päivän :(

Back to häröily O

uhattu/epävarma olo.

joku vitun ÄPÄRÄ!!!! käyny nyppäsee viime yönä mun mankan, subit ja kaikki cd:eet autosta! SAATANA!!!!!!!!!!!1*grr**släp*

pitäis jaksaa tehdä yks kouluhomma.. noh, viimeistään aamulla*haukottel*

faija sairalaan ambulanssilla.. faija kärsii uskomattomista pääkivuista jotka kestää noin 8-15h.. ei pääse ylös sängystä ja oksentelee.. nyt pääs neurologiselle ja mun huoli on suuri! välimätkaa 400km nii ei pääse kattomaan.. migreenilääkket on mut ei auta..

todellakin päivän :(

No sanos muuta, ja sit on 12h vapaata ja sit viel 24h duunis

Eilen meni Turussa vähän myöhään, missasin vikan järkevään aikaan kulkevan bussin koululle. Sit sitä odoteltiin puolille öin silmät ristissä, kiirehdin eka väärälle pysäkille ja sit juoksin sille mille pitikin, sit maksoin tuplasti enemmän kuin odotin koska bussi olikin pikavuoro, eikä se edes pysähtynyt siihen mihin piti ja päädyin kävelemään ulkona kylmässä aamuyöllä melkein tunnin

Mut toisaalta, mul oli hyvää musaa, siel oli rauhallista ja varjoisat metsät oli nättejä takaa kajastavien kaupungin valojen ansiosta

Nyt tosin on jalat vähän rakkuloilla, toivottavasti paranee illuja varten *toivootoivoo*

lisäks tänäänkää ei ollu oikeen hommia töis

[q]kala, 26.9.2006 16:35:
---
Tyeicha, 26.9.2006 16:09:
kiintolevy hajosi.. siin meni sit kaikki kuvat, musat ym. mistä se tiesikin iskeä just silloin kun vähiten on rahaa ostaa uutta. *mököttää*
---

Hajonneen kiintolevyn tiedot saa kyllä todennäköisesti palautettua. Halpaa se ei kuitenkaan ole, joten eri asia on, kannattaako tietoja yrittää palauttaa.
[/q]

no ei.. soitin ja kysyin: uuden pikku-mersun verran maksais, joten ny voin keskittyä tähtäämään kiintolevylläni vain vesilintua.

vituttaa

Tietyssä porukassa tuntuu aina jotenkin niin ulkopuoliselta. Vaikka tiedän, että en sitä ole, niin silti jotenkin toisten käytös saa aikaan sellaisen tunteen. Ihan kuin olisin vain ilmaa suurimman osan ajasta

Kevyt huimausdarra vaivais. Ei oo paha olo, mut huippaa vaa hirveesti jos istuu/seisoo.

Pitäs siis kai maata :D

vituttaa... vituttaa... vituttaa.....

mä en vaa jaksa.. mä alan taas olla aika väsyny tähän kaikkee...

faija huolestuttaa ihan sikana..joutu sairaalaan ja soitin eilen nii kerto et sen verenpaine oli ollu 207/120.. epäilevät munuaisvikaa tms..

likka veti suuhunsa puolet mun meikeistä... joo just.. vittuako o rahaa niit ostella..

voisin taas käpertyä jonnekki nurkkaan ja hajota siellä.. itkukaan ei oo kovinkaa kaukana....

Heräsin aamulla jo 6.30 vaikka olisi saanut nukkua kahdeksaan

Mun viikko jatkuu tosi tyylikkäästi. Järjestin kaverin sairaalaan.*eiei*
Fuksiaisissa meidän luokka halusi kokeilla porukalla moshpit-nimistä toimintaa..*känni* Mikä oli ihan hauskaa siihen asti, kunnes luokkatoveri törmäsi mun teräksiseen rintakehään, lensi yli ja iski kallonsa lattiaan.
Mun ois vaan pitänyt muistaa mitä edesmennyt Ben-setä sanoi mulle mun supervoimista: suuri voima tuo suuren vastuun.

astuin ihan oikealla jalalla ylös tänään, mut sit suihkussa rupesin ajattelemaan ikäviä asioita ja jotenkin jäin sille tielle. Prkl*uuh*

[q]Maihku, 28.9.2006 13:37:
postin mokauksen takia tulee melkein 600 euron lasku perinnästä*toktok**grr**toktok*
[/q]

Otat yhteyttä perintäfirmaan ja selvität asian. Ja tietenkin pistät postin vastuuseen OIKEASTI mokastaan!
Vai pitääkö mun tulla soittaa sun puolestas? Pistän ne kuriin

mun 2,5v täystuho söi mun puuterin ja ripsivärin sekä pilas toisen ripsarin.. voi vitt.........

kesänakit autoon ja niiden HINTA!!

Nää aamuherätykset. Voi stna, että mä vihaan näitä.

ihmiset pettää lupauksiaan ajattelematta seurauksia...

O