päivän :(

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 18.10.2006 09:40:
Ohjaava opettaja ei sanonut mitään hyvää mun opinnäytteestä :(

Iloisilla mielin voi jatkaa eteenpäin, kun tietää kaiken olevan pielessä. NOh. Paskat siitä, mä vedän tän oman juttuni ja se pitäköön mielipiteensä.
[/q]

Jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan multa ei valmistumisen jälkeen ole kertaakaan kysytty mitään koko läpyskästä. Ei siis kande hirveesti stressata

Tää stressi on taas liikaa mulle Pimeys ja ahdistus ei kyllä nyt vie mukanaan, pakko koettaa vaan kestää, kyllä tää tästä...

Raha-asioiden laskeskelu Taas tajuaa, miten vituillaan ne oikein on. No onneks on luottokortti, ja voi sit maksaa sen nelinumeroisen laskun seuraavasta opintolainasta

Naiset, jotka eivät tiedä mitä haluavat, vaan palloilevat vaihtoehtojen välimaastossa*toktok**toktok**toktok*

Ystäväni kuoli tänään aamulla syöpään.

Ajatelkaa miltä sen vahemmista tuntuu.
hirveetä

[q]Panda, 19.10.2006 10:00:
Sain eilen kuulla et hyvän kaverin isä kuoli maanantaina syöpään
[/q]

Sain eilen kuulla et hyvän kaverin isä kuoli maanantaina syöpään

[q]Jusna666, 18.10.2006 12:43:
Kipee..
[/q]

Viel enemmän kipee..

voi tsiisus ku voi olla TYLSÄÄ!!1 *toktok*

vaikka onkin suht smoothisti joulu sujunut maalla,
niin ei millään jaksaisi olla täällä vielä melkein yhtä
kokonaista vuorokautta :/

Kauhee flunssa ollu koko viikon ja tuntuu et se pahenee vaan!

Lähdin kauheella kiireellä kouluun, kun ajattelin et myöhästyn ja sit ekat tunnit olikin peruttu....jei *toktok*

[q]Sparkling, 19.10.2006 15:27:
On halipula..
[/q]

No täältä tulee!!

On halipula..

[q]NextAce, 19.10.2006 15:39:
Kauhee flunssa ollu koko viikon ja tuntuu et se pahenee vaan!
[/q]
Sama täällä*poks*

[q]aapee, 19.10.2006 15:39:
---
No täältä tulee!!
[/q]

Hhehe, kiits :)

Talvisin kannattaisi varmaan asua about 1000 kilsaa pohjoisempana. Helsinki tänään = Helsinki talvisin = vielä enemmän *eiei*. Vesisadetta, loskaa ...

Vanne kiristaa paata. On kiristany jo monta vitun paivaa, enka paase tasta tunteesta eroon. Argh!

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/10/477684
Se siitä, että sais katsoa formulat suorina ja ilmaiseksi, vittu jee

Iloisesta päivästä tuli surullinen päivä.

[q]Nacu, 11.10.2006 08:50:
---

Hajottaa vaan tää oma tyhmyys. Kun tuntuu, että kaikki asiat on yhtä suurta mössöä. Sitten tapahtuu tällasia mokia ja kun ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa niin tekee hallaa itselleen tavalla tai toisella.
[/q]

Pakko quotaa iteensä kun tein sen taas. Maanantaina alkaa uudessa periodissa pakollinen kurssi, joka mun on pakko suorittaa. Ja läsnäolo on totaalisen pakollinen, jotta niin tapahtuisi. Niin meninpä sitten sopimaan työvuoron samaan aikaan. Jo viikko sitten. Onneksi huomasin asian nyt, niin voin joko anoa armoa pomolta tai opelta.

Ja sitten "unohdin" ilmottaa töihin, että lähden viikoksi Belgiaan parin viikon päästä Tässä kiireessä ei edes moinen tullut mieleen ja mulle on tietty rutattu työvuoroja kun ilmoitin olevani vapaalla.

Hulluksihan tässä tulee.

O