päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Nyt on vaan olo
[q]fine, 24.8.2006 00:16:
kämmenet paskana, tikkejä ei tullut, mutta ei pysty tekee mitään vaativaa ku ei ole ihoa kämmenis..
[/q]
Vähän myöhästä sanoo mut tulevaisuutta varten sanon kuitenki: Stokkalta saa kahdeksalla eurolla pyöräilyhanskat missä on kämmenpohjassa pari kerrosta lehmännahkaa. Semmosten käyttö on pelastanu omat kädet useemman kerran. Malleja on useita mutta itse käytän semmosii missä kämmenselkä on vahvaa nyöriä. Vauhdikkaasti kaatuessa käsi/kämmen voi kääntyä ja joutua esim kropan alle milloin ohut kangas ei paljon suojaa kämmenselkää.
Nyt tuli sit sairaalast kutsu magneettikuvaukseen + ortopedille. Ja nää ajat on marraskuussa! Mitä vttua mun pitäs tehdä nää reilut pari kuukautta? Hakee lisää saikkuu ja maata himassa? Johan tässä on oltu pois duunista juhannuksesta lähtien. En ala.
Kuumetta 37.5`c :(
[q]*Mirri*, 24.8.2006 12:02:
---
Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.
---
Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle...
[/q]
HH:ni kävi kuukausi takaperin yksityisellä magneettikuvauksessa, 230e taisi tulla hintaa :o
Hitto.. olin nettipankkii laittan parille laskulle eräpäiväks vast 28.8 vaik piti olla joku 8.8 ni ihmettelin et miks oli tullu maksumuistutus.. ni ei ollu nyt tilil enää sen verta rahaa et ois pystyn maksaa ne laskut ni joutu verottaa taas säästötilii..
huolestuttaa broidi... se ei millään ota itseään niskasta kiinni ja hae töitä... asuu porukoilla ja pelaa vaan päivät pitkät... miten se löytää tulevaisuudessakaan töitä, kun se ei ole ollut kertaakaan edes kesätöissä.
Ottaa kyl päähän tää päivä... Lisäks kukaan kaveri ei voi lähtee museoon edes seuraks, vaikka on Taiteiden yö. Ja yksin ei oo sama asia mennä. Meni kaikki fiilikset tältä päivältä tehdä yhtään mitään, kun olis ollu mukava tavata joku tänään (oon istunu himassa tekemässä kouluhommia jo monta päivää *igor*). Tympäsee...
[q]mayah, 24.8.2006 16:24:
Vituttaa ihan vitusti, mut se on ihan okei.
[/q]
Hihii.. Niinhän se on.
Mä menin urpona soittaa äidille ja kertomaan että oon Kuopiossa duunimatkalla.. Nyt se pommittaa mua puhelimella käymään siellä eikä mulla todellakaan ole aikaa eikä mielenkiintoa mennä sinne. Kunhan nyt yritin vaan varovaisesti tiedustella, josko se olis ollu töissä vaik Kuopiossa ja tullu moikkaa mua. Ja nyt siis vituttaa kuin pientä oravaa jol on käpy jäässä ja hampaassa reikä. Mut ei haittaa. En mee silti.
maanantait on vaan aina yhtä perseestä!*grr*
Huomenna olis säteen kemut jonnekka mä en pääse.. Mies menee.. ei saada lastenvahtii...
miun toinen poski on turvonnut, miulle tuntemattomasta syystä. näytän ihan turpaan saanneelta. jesh. hyvää työpäivää!
en löytäny tän päivän ":(" paitsi tietty sunnuntai on aina ":("
toi vesisade olis ihan kiva juttu ELLEI mun sateenvarjo olisi juuri TÄNÄÄN kotona.*igor*täytyy varmaankin uida kotiin.
eikä tää työpäivä näytä taas loppuvan ikinä.*poks*
Allergia. Säätäminen eri asioiden suhteen. Ja erään viraston kirje, voi ******
Vitun Ryanair saatana! Peruivat lennon, eivät antaneet rahoja takas vaan jotain vitun travel credittiä. No sehän meni vanhaksi!
Eli tilanne on nyt se, että Ryanairilla on mun rahoja 194,40, eikä mulla ole enää mitään keinoa saada niitä takaisin / käyttää niitä edes lentojen ostamiseen kyseiseltä puljulta.
Saatanan saatana.
Kurkku kipee.*hmph*
Kipeeks tulin ja säteeseen pitäis lähtee.
Noh, kävi mitä kävi, meen silti eikä sitä estä mikään.
Vituttaa vaan ku aina sama juttu.
Ryanair-vitutus ei ota laantuakseen. Lähteeks joku biselle?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- ...
- 1,566
- Seuraava »