi, en muista et mut on talutettu suihkuun ja annettu selkähierontaa
Muistan kun kipu alkoi ja se kun heräsin kullan kainalosta mut kaikki mitä siinä välissä on ollu niin on pelkkää mustaa. Nyt särkee enää vähäsen mut edelleen ihan hutera olo.
Viisaudenhammas taitaa pukata suuhun ku ien ihan turvoksissa siitä kohtaa *uuh**igor*
kiitti katie.
tää oli kyl jo eilen, on sitten läppäri kyllästetty bissellä. no taan sen vien huoltoon, mut khyl vituttaa, kun ei tiedä, et toimiiks se vai ei...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- ...
- 1,566
- Seuraava »