päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- ...
- 1,566
- Seuraava »
...ihan paskaa...
[q]Super-Kerttu, 11.11.2008 07:24:
Selkä, hartiat ja niska olleet jumissa jo useamman viikon. Nyt se on alkanut vaan pahenemaan ja öisin herään kamalaan päänsärkyyn, mihin päänsärkylääke ei auta.
Tartteis varmaan tehdä jotain, esim. mennä hierojalle?!
[/q]
Mars matkaan! Työpaikkalääkäriltä lähete fysioterapiaan/hierontaan ja avót!
Nimim. hieronta 25 minuutin päästä, niska-hartia-selkä.
Ei ois jaksanu millään herätä. Mutta kyl se tästä. 7h kuitenkin nukkunut.
[q]Fuzzy, 29.10.2006 23:16:
mä voisin vaikka vannoa et täs on nyt kyse seksistä...*nauru*
ps. älä suutu, tää oli vaa kevennys*piis*
[/q]
No periaattees ei kyl ollu
[q]LooPy, 30.10.2006 09:17:
"Se olisi sitten maanantai, tytöt ja pojat."
[/q]
Wanha!
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=3107;pid=839765#839765
Vois lainata Maijaa kevyesti väärin.
"Se olisi sitten maanantai, tytöt ja pojat."
Duunit on perseestä..Kukaan osaa auttaa, kellään oo aikaa..Ja sit mun oletetaan osaavan ja ehtivän..*dissaa*
dedä dukosa, vdu. toimistolla on riehunut flunssa pöpö, joka kaikessa paskamaisuudessaan saa olon paskaksi muttei kuitenkaan niin paskaksi, etteikö voisi periaatteessa tulla töihin. Eli ei ilmeisesti kuumetta. Täällä kun ei ko. työ/projekti hoidu ellet itse ole sitä hoitamassa. Pääsispä jo himaan, laittaisin villasukat jalkaan ja menisin sänkyyn kissojen kanssa loikoilemaan.
Yllättäen menin taas nukkumaan pommiin eli taitaa koulut taas jäädä vähän, onpa kumma jos en kohta lentele kursseilta
Rupesin kuuntelemaan yhtä biisiä, mikä pisti ajattelemaan menneitä.
Tulin hyvin surulliseksi. Miksi ihmiset muuttuu? Miksei voisi olla niinkuin sillon?
Ikävä on kova.
ehkä mä en sit vaan parane niinQu ikinä *toktok*
[q]Jusna666, 30.10.2006 12:28:
Rupesin kuuntelemaan yhtä biisiä, mikä pisti ajattelemaan menneitä.
Tulin hyvin surulliseksi. Miksi ihmiset muuttuu? Miksei voisi olla niinkuin sillon?
Ikävä on kova.
[/q]
tuo on yleistä...sit ottaa puhelimen käteen ja koittaa soittaa niin puhelimen toisesta päästä kuuluu "valitsemanne numero ei ole käytössä" ja sit tulee vielä kamalampi olo...
palkka! ts. sen vähäisyys.
joopa joo vitun firma... pomo sanoi, että palkka nousee - mutta vasta maaliskuusta...eli puolen vuoden päästä näen sen tilinauhassani... joo joo. pitäkää vittu paska firmanne, mä alan ettii muuta.
Eilisen illan nälässä ja nyt aamupäivällä menin ostamaan oikein muhkean herkun kaupan grillaamaa grillikylkeä. Pääsin himaan ja aloin leikkaamaan sitä tarjottimen päällä niin silloinhan se tarjotin tietysti lipesi ja kaikki lens lattialle ja lautaset ja kaikki rikki. Sinne meni sekin piffi sitten hukkaan! Oli aika turhauttavan :(.
Voi nyt paska.
Työharjoitteluahdistus jatkuu.
Nyt sitten olen ollut liian tehokas ja välittänyt erään viestin viime viikon perjantaina eteenpäin saamani ohjeistuksen mukaisesti. Mistä hitosta minä olisin voinut tietää, että kun saan tehtävän välittää viestin eteenpäin HETI se tarkoittaakin, että viesti on välitettävä vasta seuraavan viikon ma-ti akselilla...
Nyt voin kyllä todeta, että tuo eräs ihminen saa kyllä katsoa itseään peiliin tästä asiasta. Olen toiminut vain hänen antamieen ohjeistusten mukaisesti. Mikäli kyseinen taho ei koe tarpeelliseksi kertoa minulle tällaista pikku seikkaa, niin voi voi. En aio ottaa tästä nyt syitä niskoilleni, tarpeeksi kyseenalaista kunniaa olen jo suostunut hänen puolestaan keräämään.
Eniten ehkä ärsyttää se, että kun yritän tehdä parhaani ja olla hyvä työntekijä, niin sitten se kosahtaa tällä tavalla. Ei siis kannata olla jotenkin aikaansaava työntekijä, mikäli olisin tuotakin tehtävän tekemistä lykkinyt eteenpäin, niin kaikki olisi hyvin. jes.
Mieletön univelka viikonlopulta, pelkkää batteryblandista koko risteilyn ajan -> ei oikein uni tullut / se oli sellaista koiranunta
[q]*Mirri*, 30.10.2006 17:39:
Kävin äsken ortopedillä magneettikuvieni kanssa ja mut passitettiin takasin sairaslomalle... Kyseessä kuulemma todella paha välilevynpullistuma vaikkei enää oo ees kauheen kipee. Jos pullahtaa lisää/pahemmin niin saattaa tulla eteen halvaantumisvaara. Just ku luulin et alkais olla kunnossa.
[/q]
aamulla unohdin lompakon kotiin jossa myös mun matkakortti on ja huomasin vasta pasilassa kun olin astumassa bussiin.*toktok* No ei muuta kun takas kannelmäkeen hakee lompakko ja myöhästyin tunnin töistä*igor*
[q]*Mirri*, 30.10.2006 17:39:
Kävin äsken ortopedillä magneettikuvieni kanssa ja mut passitettiin takasin sairaslomalle... Kyseessä kuulemma todella paha välilevynpullistuma vaikkei enää oo ees kauheen kipee. Jos pullahtaa lisää/pahemmin niin saattaa tulla eteen halvaantumisvaara. Just ku luulin et alkais olla kunnossa.
[/q]
Jos on noin paha, niin miks ihmeessä sitä ei jo leikata...?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- ...
- 1,566
- Seuraava »