päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]sapeli, 16.10.2006 20:20:
Tylsää Samoin huomenna *super**hmph*
Pitäis varmaan hankkia elämä
[/q]
Eiks sul oo
vittu
[q]Nitta, 16.10.2006 23:15:
---
sapeli, 16.10.2006 20:20:
Tylsää Samoin huomenna *super**hmph*
Pitäis varmaan hankkia elämä
---
Eiks sul oo
[/q]
Siis tiiätkö, mä kans luulin et mul ois Mut itse asiassa mul oli elämänkokoinen möntti turhia asioita - tai pikemminkin vääriä asioita - joita mä luulin elämäks... Nyt pitää kaivaa ne pitämisen arvoiset osat sieltä esiin ja heittää loppu mäkeen - tai siis täähän on jo ainakin osittain tehty, sen vuoks nyt onkin tilaa uusille asioille
Ei mut hetkinen, toihan kuulosti jo paljon positiivisemmalta: ei mulla oo tylsää, vaan mun elämässä on tilaa uusille kivoille jutuille!
Kiitos
Ihan liikaa stressiä ja hommia kaiken kaa tällä hetkellä. Ei mitenkään jaksais...
[q]sapeli, 16.10.2006 23:17:
Ei mut hetkinen, toihan kuulosti jo paljon positiivisemmalta: ei mulla oo tylsää, vaan mun elämässä on tilaa uusille kivoille jutuille!
Kiitos
[/q]
Ole hyvä
Oliskohan mulla aika samalle hommalle
Laitetaas tähän vielä että näköjään klubbarimerkintöjen mukaan on nyt kulunu vuosi ja 2 päivää siitä kun viimeks pelasin fantasiaroolipeliä Kooooorkea aika aloittaa uusiks
Kurkku kipee ollu jo vähä turhan pitkää
(tää "valitustopic" on hyvä. tulee vähä parempi mieli ku saa valittaa, eikä kenenkä ulkopuolisen tarvii kärsiä. Ja eikai tätä kukaan huvikseen lue, jos ei jaksa toisten surkuttelua kuunnella..)
ahistusmasennus.
Niskakivut näyttää pahenevan taas joka päivä enemmän. Ja kaiken lisäks iski sitten vielä flunssa päälle, niin kolottaa ja särkee lihaksia ja päätä vielä entisestään.
Ihan törkee nälkä enkä saa syödä kun kohta pitää mennä verikokeisiin*sars*
..ja sit taas pyörryn sinne muutenki *pökr*
Kokoajan oon menos jääkaapille kun en muista että en saa syödä!
Tosi kivaa opinnot kusee jo muutenki ni sit koulu mokas mun työssäoppimispaikan kanssa eli mulle ei oo semmosta ollenkaan.. ja maanantaina alkas et vitu
Että osaa mennä hermo
Joopa joo... "Selvityspyyntö opintojen edistymisestä".
[q]Verottaja, 17.10.2006 13:47:
Joopa joo... "Selvityspyyntö opintojen edistymisestä".
[/q]
Et oo muuten ainoa. Ja mul ei oo eka kerta... Täl kertaa maikat vaan mokaillu, enkä minä (ainakaan kauheesti).
[q]sapeli, 16.10.2006 21:59:
---
Jostain välistä otat tunnin ja hemmottelet itseäs. Istut vaikka sohvalla kuunnellen kiksuu tai meet kävelemään tonne punaisten ja keltaisten ja oranssien lehtien sekaan ja annat mielen vaan levätä.
Trust me, sen jälkeen on helpompi taas hyökätä maailman haasteiden kimppuun.
[/q]
Kiitos rohkaisusta Yritän jaksaa eteenpäin, vaikka nyt on todella vaikeaa ja rankkaa. Yritän kovasti valmistua.
Isoveli yrittänyt jo toisen kerran itsemurhaa On yritetty auttaa niin paljon ja ei tiedä enään et mitä pitäis tehdä...haluis auttaa enemmänkin
Vituttaa, ahdistaa, väsyttää ja lentsukin iski kaiken lisäx prkl*igor**nuha*
[q]Haitok, 18.10.2006 12:27:
mikään ei vaan tänään toimi
[/q]
HOT TIP!
Junan vessa toimii varmasti
väsyttää
[q]Haitok, 18.10.2006 12:41:
---
Optik, 18.10.2006 12:36:
---
Haitok, 18.10.2006 12:27:
mikään ei vaan tänään toimi
---
HOT TIP!
Junan vessa toimii varmasti
---
Olet sä sitten jännä mies
[/q]
Tru dat, vielä kun saan viinaa koneistoon, oon tuplasti jännempi
Syksy. Pimeä, kylmä, ankea. Täydellisen turha vuodenaika.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- ...
- 1,566
- Seuraava »