päivän :(

Back to häröily O

darra, väsyttää ja vituttaa. sit mun oli tarkotus tehdä parit kouluhommat joita olen vaan siirtänyt koko ajan eteenpäin, ylläri et ne on vieläkin tekemättä...

Kerran vuoteen tuleva ahristuskohtaus itkupotkuraivareineen iski.....

[q]KooKie, 22.10.2006 19:03:
Mä en hyvin pitkään aikaan ole ollut yhtä kiukkuinen, kuin tänä aamuna mummon tullessa availemaan ikkunaverhoja ja rapisuttelemaan lehtiä, kun yritin nukkua. Räjähdin sisäisesti, ei sitä vanhalle ihmiselle kehtaa alkaa räyhäämään, mutta HELVETTI SOIKOON ÄLKÄÄ HÄIRITKÖ MUN UNTA!
[/q]
Oon kait joskus kauan sit kokenu sun vihan ku nukuit ja tultii herättää sut kattilankansilla :DDD

Jarkyttava paansarky...

Päätin perjantaina, että väännän tukka putkella pe-su koodia(harkkatöitä). Mitään en oo saanut aikaiseksi, oon vaan nysvännyt kämpillä neljän seinän sisällä viikonlopun, ei näin.

Paska yö. Ei nukuttanut yhtään. Katoin kahden aikaan kelloa. Samoin kolmelta. Ja neljältä. Viideltäkin vielä taisi silmä liikahtaa hieman. Sellaista pätkittäistä unta tais olla koko yö ja aamulla taas väsytti helvetisti. On maanantaikin kaiken lisäks.

Ei näin.

Väsyttää ja 14,5h työpäivä ja maanantai.

Joku on pölliny mun nettipankkitunnukset vklopun aikana

No.. aika vaikee niil on mitään rahaa pölliä, mut silti.. ärsyttää alkaa tilailee uusia, kun siin kuitekin menee tovi et ne tulee.

*hmph**senkin*

Ylimielinen ja kusta päässä ja blaablablaah..*ding**justjoo*
Ihmeellisiä reaktioita muutenkin viime aikoina ihmisiltä.

Valvottuani kohtalaisen myöhään olisin halunnunut aamulla nukkua pitkään, mutta eikös joku alkanut harrastaan jotain pientä remontointia aamulla ennen 8 *grr**senkin* En pitkään harkinnut ja tein nopean siirtoliikkeen - menin mutsille abt 200 metrin päähän nukkumaan.

Nukkunut melkein vuorokauden putkeen :/ nyt on vähän tokkurainen olo :I

turha käynti lääkärissä, venailua n.3h... lausuntoa ei ole toisaalta tehty joten ei voida tehdä päätöksiäkään... ja odottaminen jatkuu

etätyöskentely! *toktok*

pääsisinpä pian ihan fyysisesti tulevalle työpaikalleni,
mut siihen nyt menee vielä hetki... sigh!

Oli kyllä sellainen työpäivä että voi jumalauta...Kaikki oli äkäisiä kuin mitkäkin hullut ja vittuillivat miltei "joka" asiasta koita tämmöisessä sirkuksessa vielä tehdä motivoituneesti töitä (: Onneksi tämä ei ole jokapäiväistä..

Pomo soitti tänään ja kertoi siirtyvänsä yhtiössä haasteelliseempiin tehtäviin, toiseen yksikköön... tippahan siinä ratikassa istuessa meinas tulla silmään

Oon puolentoista vuoden sisällä (3 kertaa!!) menettäny kaksi ehdottomasti loistavinta pomoa jotka olen (lyhyen, mutta sitäkin monipuolisemman) työhistoriani aikana kohdannut

Tottakai pitää olla iloinen myös hänen puolestaan ja tullaanhan me tulevaisuudessa näkemään, mutta silti se vaan surettaa... Toisaalta pitää ajatella myös niitä superkivoja läksiäisiä, mitkä on vielä edessäpäin

kaikki

[q]mayah, 23.10.2006 20:40:
Et missannu mitään. Lupaan.
[/q]

Dodiih se siitä siis

Buu, piti tänään kattoa ykköseltä mielenkiintonen dokkari ja yllättäen unohdin. Harmi, olin venannu sitä aika kauan.

Joku sankari oli päättäny parkkeerata autonsa silleen et se blokkas poispääsyn töistä niin jouduin sitten lähtee jotain pikku lenkkiteitä ajelee ja nehän oli suht hyväs kunnos ton hiton monsuunin takia.

[q]Freja, 24.10.2006 01:10:
Miks?
[/q]
En tiedä vielä mutta todennäköisesti siks että Nordea pankin Visa Electronilla (verified by visa) kortilla ei pysty maksamaan peliaikaa suoraveloituksella enää

[q]
Mäki voisin. Kimppakiva?
[/q]
Kaksin aina kauniimpi, sanotaan

O