päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Syder, 30.8.2006 14:01:
Sä et vissii sit nää yhtä hottei unii
[/q]
Mitä!? Pois sellaiset tuhmat unet minusta.. Nukun aina siveysvyö päällä jos nukun yksin..
Ei alkanu hyvin tääkään päivä. Olin viime yön systerin kämpillä pitämässä koiralle seuraa enkä sitten tietenkään saanu nukuttua ku oli niin paljon vieraita ääniä. Nyt ois vielä erityisesti tarvinnu sitä lepoa kun on flunssanpoikanen kiusana.. Sitten kaiken kivan lisäks iski niin paha vatsakipu ettei pystyssä pysy muutamaa hetkeä kauempaa. Eikä tietenkään särkylääkettä löydy mistään. Huoh...
kamala päivä... onneks alko v-loppu... mua saa tulla halimaan nyt...
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan
Fak, mä en saa toimeentulotukee kahteen seuraavaan kuukauteen.
Se ois sit kituuttamista seuraavat kuukaudet, kun nyt on törsätty vähän liikaaki täs kuus. *grr**hmph*
Täällä sataa lunta :(
[q]bubbelgum, 29.8.2006 19:44:
En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti
[/q]
Olin väärässä, asiat voi mennä vieläkin huonommin, ja menee...
vatsan lopullinen irtisanoutumis-aika, päivä nro 2.
itku silmässä kun sai syötyy.
mitäköhän huomenna.
[q]bubbelgum, 31.8.2006 16:17:
---
bubbelgum, 29.8.2006 19:44:
En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti
---
Olin väärässä, asiat voi mennä vieläkin huonommin, ja menee...
[/q]
Vähän samanlainen on tilanne täälläkin.... Koeta jaksaa
mä en jaksa. oon nii kuollu ku vaan voi reppana olla.
[q]Gnomex, 31.8.2006 15:31:
---
Zapa, 31.8.2006 14:37:
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan
---
Sairastuitko matkalla? Mä tulin Espanjasta viikko sitten ja nyt on ihan ihme tauti...
[/q]
Jep, jokavuotinen syndrooma kun joraa ilmastointilaitteiden edessä/alla. Mut muillakin Espanjan reissuilla oon tullut kipeeksi eli siellä on ilmeisesti ihme-bakteereja joita Suomesta ei saa..? Daah!
Korva ja kurkku sattuu.. Etten vaan ois tulos kipeeks
45 min töitä takana ja sekin aika tuntuu ikuisuudelta..ei yhtään jaksa keskittyä työasioihin, ajatukset pyörii ihan liikaa aivan muissa asioissa.
Ja vielä reilut 6 tuntia edessä...*hmph*
Mä oisin halunnu lähtee korkeasaareen kattelee kissimirrejä, mut ketään ei lähe mun kaa*uuh*
Kröhä vaan pahenee ja tänään ei sit päässy ees töihin vaikka sairasloma koivesta loppuikin*nyyh* Masentaa olla vaan kotona ja olla tekemättä mitään*uuh* Paska fiilis...
Muchos grande vitutus
koko vitun päivän
[q]domi, 1.9.2006 19:14:
Unihalvaus on perseestä. :(
[/q]
Tiedän.
Yksinäisyys.. kaikki muut jossain... no onneks on ees toi kissa.. *sydän* mut seki lähtee varmaan koht ulos..
Pitää mennä vapaapäivänä töihin siivoomaan ja palkaksi saa vain vaivaista alkoholia ja tietty kaameen krapulan :(
Tosi reilua...
[q]Individual, 1.9.2006 23:11:
---
domi, 1.9.2006 23:02:
---
Individual, 1.9.2006 23:01:
Tiedän.
---
Onko pitkäänkin ollut?
---
Mulle toi mitä esim. wiki kuvailee unihalvaukseksi on sattunut kaksi kertaa.
"Mullakin on tässä pari kuukautta sitten aika sitten ollut hieman levottomamman viikonlopun jälkeen vähän samantyylinen kokemus, ei kestänyt muistaakseni kauaa, mutta oli _helvetin ikävä_ kokemus, sen aikaa mitä se oli päällä. Olin niinkuin hereillä, mutten kuitenkaan täysin hereillä. Tuntui kuin koko kroppaa oltaisiin painettu alaspäin ja jäsenien liikuttaminen ei luonnistunut juuri ollenkaan, hengittäminen myöskin oli raskasta. Sitten tunsin selittämätöntä pelkoa varmaankin osittain johtuen siitä, että olin jossain painajaisunen ja valveen välimaastossa.
Toisella kerralla kun tämä kävi, olin varma, että olin tehnyt unissani sohvalla nukkuvalle ystävälleni jotain ja piti oikein itse olla hengittämättä, että kuulee hengittääkö hän. Sitten myös kun yritin rauhoittua ja nukahtaa uudelleen, painajainen palasi heti päälle.
[/q]
Mulla on ollut noita samoja muutaman vuoden ajan. Vasta vastikään sain tietää että tuo on joku "sairaus" tms... Luulin nim. että olen tullut hulluksi koska luulee kuulevansa raskaita askelia yms eikä pysty liikkumaan..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- ...
- 1,566
- Seuraava »