päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mun läppäri piti ärsyttävää ääntä ja löin sitä. Nyt on kovo paskana, sinne meni kaikki uudet biisin tyngät ja pari helvetin kovaa imo.. vituttaa... :DDDD
ei hitto.. en saa ny mitään aikaseks
[q]Ober, 29.9.2006 16:20:
Mun läppäri piti ärsyttävää ääntä ja löin sitä. Nyt on kovo paskana, sinne meni kaikki uudet biisin tyngät ja pari helvetin kovaa imo.. vituttaa... :DDDD
[/q]
Yksi sana: säännölliset varmuuskopiot.
[q]Apo, 29.9.2006 16:23:
---
Ober, 29.9.2006 16:20:
---
Yksi sana: säännölliset varmuuskopiot.
[/q]
Jep todellakin, mut ei noita tuu ikin muistettuu ottaa:/
TPS hävis. :(
Maksoin laskut ja mitä jäi käteen *toktok* Voinko jo opetella hoitamaan talouttani kunnolla Sama laulu vuosi sitten, enkö koskaan opi...
[q]Ober, 29.9.2006 16:23:
Jep todellakin, mut ei noita tuu ikin muistettuu ottaa:/
[/q]
Juu, mutta normaalin käyttäjän puolesta pitää kyllä todeta ettei tuota backuppausta ole kyllä kovin helpoksi tehty.
[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.
Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.
Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
[/q]
Ei helvetti *eiei**uuh*
[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.
Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.
Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
[/q]
Hyi sai kyl riipimään selkäpiitä... vittu miten idiootteja jätkiä, saunan taakse tollaset kuuluis ehdottomasti.*eiei**dissaa*
ei saa unta :(
[q]tws, 2.4.2008 21:42:
vitun blues
[/q]
Helsinkin on lyöty! Helsinki on LYÖTY! ;)
Bandwagon jatkaa matkaa..(Inside vitsi)
teloin tänään kättäni töissä*dissaa*
tää on niin pelkkäää 'FU'ta että ohhoh *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
Hävettää myöntää itselleen, kuinka itsekeskeinen osaa olla. Rakkaan isä kuoli ja mä olen häviävästi tyytyväinen siitä sen vuoksi, että näin tyttö tulee kotiin Kanadasta suunnittelemaansa aiemmin. :( Sen isä oli kyllä huipputyyppi. R.I.P *sydän*
Vuoden :(
Taitaa olla kovo menossa rikki.
huuh ku on ollu tylsä päivä. 8 aamulla oli yks tentti ja siin sitte on yrittäny jotekii saaha päivän kulumaan. seuraavan kerran koulua sit 12.12.
[q]Taika, 5.10.2006 14:38:
mä niin kuvittelin pystyväni tänä vuonna välttymään tältä hemmetin flunssalta mut toisin kävi*hmph* ja tietenkin juuri nyt kun kaikkea kivaa olisi tiedossa viikonloppuna..
[/q]Et sitten malttanut olla tesmaamatta sitä uima-allasta?*ding*
+ että luin just tosta vitun tenniskyynärpäästä mikä mul lääkärin mukaan on.. Hoito on yleensä vaikeaa ja kestää yleensä kuukausia tai jopa vuoden.. Vittu mä meen johonki nappaa sen kortisonin kohta tohon. Mä todellakaan venaa edes kuukautta että pääsen salille treenaa. Johan mulle eilen sanottiin ett maha on ruvennu kasvaa ku oon ollu kuukauden toipilaana..
Meillä on ruoaksi muikkuja. MUIKKUJA?! WTF?!?! Haluisko joku adoptoida mut ruokailun ajaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- ...
- 1,566
- Seuraava »