päivän :(

Back to häröily O

matkustin 400km tyttöystäväni luokse, jossa hän sitten ilmoittaa jättävänsä minut. Life is mysterious. ei mitään ruusuilla tanssimista. toisaalta virheistä ja pahoista asioista oppii ja ne kasvattavat toivottavasti minua paremmaksi henkilöksi muita kohtaan :)

polttavaa närästystä ja ekat kipeet supistukset. = en saanu nukuttuu

[q]Annakins, 1.10.2006 10:24:
---
FS, 1.10.2006 00:25:
---
Sintsu, 1.10.2006 00:05:
Koiralla mahatauti, saakelin saakeli. Olikohan kanamakkara pilaantunutta vai miksi perä vuotaa? Ei jaksais, väsyttää ja sataa..

---

Syötä sille koirille tarkoitettua ruokaa niin näin ei käy jatkossa

---

Itse asiassa, koirille tarkoitetut safkat on yksi syy siihen, miksi koirilla on alkanut yleistymään mitä erilaisimpia vatsatauteja ja allergioita.
[/q]

No joo jos syöttää jotain koiranmakkaraa jossa on säilöntäaineena mm. natriumnitriittiä. Syöttäkää koirillenne laadukasta kuivamuonaa, sellasta missä ei oo säilöntäaineita eikä muutakaan paskaa. Koira voi hemmetisti paremmin, turkki kiiltää ja vatsa toimii.

Jos koirulilla on vatta sekasin niin apteekista maitohappobakteerijauhetta ja vesikuurille 1-2 päiväks.

nimim. kokemusta on!

[q]Heli, 4.12.2008 19:13:

helin avautuminen..
[/q]

kuulostaa mun kämppikseltä :/

Neljättä viikkoa flunssassa, alkaa pikkuhiljaa ärsyttää..

Joku tuntematon nuori heppu päätti avautua baarissa... Kyseisen henkilön mielestä olen vääränlainen, huono ihminen. Näytän väärältä, ja olen todella huono äiti.*eiei* Siinäpä sitä piristystä kerrakseen.*uuh*

[q]Annakins

Itse asiassa, koirille tarkoitetut safkat on yksi syy siihen, miksi koirilla on alkanut yleistymään mitä erilaisimpia vatsatauteja ja allergioita.
[/q]

Allergioita ainakin varmasti, mutta kyllä sen huomaa että meidän veijarin maha on parhaimmillaan kun syö ihan omia ruokiaan. Tosin pitää koputtaa puuta, ettei vielä yhtään mahatautia ole edes koettu.

pitää opiskella ruotsia..

[q]Fyraett, 29.9.2006 14:40:
miks et käytä silmälasei ?
[/q]

Hävitin ne vuos sit erään nimeltä mainitsemattoman baarin eteen ja oon aika saamaton joten ne on vähä jääny :P

Kun en just nyt jaksais tällasta Pitäskö vaan lyödä hanskat taas tiskiin eikä tuhlata omia voimavaroja yhtään enempää...

[q]akiapina, 1.10.2006 14:35:
(---) mutta just nyt joka päivä tuntuu lähes yhtä merkityksettömältä ja tyhjältä kuin edellinenkin..
[/q]

Samasta tunteesta oon kärsiny nyt pari viikkoa. Mikään ei oikein jaksa innostaa eikä kiinnostaa, ja vaikka kokeilis kaikkia uusiakin asioita tai tapais uusia ihmisiä, ne kaikki vaan sulautuu yhteen eikä mikään erotu joukosta. Blaah, ja sellast.

viikon sairasloma*uuh*
mutta toisaalta pääseepähän huomenna sitten heti aamusta matkaan ja suoraan OYKSin teholle katsomaan veljeä.

[q]Annakins, 1.10.2006 10:24:
---
FS, 1.10.2006 00:25:
---
Sintsu, 1.10.2006 00:05:
Koiralla mahatauti, saakelin saakeli. Olikohan kanamakkara pilaantunutta vai miksi perä vuotaa? Ei jaksais, väsyttää ja sataa..

---

Syötä sille koirille tarkoitettua ruokaa niin näin ei käy jatkossa

---

[/q]

Oli ihan Pedigreeta, mutta paras tyytyä nappuloihin. Tulee ees kiinteempää tavaraa!

Kun muutaman tapaamisen jälkeen tajuaa ettei olekkaan kovin halukas olla kyseisen henkilön kanssa*toktok*. Taivas et tulee olemaan nihkeä viikko*eiei*

miksei tää tuska vois jo loppua.
osais edes vihata kunnolla.

Hyvin nukuttu yö oli näköjään liikaa pyydetty.

aamukahvit ei tykänny olla masussa vaan lens kaaressa syliin. taitaa seurata kahviton kausi
kahvi on hyvää

[q]Maina, 2.10.2006 09:57:
Miesten pippelit pitäs leikata irti!
[/q]

miten voikin tulla niin siitä, että käy vain yhdessä paikassa...

Kauhee ikävä

[q]anniharha, 2.10.2006 11:28:
Työkaverit päätti pitää tänään vapaapäivän, eikä mua päästetä töihin yksin. Eihän se ollutkaan kuin viiskybää.
[/q]

Nooo, pitäähän silt ajalt silti palkkaa maksaa..? Ei se voi mennä niin että työkaveri menee viikoks ruotsiin dogaa ja mä menetän kuukauden tulot:D

O