päivän :(

Back to häröily O

[q]Individual, 1.9.2006 23:01:
Tiedän.
[/q]
Onko pitkäänkin ollut?

En oo nukkunut yhtään koko yönä.

Avaimet himassa ja toinen kämppis lähti jonnekin huitsin nevadaan viikonlopuksi. Toivon, että toinen kämppis olisi himassa illalla. Homo-talkkarille en soita.

http://www.freebok.net/books/Mirafanit/view.html

ei tarvi kai sanoo muuta..

Taas tää parin viikon välein toistuva vittumainen työjuttu. Periaatteessa pitäis hoitua ihan helposti, mutta joku stanan kirous vainoo mua, ja aina joku juttu kusee. Aina saa tän saman homman kanssa tuskailla koko päivän.

*eiei**grr**senkin**uuh**nyyh*

Vitun asem-kokouksen takii autoilu on yhtä helvettiä.

Sit sen mielenosoituksen takia en pääse huomenna autolla töihin, koska joutuis pitää sitä koko yön siinä ulkona ja sit jännittää että koska jotkuu hipit tuikkaa sen tuleen.

Ja sit meni olkapää paskaks nyrkkeillessä. Et fiilikset oikeen katossa taas.

se et joudun lokakuusta eteenpäin käymään tos perkeleen vitun homopaskakaupassa, koska toi naapurin spar lopetetaan sen takia et siinä on hankala vuokranantaja joka ei haluu siihen ääääsmarkettia!

mun elämä on pilalla.

loma loppuu ja tuleva viikko ihan kamala :D

Oikeestaan tää on jo niin surkuhupaisaa. Työhaastattelu meni omasta mielestäni ihan päin persettä :DDD Vastailin väärin, matikkapää oli jumissa ja kaikki, mitä olin suunnitellut sanovani, unohtui. Jos tästä viel eteenpäin pääsee ni saa aika superi olla

[q]lostgone, 8.9.2006 16:45:
Kurkku kipee.*hmph*
[/q]

En kai tartuttanut...

[q]virtual-, 8.9.2006 16:48:
---
lostgone, 8.9.2006 16:45:
Kurkku kipee.*hmph*

---

En kai tartuttanut...
[/q]Sinä sika*igor*
.. joo, en mä usko. Vähän kaikki tutut tuntuu olevan kipeinä.*joo*

oon tänään koko päivän yksin meidän "ihanan" tuntityöntekijän kanssa eli siis toisin sanoen koko helvetin päivä on mun vastuulla*dissaa*
ei varmaan pelkoa että tänään pääsisi edes ajoissa pois.

Mulle tekemistä nythetijookos On HYVIN tylsää atm.

[q]Viivi, 8.9.2006 23:41:
Kovin yksinäinen olo
[/q]

Voidaan olla ajatuksissamme toistemme ilona :)

Päivän :( = sekä tämä päivä että eilinen suorastaan p:stä. Ja näköjään myös huominen, tuleva viikko, ... ... ...

nojoo. ne niistä hyvistä yöunista*justjoo*
neljän jälkeen heräsin miettimään työjuttuja ja uudestaanhan en sitten saanut unta..viikonloppuna olenkin varmaan niin väsynyt että tukholman risteily menee nukkuessa. tekee toisaalta vaan hyvää mun pankkitilille*nauru*

Olipa kerran elämä.

[q]Syder, 9.9.2006 03:13:
Olipa kerran elämä.
[/q]
Niinpä, edes virtuaalinen.

Ei sitte. Vaiheilevat naiset.

[q]Cjet, 8.9.2006 08:01:
Näin aamulla ku nuori tyttö ajoi auton kanssa skootterilla kolarin.. Meinasin mennä apuun, mut sinne juoksi suht vikkelään ihmisiä auttamaan, joten tyydyin sivustakatsojan rooliin. Se ei noussut siitä katukivetykseltä ollenkaan se tyttö vaan ne hoivas sitä siinä kunnes ambulanssi tuli.. Ja mulle tuli paha olla, paha mieli, ja ahdistunut olo.
[/q]

Tapahtuiko tää tos Lassilas??? Kuulin aamul kauheesti hälytysautojen ääniä ja tuntu et ne pysähty ihan tohon lähelle ja duuni s pomo sano et tos Kaupintiel oli skootteri-auto kolari ja joku makas maas*uuh*

O