päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Saara, 4.9.2006 11:51:
RIP Steve Irwin :´(
[/q]
Amen :( Oli muuten Stingray joka tappo, eli mun "auto", tupla ihmetys...
Ja seki on rikki.
Humala hukkasi mun villatakin
[q]Hyzenthlay, 4.9.2006 17:31:
Miten tähän vuodenaikaan voi olla näin paljon hyttysiä? hirvee määrä puremia jotka kutisee ja vielä isompi määrä arpia :( Nytkin inisee huoneessa. Ens yöksi tapan kaikki mahdolliset hyttyset, vaikka se ois mun viimenen tekoni
[/q]
ja niist tulee viel ihan kaameit pahkuroit.
Räaäräsräara, maanantai
[q]Galadhan, 4.9.2006 22:35:
Onpas harvinaisen paska olo.
[/q]
Kuin myös:(
Punaviini ei nyt oikein auta asiaa. Pää turtuu hetkeksi, mutta huominen olo on vielä pahempi.
Vitun badbeatsit ja turtit jotka tulee kattoo piilokolmosil flopissa isoihin raisseihin mukaan ja vetää riveril kolmoset.. uhgh vois opetella pelaa tai saada tollasen munkkin kun noi.. Tosin kyseinen turtti hävis nopeesti jollekin oikeasti paremmalle vastaavaan kaikki pois ja sekös vasta vituttaakin.
Pari sanaa saa taas mielen matalaks, vitun tunteet!
Tuli just todistettua se mitä oon tiennyt koko viimeiset 4 kk. Mä olen harvinaisen huono kuski. Nyt oon kerrankin oikeesti pulassa ajotaitoni kanssa.
[q]Pari sanaa saa taas mielen matalaks, vitun tunteet!
[/q]
I feel you
Vk-lopun kipeenä ja nyt taas kurkku ihan pirun kipee.. Töihin pitäs mennä...
Voisin taas käydä kaikkien meijän talossa asuvien idioottien kimppuunjos vaan kykenisin. Joidenkin idioottien takia mä nyrjäytin rappusissa nilkkani uudestaan vaikka ei ole edes parantunut edellisestä venähdyksestä ja nivelsiteet edelleen vituillaan*grr**dissaa**senkin**släp**hmph*
väsyttää iha pimeesti ja duunii ois mentävä =(
Kipeenä Kuume vaan nousee ja yskä tappaa *nuha**uuh* Miks just nyt, kun ois niin hitosti tekemistä...
Eilen yllätin faijan ja sen vaimon harrastamasta villiä ja äänekästä seksiä. Eikä ne ees huomannu. Oli pakko kävellä ympär ämpär mun vanhoi huudei jotai tunnin, ku AHISTI! Vieläkin kuulen ne ähinät ja "pane mua, vittu pane mua!!2!"-huudot korvissani.
En enää ikinä voi paritella.
Helvetin paska aamu.
[q]mikkihiiri, 5.9.2006 12:34:
Eilen yllätin faijan ja sen vaimon harrastamasta villiä ja äänekästä seksiä. Eikä ne ees huomannu. Oli pakko kävellä ympär ämpär mun vanhoi huudei jotai tunnin, ku AHISTI! Vieläkin kuulen ne ähinät ja "pane mua, vittu pane mua!!2!"-huudot korvissani.
[/q]
Sori vaan mut tästä tuli mun päivän totaalinen reps ja nauru ja lmao.
Kipeenä ja sit mul on taas syyskriisi menossa itseni kanssa
[/q]
HAAHHAA! :D joo ja sori...
Stressi, väsy ja syysalakulo:(
[/q]
hahahahhahah!!! anteeks... voin vaa kuvitella! *tirsk**tirsk*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- ...