päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Cjet, 30.8.2006 13:57:
mut ei kyl jos nukun yksin..
[/q]
Sä et vissii sit nää yhtä hottei unii
[q]Syder, 30.8.2006 13:25:
---
Cjet, 30.8.2006 13:21:
Mun pitäis roudaa alakerrasta kaksi lavallista tavaraa vielä alempaan kerrokseen, mikä tarkoittaa sitä että joudun tekee oikeita töitä töissä...
---
Melko vakavaa... Mites saikun laita?
[/q]
Emmä tiä.. Mä olin pelimies, ja tilasin kuorma-auton viemään ne tosta kerroksesta talon toiselta puolelta kellarikerrokseen..
Tylsää koulutusta. Ei kiinnostaisi pätkääkään, mut kai se on pakko viettää KAKSI päivää tällä.
[q]Super-Kerttu, 30.8.2006 13:25:
JES! Ja kaikki samaan syssyyn! Justhan mä pääsin teini-iästä!
[/q]
Suosittelen olemaan iki-teini.. Mä oon selvinny sil aika hyvin. Sit ku välil viel blondailee tukkaa, nii voi olla auttamattomasti vaa välil iha pihal ja leikkii tyhmää.. vähx mä oon ihQ!
Kyl mullaki hiki aina välil yöllä tulee, mut ei kyl jos nukun yksin..
Tää typerä haikee fiilis.. Pitäis kerätä ittensä
[q]Super-Kerttu, 30.8.2006 14:00:
No sepä se, kun mä nukunkin yksin..*igor*
[/q]
Tervetuloa Klubitukseen.
Joo no, vituttaa.
Erehdyin miettimään mennyttä ja kaikkee muutakin. Semmosia ikäviä juttuja.
Tuli tosi paha mieli taasen
Harmittaa. Mutta en oikein tiedä mikä. Samoin ikävä iskee päälle.
Ei kiva olo. Kaipaa halia.
Solisluu taitaa olla vähän rikki. Jepjep.
Hyvin starttas päivä, herättyäni vein pyykkejä pyykkitupaan ja kas, joku apina on hajottanut alaoven molemmat lasit käyttäen työkalunaan mitä ilmeisimmin polkupyörääni ja polkupyörätelinettä. Toivottavasti fillari toimii vielä.
Sattuusattuusattuu. Burana ja jääpussi on parhaat kaverit. Ja duunia pitäis tehdä eläimenä mut tekis mieli vaan olla ja uikuttaa.
Selkä rikki. Ja siitä johtuvat erinäiset asiat.
kaikki.
miks tälläsiä päiviä pitää olla...
Jep, kuume ilmeisesti nousemassa ja nuha ja kurkku kipeä. Perusflunssa.
En tahtois jättää mökkireissua väliin
Herääminen kipeenä, darrassa ja meikit poskilla Ois koululla joku kirjastokierros kymmeneltä, mut taidan lusmuta ihan suosiolla... Ei oo kiva lusmuta, oon välillä vähän liiankin hyvä siinä
James on matkalla Ibizalle ilman mua
Vttu. Idiootti minä. Piti sitten luottokortti sulkea ja tilata uusi, koska en tajunnut kusetusta. No toivon mukaan ei ehtiny mennä mitään.
Varokaa "PayPal-viestejä", jotka näyttävät tulevan PayPaliltä mutta ovatkin kusetuksia.
unettomuus..*grr*
[q]wammi, 31.8.2006 06:46:
unettomuus..*grr*
[/q]
Mä voin lahjottaa osan mun unenlahjoista... tulee nukuttuu liiankin hyvin
[q]lohikarme, 31.8.2006 06:54:
---
wammi, 31.8.2006 06:46:
unettomuus..*grr*
---
Mä voin lahjottaa osan mun unenlahjoista... tulee nukuttuu liiankin hyvin
[/q]
joo ei tekis vaihtari pahaa.vituttaa, ku yleensä tää iskee viel just sillo, ku on lomilla tai muuten vaan yksittäinen vapaapäivä.et pistäs vaan sitä unihiekkaa säkeittäin tähän osoitteeseen!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- ...
- 1,566
- Seuraava »