päivän :(

Back to häröily O

Läheinen kaveri sano tänään sellasia juttuja kännissä joista tuli aika helvetin paska fiilis.

[q]domi, 1.9.2006 23:16:
---
Individual, 1.9.2006 23:11:
Mulle toi mitä esim. wiki kuvailee unihalvaukseksi on sattunut kaksi kertaa.

---
-klip-
[/q]
Huh, en voinut kuvitellakaan, että tämä olisi jollekin jatkuvaa tai siis, kun itse on kokenut tuon, niinkuin käsittääkseni aika monet, niin on ollut vain tyytyväinen, että tuo homma ei ole yleistynyt. Onkos tuohon mitään apua sitten tiedossa, vai pitääkö tuo kärvistellä kesti sitten kuinka kauan kesti?

[q]typ0, 14.11.2006 07:09:
väsy, kissa, hmm KISSA *senkin**dissaa*
[/q]
Heitä kissa parvekkeelta LUONTOON!

[q]Individual, 1.9.2006 23:11:
Mulle toi mitä esim. wiki kuvailee unihalvaukseksi on sattunut kaksi kertaa.
[/q]
Mulla toi on viikottaista, parhaimmillaan kaksi kertaa viikossa. Noita on tullut jo liki kaksi vuotta. Näet unta, yrität herätä, mut joku estää heräämisen. Tuntuu siltä kuin hukkuisit/tukehtuisit, jos annat periksi, se on menoa, mut silti yrität vastustaa. Tarpeeksi kauan kun vastustaa sitä tukehtumista herää. Myöskin jos antaa periksi, herää.

Viimeisen kuukauden aikana unet on muuttuneet sellaisiksi, et tilanneunissa näkee unta, jossa joutuu juuri unihalvaus-tilanteeseen, jolloin periaatteessa on kaksi unta "voitettavana". Nää tilanteet alkaa käydä tosi paljon hermoille, varsinkin kun se on jatkuvaa kamppailua, ja kokoajan tietää et tilanteet on tulossa, ennemmin tai myöhemmin.

ihan kauhee olo.. ja 10 tuntii duunii.. en enää ikinä juo... (enpä!)

Netti tökkii ihan huolella :(
Ehkä se on vaan vinkki et ois aika mennä nukkumaan.
Huomen sit pirteenä aamulla liikenteeseen.
Urh.

Bad beatsejä tulee taas huolella pokeris... parin prosentin riveri outseihin häviän turteille jotka tulee kattomaan millä mitä tahansa.. noh jos ei olisi tuota efectia pokerissa voisi pelaa shakkia.. silti hivenen suivaantunut fiilis niitä good beatsejä odotellessa.

widdu mikä ilta... jengi kipeenä, ni tiskillä vaan kaks ihmistä, ja viel tälläsenä päivänä kun porukkaa tulee ovista ja ikkunoista. ja sitten uus plokkari tekee viel oharit... eli kaikki tauot joita oli mahollista pitää, meni siihen et juoksin hakemassa laseja joita kerty aina muutama miljoona....

no menipä aika ainakin nopeasti siinä touhutessa...

Ankee fiilis. Ollu pari päivää Se on varmaa tää syksy. tai jotai. Muistaa et koht on talvi, ja yksinäistä.*uuh*

Kotiteollisuus - satu peikoista *sydän*

[q]Android, 2.9.2006 22:12:
---
Android, 2.9.2006 00:34:
Positiivisia asioita on tällä hetkellä vähän vaikeaa löytää.

---

...Eikä helpota sitten yhtään. Sattuu niin että tukehdun tähän tuskaan.
[/q]

poika yrittää jaksaa

voi perse et on tylsää

huih.. hetkeks säikähdin, mut mä en sentään asu ihan hämeentiellä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200609035072502_uu.shtml

Missäköhän kohtaa Hämeentietä tuo on mahtanut tapahtua? Epätietoisuus kalvaa mieltä...

päivän paras asia on samalla päivän huonoin, suomi vie puolaa, mutta ite oli töissä vailla mahdollisuutta nähdä peliä...prkl!

Ikävä Skotlantiin

[q]RainChild, 21.11.2006 21:48:
Taidanpa olla kipee
[/q]

Tervetuloa kerhoon*uuh*

Toivottavasti et saa sitä kaameeta vatsatautia, jota on nyt kuulemma liikkeellä

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=820146#820146

Mun nenukki on ihan punanen ja siin on haavoi kun joutunu niin paljon niiskuttelee*nuha*

Flunssa iskenyt ihan kivasti. Viikonlopun aikana lähti ääni. Nyt niistän aivojani pellolle ja yskin keuhkojani ulos. Mahtavaa.

kävin lounaal ja nyt oksettaa

O