päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- ...
- 1,566
- Seuraava »
niin kamala päivä takana, että kokoajan piti purra hammasta yhteen ettei olisi itkuun purskahtanut... :( ...ja täydellisen päivän päätteeksi olin vielä saanut sakot... wehee!
Tuli tosi vaikea asiakas joka huusi ja haukkui minut täysin lyttyyn ilman syytä.. En ymmärrä ihmisiä jotka purkavat pahaa oloaan tuntemattomiin, vain saadakseen itselleen paremman olon. Vituttaa! miten jotkut voikaan olla niin mulkkuja, että ajattelevat aina vain itseään.. Haluisin vaan päästä kotiin..
mul on saleen korvatulehdus... =/
[q]Syder, 11.9.2006 14:40:
Vituiks män vapaussota, kiitti ja moi.
[/q]
koin äskettäin dejavún
[q]Galadhan, 20.10.2006 12:52:
Olisin vielä valmis sulattamaan sen, että kisojen katsomisesta joutuu jotain maksamaan, mutten sitä, että joutuisin ottamaan mukaan jonkun 'Junior' kanavapaketin.
[/q]
No toi on yksi asia lisää mikä siinä vituttaa. Toinen on juuri se, että sillä rahalla saa oikeastaan mitään sellaista lisäarvoa mitä kaipaisin vaan käytännössä maksaisin siitä, että saisin samaa palvelua mitä saan juuri nyt. Ainoa plussa on se, että ei tarvitse katsoa mainoskatkoja mutta toikin voi vielä muuttua. Ja ket kiinnostaa raavaille miehille suunnattu kokkiohjelma "näin valmistamme atrian hernekeittoa suoraan purkista, perkele!" :D
Mulle määrättiin nitroja "kaiken varalta"....en onneksi tunne itseäni eläkeikäiseksi
[q]Galadhan, 20.10.2006 12:43:
Miks ne pitäis saada kattoo suorana ilmaiseksi?
[/q]
Koska tähänkin asti saanu? Samalla vois kysyä, että miksi mitään, maikkarin, nelosen tai subin ohjelmia saisi katsoa ilmaiseksi. Kyse on siitä, että näiltä kanavilta tulee yhä vähemmän ohjelmaa jota viitsii katsoa ja mä en hirveästi haluaisi tilata jotain kanavaa sen takia ,että voisin katsoa formulaa, kannattaa mieluummin mennä pubiin seuraamaan.
Krapula ja pitäisi lähteä töihin.*eiei*
[size=8]Yritän lohduttautua, sillä että en käyttäytynytkään niin idioottimaisesti eilen kuin odotin.[/size]
[q]pirpeli, 20.10.2006 13:06:
Tuli ITRL-olo.
[/q]
Mä tiedän mitä TRL tarkottaa, mut mikä toi I on?
Väsyttää koko ajan.*haukottel*
[q]Verano, 20.10.2006 15:00:
---
embie, 20.10.2006 14:59:
---
pirpeli, 20.10.2006 13:06:
Tuli ITRL-olo.
---
Mä tiedän mitä TRL tarkottaa, mut mikä toi I on?
---
[size=8]Mä en tiiä ees sitä.[/size]
[/q]
TRL= Tyhmä Ruma Lihava
Flunssa iskemässä*nuha**toktok*
[q]Freja, 20.10.2006 15:42:
Vituttaa ja kaikki menee ihan väärin ja ei niin ku haluais. Mikään ei onnistu. On jotenkin turha, mitätön, masentunut ja hyljitty olo.
[/q]
Sama täällä.
TÄMÄ KOKO SAATANAN PÄIVÄ!! *toktok*
[q]Zenni, 20.10.2006 19:43:
Mulle tekemistä nythetijookos On HYVIN tylsää atm.
[/q]
Aloita wowittamaan, tai ärsytä IFK-faneja ^__^
tää päivä on ollu ihan perseestä vittu mä tuun hulluksi tääl virroilla, keskiviikosta asti pygänny yksin tääl asuntolassa *pökr*
[q]Fyraett, 19.10.2006 20:30:
---
Sphyxia, 19.10.2006 20:07:
Talvisin kannattaisi varmaan asua about 1000 kilsaa pohjoisempana. Helsinki tänään = Helsinki talvisin = vielä enemmän *eiei*. Vesisadetta, loskaa ...
---
Helsinki kesällä = parasta *sydän*
aiaiai ne kesämammat <3
[/q]
Ei kun silloinkin tekisi mieli 1000 kilsaa pohjoisempana, jossa yöt ovat pitkiä jne. Johtopäätös: Helsinki ei siis koskaan ole jees.
yksin perjatai-iltana.... (tai no yksin ja yksin jos mukaan luetaan 2,5v mukelo)
[q]Haiku, 21.10.2006 04:45:
Naiset, jotka eivät tiedä mitä haluavat, vaan palloilevat vaihtoehtojen välimaastossa*toktok**toktok**toktok*
[/q]
Lukeudun itse (valitettavasti) tällä hetkellä tähän sarjaan. Voin kertoa ettei tää vaihtoehtojen välimaastossa palloilukaan kovin herkkua ole! Tosi vittumainen tunne kun ei ole ihan varma miten asioihin ja tilanteisiin pitäisi suhtautua, etenkään kun ei pysty luottamaan edes omiin tunteisiinsa, koska ne vaihtelee päivittäin ja parhaimmillaan useita kertoja päivässä... Oon tosi hyvin pihalla!
Oon yrittäny mennä vaan virran vietävänä ja luottanu siihen et asiat vaan lutviutuu, kun niiden aika ja tarkotus on, mut jotenkin minust tuntuu, et olen hirveän itsekäs ja epäreilu näin toimiessani... Ja aina vaan enemmän pihalla*täh*
Vittu mikä morkkis jee jee
- « Edellinen
- 1
- ...
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- ...
- 1,566
- Seuraava »