päivän :(

Back to häröily O

vitun flunssa, yöllä tunnin välein hereille ku meinas tukehtuu stanan vitun syksy, i HATE IT!

-M

Eilen illalla alkanu järkyttävä hedari/migreeni jatkaa vaan. Ei paljo natsaa kolmiot eikä buranat. Ja kohta pitäs mennä viel hammaslääkäriin niiden kirkkaiden valojen alle *grr**nyyh*

oon tehny ittestäni pellen....
kaikki nauraa mulle... (huomenna koulus...)
ei tervettä

*nuha**känni*

Paskat komediasarjat.

Heräsin 3h myöhässä töistä
Turha sinne nyt enään on mennä pyörimään *toktok*

http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/kamut/221/20000805.gif
Mä tarvisin tämmösen

[q]Cjet, 7.9.2006 15:21:
tänään on pinna kireel..
[/q]
*lohduttel**hali*

vähän vituttais ku ei asiat voi mennä niinku haluan. noh, ei kai siinä sit mitään. jatketaan vaan eri pelimerkeillä.

Vittu, taas epäonnistuin kouluun heräämisen. Heräsin kyllä klo 7 herätyskelloon jonka heitin sitten kiukunpuuskissani seinään. Lopullinen heräämis aika 15.25.
Vaikuttais siltä että tulee taas sopivan vittumainen päivä.

Voisin vaan kävellä tonne ulos, itkeä itteni tyhjäks ja unohtua sinne...

Ei tää paha olo ikinä lopu

Keuhkot on viekin aivan täynnä jotain paskaa Hengityskin vaan rohisee La on kyllä pakko olla kunnossa Varmasti tän illan jälkeen, en kuitenkaan jää kotiin, kun porukka meiltä lähtee jatkamaan

[q]Syder, 7.9.2006 15:22:
---
Cjet, 7.9.2006 15:21:
tänään on pinna kireel..

---

*lohduttel**hali*
[/q]

Tekis mieli vetää illal kännit.. *toktok*

paska päivä koulussa*grr*

Jalat ja selkä ihan jumissa.
En muista, että ois ihan hetkeen sattunut liikkuminen näin paljon :(

Mc donalds pilas mun päivän.. vitusti kiitosta vaan..

*nuha**toktok*

Tänään ollu jotenki niin yli uupunu töiden jälkeen*uuh* ei tiedä mistä johtuu mut 3h päikkärit any way takana ja mieli tekis mennä takas nukkuu*haukottel* Mut eka kauppaan...

[q]Cjet, 7.9.2006 15:36:
Tekis mieli vetää illal kännit.. *toktok*
[/q]

Mis o bileet?

Näin aamulla ku nuori tyttö ajoi auton kanssa skootterilla kolarin.. Meinasin mennä apuun, mut sinne juoksi suht vikkelään ihmisiä auttamaan, joten tyydyin sivustakatsojan rooliin. Se ei noussut siitä katukivetykseltä ollenkaan se tyttö vaan ne hoivas sitä siinä kunnes ambulanssi tuli.. Ja mulle tuli paha olla, paha mieli, ja ahdistunut olo.

[q]Alley Cat, 7.9.2006 22:22:
(Joo joo, tekevät työtään, blaa blaa blaa... Vois silti edes yrittää esittää olevansa pahoillaan, kun ovat väärässä.)
[/q]

Eikös noissa ollut ainakin aikoinaan oikeus johonkin korvaukseen jos sua syytetään väärin, ja viedään tutkittavaks? En nyt muista mitään faktaa tän asian tiimoilta, mutta mielestäni sulla olis oikeus vaatia tosta jotain korvausta... Omat muistikuvat perustuu siihen että aikoinaan yks kaveri kun vietiin takahuoneeseen vaikka ei ollut mitään tehnyt, niin sai korvaukseks siitä 50mk. Mutta tosiaan en tiedä onko ollut normaali käytäntö. Tai onko tosta nykyään mitään lakia/säädöstä olemassa...

Tietääkö joku muu paremmin mitkä tälläsessä tilanteessa on oikeudet? Voiko vaatia korvausta henkisestä kärsimyksestä jos on väärin syytetty, ja tutkittu?

O