päivän :(

Back to häröily O

Tää persaukisena eläminen alkaa jo pikkuhiljaa riittää, voi helv**** vitt*

[q]Hyzenthlay, 4.9.2006 17:31:
Miten tähän vuodenaikaan voi olla näin paljon hyttysiä? hirvee määrä puremia jotka kutisee ja vielä isompi määrä arpia :(
[/q]

Varotuksen sana noista hyttysistä. Viikko sitte yksi hyttynen oli yrittänyt imeä mun jalkapohjasta verta yön aikana. Ilmeisesti oli ollu suhteellisen tuloksetonta, kun se oli sit purru about kahdeksasta kohdasta mistä muodostu semmonen iso punottava & turvonnu alue kun kengät tietysti vähän hiersi & puristi. Kutina & kävelemisen hankaluus nosti *grr*-tason aika korkeelle.

Mä sain 470 euron luottokorttilaskun.. ja tilillä on about 400

Sit joku mamma meinas ajaa mun päälle äsken autolla kun tulin pyörällä oikeelta, kaaduin ku joutu jarruttamaan niin lujaa

Rakas Kisu lähti kissojen taivaaseen
Kova ikävä tulee *sydän*

Kävin äsken lenkillä,mikä on hyvä asia. Se mikä ei ole,on se että juoksemisen jälkeen meinas taju lähteä kun henkeä ahisti niiiin paljon. Syynä voi olla huono kunto,mutta lähes askillinen menthol-savukkeita päivässä ei varmaan myöskään jeesaa asiaa...

Pitäsköhän lopettaa..

Kone on mäsänä, en pääse nettiin, en pääse wowittaa, nyyh nyyh vine vine

Scorpions - Still Loving You. Pitkästä aikaa kuulin tämän kappaleen. Niin paljon surua ja ahdistusta koettu tämän kanssa, vaikka kaikki tapahtui silloin kun piti olla lapsi ja leikkiä. Niin se aika menee...

Ei tule uni, niin moni asia pyörii mielessä. Palapeli, jonka palat on hieman kadoksissa *eikä*

auh, silmä sattuu. toivotavasti se ei iske illalla punaiseksi ku meen ulos uuden tuttavuuden kanssa. :/

Piti mennä aamu-uinnille, mut pirun altaassa oli max 30cm vettä

Paska päivä tääkin, ei kyl mitään valoo näy missään

No jopas nyt

Pitäis hakee terkkarilt B-lausunto mut vituttaa kun ei ite pääse liikkumaan mihinkään tän pirun koiven takia*uuh* Ehkä saan kyydin sinne sit huomen tai viim. perjantain...

tili tuli, tili meni.

miks ihminen on tyhmä?

miks ihmissuhteet on niin vaikeita?

miks ei nukuta?

helvetin helvetti. viisaudenhampaaseen sattuu ihan älyttömästi. näin suurta fyysistä kipua en ole eläessäni kokenut, sattuu korvassa asti. *poks**pökr* siellä on saletisti joku tulehdus, mun ien on ruttaantunut ton perkeleestä peräisin olevan viisaudenhampaan tieltä ja tulehtunut.. siellä on takuulla joku hammaskatastrofi, ei tämä muuten sattuisi näin paljon.
edessä on ihan hiton pitkä yö, joko omassa sängyssä tuskissani tai päivystyksen loputtomassa jonossa nopeaa loppua toivoen.

Eikö ne nyt v***u osaa lopettaa tota tappelemista!

[q]Naani, 6.9.2006 17:49:
helvetin helvetti. viisaudenhampaaseen sattuu ihan älyttömästi. näin suurta fyysistä kipua en ole eläessäni kokenut, sattuu korvassa asti. *poks**pökr* siellä on saletisti joku tulehdus, mun ien on ruttaantunut ton perkeleestä peräisin olevan viisaudenhampaan tieltä ja tulehtunut.. siellä on takuulla joku hammaskatastrofi, ei tämä muuten sattuisi näin paljon.
edessä on ihan hiton pitkä yö, joko omassa sängyssä tuskissani tai päivystyksen loputtomassa jonossa nopeaa loppua toivoen.
[/q]

Sillon kun mulla oli jotain vikaa viisaudenhampaassa, niin et sattu niin helvetisti ettei pystyny tekemään mitään, pääsin muistaakseni melkein heti lääkärille, ei tarvinnu jonottaa.

[q]RainChild,
---

Mutta kuitenkin, näin neuvoksi, että kannattaa ihan sinne yksityiselle... toi ei kuulosta hirveen hyvältä... Tästä en ole ihan varma, mutta mielestäni tuosta saa kelalta korvausta, kannattaa kyllä kysyä..
[/q]

Kela korvaa osan yksityisellä käynnistä, kelakortti vaan mukaan.

Sain vihdoin nukuttua torkut päivällä ja karsittua vähän tota univelkaa pois. Sen seurauksena nyt vaan särkee lihaksia, päätä ja on yleisesti muutenki paha olo.

tänään on pinna kireel..

O