päivän :(

Back to häröily O

Pitikin mennä tyhmänä juomaan sitä ediä näin myöhään, nyt en salettiin saa unta ennen kahtatoista

Meni eiliset bileet aika ohisektoriin kun oli jostain syystä niin tajuttoman heikko olo että puolen yön jälkeen alko jo tuntuu että jalat pettää alta. Enpä ehtiny siis paljoo saada irti bileistä mitä olin odottanut paljon. Ja missasin sitten kokonaan japanin vahistuksen esiintymisen. :(

Vaikka olin päässy kotiin ja tipahtanu sänkyyn jo ennen kahta, niin en päässy ylös ennenku viiden jälkeen illalla ku bestis tuli käymään. Ja huono olo senkun jatkuu. En vaan tajuu mistä tää johtuu ku ei mulla edes ole kuumetta. :/

No, ei kai auta ku mennä takas vällyjen väliin ja toivoo et huomenna ois parempi olo....

[q]larzizi, 15.10.2006 19:48:
En ymmärrä millään miksi otan sellaisista asioista selvää, jotka kuitenkin tuottavat mulle pahan mielen. Olis varmaan vaan parempi olo, jos ei tietäis läheskään näin paljon.
[/q]
Sama ongelma tälläkin :(

Työmotivaatio nollassa, joten työpaikalla olo oli tuskaista.

[q]Hyzenthlay, 13.10.2006 21:26:
was *täh* Kun sanoi, että palkka elokuulta tuli syyskuussa, kelan täti sanoi, että se kuuluu sitten tulorajoihin. Vähän epäreilulta tuntuu...
[/q]

Mut tästä on se ilo että joulukuun palkka jos maksetaan tammikuun puolella, niin se raha ei kuulu _tän vuoden_ tuloihin tahi tulorajoihin

(meni kyl joo aikansa tuon systeemin tajuamisessa)

Väsyttää iiiiihan sikana. Eikä tässä työtuolissa saa mukavaa uniasentoa.. Puhumattakaan ku selkä ihan himokipee ja niska-hartijaseutu kans.. Damn.

Masentanut koko päivän..Ei oo oikein jaksanut kiinnostaa mikään kohta voiskin

[q]KooKie, 16.10.2006 15:11:
Katsoin eilen yöllä B5:n viimeisen tuotantokauden viimeisen jakson. Mitä mä NYT teen?! Aloitan koko sarjan taas alusta... :D
[/q]

katot crusaden, tietty

:)

eilinen sirkusapinointi baarissa :(
mä haluan porttiksen kaikkialle ja antabusta!

[q]Fyraett, 16.10.2006 15:22:
---
Tink3, 16.10.2006 15:20:
Ei oo suodatinpusseja eli ei saa aamukahvia*igor**toktok*

---

*mcgyvertunnari*

keitä kuumaa vettä, sit tyhjennät tee-pussin, ja täytät kahvipuruil.. lopun tiiät varmaan ite.
[/q]
Talouspaperi/WC-paperi ajaa myös hyvin suodatinpussin aseman.

Kaikki hommat kusee huolella. Voikin sit oikeestaan alottaa talviunet perjantaina klo 16. Ei tartte tehdä mitään mitä oli suunnitellut

[q]Nitta, 16.10.2006 10:46:
Mut tästä on se ilo että joulukuun palkka jos maksetaan tammikuun puolella, niin se raha ei kuulu _tän vuoden_ tuloihin tahi tulorajoihin
[/q]

Joo mut kun se elokuun palkka on yli kolminkertainen verrattuna siihen mitä olin valmis ansaitsemaan opiskelijana kuukaudessa Eli mahdollisuus ansaita mitään enää tänä vuonna on mennyt (ellei sitten palauttele tukia, mikä on vähän turhauttavaa).

pikkusisko muuttaa pois lappiin sen vauvankaa ja miehenkaa..ja isovelillä on kait vakava sairaus:(

[q]Hyzenthlay, 16.10.2006 15:36:
Joo mut kun se elokuun palkka on yli kolminkertainen verrattuna siihen mitä olin valmis ansaitsemaan opiskelijana kuukaudessa Eli mahdollisuus ansaita mitään enää tänä vuonna on mennyt (ellei sitten palauttele tukia, mikä on vähän turhauttavaa).
[/q]

On kyllä... Itselläni on tämä asia juuri nyt ajankohtainen kun pitäisi kuukauden asumis- ja opintotuki palauttaa (viimeistään maaliskuun loppuun mennessä, asumistuki muistaakseni myös, että saan ne joku toinen kerta sit käyttööni) kun on jo tienestit menneet ekan rajan yli. Ja seuraavan kerran meen sit töihin vasta joululomalla, mikä ei kyllä tässä opiskelumäärässä yhtään haittaa. Vituttais seistä kassalla ja palvella asiakkaita kun samaan aikaan kasa koulutehtäviä erääntyy pöydällä. Ilman lainaa ei opiskelija nykyään taida selvitä (vastalauseita saa esittää jos jollakulla on eri tilanne ;)

sama vanha whine:

vituttaa olla töissä ku ei täällä voi tehdä mitään,
mutta ei voi vielä kotiinkaan lähtee! :/

[q]RainChild, 16.10.2006 21:50:
---
eden, 16.10.2006 20:32:
Isoveli yrittänyt jo toisen kerran itsemurhaa On yritetty auttaa niin paljon ja ei tiedä enään et mitä pitäis tehdä...haluis auttaa enemmänkin

---

hankalii juttui nuo isoveljet meinaan.... ei tällä omallakaan aina niin hyvin mee ja se on kyl rankkaa sitä vierestä katsoa, kuunnella ja yrittää auttaa. jaksamisia.
[/q]

Niinpä...jaksamisia sullekkin

Miulla on niin kauhee ikävä kultaa et ei mitään rajaa
Ois jo torstai.
Järkyttävää miten paljon ihminen voi rakastaa *sydän* *sydän* *sydän*

[q]Nitta, 16.10.2006 16:36:
---
Hyzenthlay, 16.10.2006 15:36:

---

On kyllä... Itselläni on tämä asia juuri nyt ajankohtainen kun pitäisi kuukauden asumis- ja opintotuki palauttaa (viimeistään maaliskuun loppuun mennessä, asumistuki muistaakseni myös, että saan ne joku toinen kerta sit käyttööni) kun on jo tienestit menneet ekan rajan yli.
[/q]

Molemmat pitää palauttaa, jos menee tulot rajan yli.
Itsellä palautettavaa maaliskuun loppuun mennessä
4 kk tuet eli noin 1300e

vittu ku o tylsää :(

O