päivän :(

Back to häröily O

[q]domi, 14.11.2006 09:14:
Heitä kissa parvekkeelta LUONTOON![/q]

tekis mieli..

Unohdin toimittaa verokortin ajoissa töihin! Hei hei palkka 1,5 vuodeksi! On kirjaimellisesti köyhää olla idiootti.

voi vitun vittu. ei olis pahemmin aikaa sairastua, töitä riittää jo valmiiksi niin paljon ettei tähän enää saikkua kaivattaisi.

apteekin kautta töihin siis.

Torstaihin asti 3 euroo massia. jes.

onpas tylsää..kai sitä täytyy lähtee seikkailee jonnekki*igor*

Löysin kämpän, jonka esittelyyn haluaisin mennä, mutta oon töissä

Vitun flunssan perkele kun yrittää hivuttautuu takas*grr*

Ällöpöllöpöhköväsypäivä..

Voihan venäjä!! vois pikku hiljaa sammuu ne niitten metsäpalot. Tänään taas savua ollut ihan älyttömästi ja varsinkin keskustassa *pökr* Ei oo astmaatikon keuhkoja varten kyllä tämmönen ilman laatu, ei todellakaan *dissaa**eiei* Happi loppuu ja silmät kutisee.

Noh toivottavasti jo kohta helpottaa...

huomen alkais koulu ja tytöllä pukkaa syysmasennusta ja pakko purkaa pahaa oloo muhun... hyvä startti päivälle

[q]peikkotyttö, 21.8.2006 18:46:
---
sts, 21.8.2006 18:38:
---
peikkotyttö, 20.8.2006 21:26:
Torstaihin asti 3 euroo massia. jes.

---

korjaus 5,6e :)

---

mäki löysin viel 2 euroo lisää!! palautetaan viel pullot ja saadaan herkkuja!!
[/q]

Täähä muuttu 'päivän :)'

[q]domi, 19.8.2006 23:48:
Voisihan tämä semipaska olo jo loppua tältä erää.
[/q]

&

Miten voikin lähteä yhdestä koirasta niin paljon karvaa, että tuntuu vieläkin kurkussa karvapallo. En ole erikoisemmin allerginenkaan, vituttaa vaan yli kaiken joka paikkaan tunkeutuvat karvat. Karmea olokin, kun exän porukoiden koira haisee niin saatanan pahalle ja on yleisestikin typerin eläin mitä maa päällään kantaa...täysin pilalle hemmoteltu.

ja oikeesti, mä pidän eläimistä, koulutetuista/hyvätapaisista sellaisista.

/end avautuminen.

sipsit loppu

[q]Zenni, 21.8.2006 19:49:
Btw oon saanu sellasen käsityksen et Venäjä ois kieltäytyny vastaanottamaan apua mm. Suomelta..? Onks aivan paskaa vai mitähäh?
[/q]

Olet oikeassa... Huhupuheiden mukaan paloalueella on valtion "salaisia" toimipisteitä, joten sinne ei haluta ulkopuolisia... Valtiolle "pari" hehtaaria menetettyä metsää on samantekevää ja ei niitä pahemmin taida kiinnostaa suomalaisten hengitysongelmatkaan... Eli valtionsalaisuudet on ne mitä suojellaan ja muu on yhdentekevää...

tekis mieli nielasta yks halukon kuti takaraivoon..

Mulla on taatusti maailman paskimmat, vittumaisimmat ja kiittämättömimmät duuni kaverit mit vaan voi olla. Paskaa jauhavat minkä kerkeevät ja ite eivät edes tee mitään palkkansa eteen...*släp* Niin uskomatonta, että jostain oikeesti löytyy paikka jossa on noin monta paskaa ihmistä töissä*dissaa* Onneks se pahin horo otti loparit ja toivottavasti se ei hanki mulle potkuja ennen kun sen irtisanomisaika päättyy*eiei* Saatana että voi vituttaa!!!!

[q]ezzy, 21.8.2006 17:57:
Et vois vaan pyytää vapaata sen ajaks?
[/q]

Ei onnistu meillä... oon niin korvaamaton

Söin iltapalajälkiruokasi viinirypäleitä. Muutaman popsittuani tuli vastaan karvaisia yksilöitä

Yks näytti ihan joltain punkkarilta.

Mahaa polttaa ja oksettaa. Silmiä kirvelee ja ne on ihan punaiset. Meinasin tukehtua eilen Santahaminassa savuun. Voi V***! Toinen päivä tätä tuskaa menossa. Voiko kaikki johtua tuosta savusta? Mulla on niin paha olo prk!

O