päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ajoittaiset yskänpuuskat
[q]Freja, 30.9.2006 12:34:
Myyyh, huomasin just et mulla ei oo enää kauaa lapsuudenkotiani mitä mä sitten kutsun kodiksi?
[/q]
Toi on kyllä sellanen asia, jota usein on miettinyt, että mitäs sitten, kun porukat myy niitten sikana liian ison omakotitalon pois. Ku se on mun koti. Ei sitä saa myydä.
Mutta onneksi voi mennä sitten sinne kadulle möllöttämään ja katsomaan sitä kämppää...saattaa kyllä uudet asukkaat ajatella, että on outo, mutta hälläkös väliä.
Huomen aamulla pitäis muuttaa uuteen kämppään. Pakkaaminen on vain ihan pikkiriikkisen vaiheessa.*justjoo**hmph*
Vittu kaikki meni taas pieleen vapaapäiviä myöten, saatana. Vittu. Vituttaa viel enemmän. Perkele ja surullisia ja kiukkusia naamoja.
VOI V*TTU! onnistuin hävittämään uudet aurinkolasit ennen kun pääsin edes kotiin.. ja ne oli tietenkin viimeset, en voi edes hakea uusia! AARGH! *toktok**toktok**toktok*
Fiilis suoraan verrannollinen säähän.
[q]zaler, 30.9.2006 15:46:
VOI V*TTU! onnistuin hävittämään uudet aurinkolasit ennen kun pääsin edes kotiin.. ja ne oli tietenkin viimeset, en voi edes hakea uusia! AARGH! *toktok**toktok**toktok*
[/q]
vähän mä oon urpo ne olikin keskellä pöytää..
[q]Annakins, 30.9.2006 16:26:
Fiilis suoraan verrannollinen säähän.
[/q]
Tuo sää on ainakin niin surkea, että lienee enemmän kuin paikallaan.
Luulin että paranen illuihin mennessä,mutta tila paheni vaan tänään:(
Missaa kaiken kivan*nyyh*
ihan hiton tyhjä olo. periaatteessa kaikki on kuten haluan, stressiä ei ole juuri mistään ja yliopistossa on juuri niin rentoa kuin kuvittelin, mutta jotain tästä puuttuu. tiedä johtuuku se tosta syksystä vai mistä, mutta just nyt joka päivä tuntuu lähes yhtä merkityksettömältä ja tyhjältä kuin edellinenkin..
Vitutuspäivä ollut... Paranemaan päin kai kyl...
[q]Taika, 30.9.2006 14:42:
[/q]
[q]hemuz, 21.4.2008 09:57:
Tänään se tapahtuu. Koira lähtee nukkumaan :( R.I.P
[/q]
perkele!
Koiralla mahatauti, saakelin saakeli. Olikohan kanamakkara pilaantunutta vai miksi perä vuotaa? Ei jaksais, väsyttää ja sataa..
[q]Sintsu, 1.10.2006 00:05:
Koiralla mahatauti, saakelin saakeli. Olikohan kanamakkara pilaantunutta vai miksi perä vuotaa? Ei jaksais, väsyttää ja sataa..
[/q]
Syötä sille koirille tarkoitettua ruokaa niin näin ei käy jatkossa
Masentuneen kaverin muutto (jossa olin roudaamassa) meni vituiksi edellisten asukkaiden ollessa uusavuttomia. Se ei ole tyytyväinen, enkä minäkään.
[q]FS, 1.10.2006 00:25:
---
Sintsu, 1.10.2006 00:05:
---
Syötä sille koirille tarkoitettua ruokaa niin näin ei käy jatkossa
[/q]
Itse asiassa, koirille tarkoitetut safkat on yksi syy siihen, miksi koirilla on alkanut yleistymään mitä erilaisimpia vatsatauteja ja allergioita.
ei tuu uni :(
Olla iltaa viettämässä ja puolet isompi kundi ottaa pillistä kii ja yrittää kuristaa .. ilman syytä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- ...
- 1,566
- Seuraava »