päivän :(

Back to häröily O

[q]sMilE, 17.8.2006 22:05:
---
sapeli, 17.8.2006 19:32:
---
sMilE, 17.8.2006 15:00:
salaatti hampaanvälissä*grr*
---
No sul taitaa sit elämä mennä aika hyvin jos toi on päivän synkin asia
---
On ollut kyllä niin super päivä niin tuo oli pahin juttu kyllä!!
[/q]

Mut hei mä pistän paremmaks enkä postaa tänne tänään mitään omaa juttua

Väskä vää :(

[q]sapeli, 17.8.2006 19:32:
---

---

[/q]

Kipeenä

---
---
---

---

Mut hei mä pistän paremmaks enkä postaa tänne tänään mitään omaa juttua
[/q]

Meinaakko oottaa et kello tulee kakstoist ja laitat sen tän päivän huomiselle vai hyppäätkö kokonaa yli.....Vai kenties onko tänään sinullakin super hyvä päivä tänään????

Jäin kakkoseks, metsäkanalinnut priorisoitiin mun yläpuolelle.

[q]sMilE, 17.8.2006 22:09:
Meinaakko oottaa et kello tulee kakstoist ja laitat sen tän päivän huomiselle vai hyppäätkö kokonaa yli.....Vai kenties onko tänään sinullakin super hyvä päivä tänään????
[/q]

Tänään ON super hyvä päivä (Mut nyt ei kyl oo reiluu ku siitä tääl kehuskelen, anteeks kaikille *blush*)

[q]sapeli, 17.8.2006 22:11:
---
sMilE, 17.8.2006 22:09:

---

Tänään ON super hyvä päivä (Mut nyt ei kyl oo reiluu ku siitä tääl kehuskelen, anteeks kaikille *blush*)
[/q]

*kuiskaan sitten salaa...TOSI HYVÄ JUTTU!!!*

Epävarma olo kaikesta. Koko ajan koittaa pysyä positiivisena ja järkkäillä "uutta elämää", mut silti jokin ei ole kohdallaan. Pitäis alkaa taas salil käymään. Se yleensä auttaa.

vielä pieni kulttuurishokki päällä kun oon just muuttanut kuopioon.. paikka sinäänsä vaikuttaa mukavalta ja ihmiset on ystävällisiä, en vaan tunne täältä vielä melkein ketään.. konemusiikkitapahtumia ja kaikkia kavereita turusta on ikävä. ulkona sataa, pitäis lähtee kävelemään himaan eikä siellä oo nettiäkään vielä..
(..ja pelkään et tää outo murre tarttuu.. *ding*)

Noniin, tyypillistä. Eka lomapäivä ja kuumetta. Voi vittujen kevät, että joka jeesuksen kerta...

[q]Ana-5000, 19.8.2006 00:33:
Jouduin jättämään avovaimoni.

Seuraavaks pitäs löytää kämmpä. "jee."
[/q]

Tough. Koita selvii.

Elämä on ehkä paskinta, mitä on

[q]Annakins, 18.8.2006 17:59:
:(

Kaksi ihanaa kissaa joutuu allergian vuoksi ensi viikon lopulla piikille, ellei uutta kotia löydy. Kissat ovat terveitä ja leikattuja aikuisia, tyttö (musta ja pieni) ja poika (harmaa ja iso), tyttö vanhempi kuin poika. Ota pikaisesti yhteyttä alla olevaan numeroon, jos tiedät hyvän kodin näille rassukoille! Viestiä saa levittää.

Mirka 050 5880 559

[size=9]En ole Mirka, ajattelin vain auttaa.[/size]
[/q]

Ootko ollu yhteydessä Helsingin Eläinsuojeluyhdistykseen?

http://www.hesy.fi

Ne vois ehkä auttaa löytämään uuden kodin, tai ottaa ne huostaan kunnes löytyis uusi koti?

Selkä niin hajalla, etten pysty kunnolla kävelemään enkä istumaan ja pukeminen ilman apua on perkeleen vaikeeta.....*poks*

Herään lauantaiaamuna töihin ja mulla ei oo kahvia ei kofeiinitablettejakaan no, tiskipöydältä löysin vuorokauden seisoneen kahvikupin, ja suunnittelen tosissani sen juomista

Vai odottaiskohan sinne töihin asti...

[q]onni3mk, 18.8.2006 23:58:
Elämä on ehkä paskinta, mitä on
[/q]

Onneks se toimii lannoitteena kauniille kukille

Toinen.

mulla syyläri puhkes torstaiaamuna ja roiski koko konehuoneen paskavedellä, ja pitää ainakin viikko vielä ajella ennenku saan auton "pukeille". vettä oltava kokoaika mukana reilusti:P sitten meni tossa jääkaappi paskaks ja ei löytynyt enää samankokoista jääkaappia ni pitää asentaa keittiökalusteet uusiks. no ok, se ei oo iso homma eikä maksa edes paljoa. mut sitte vituttaa vielä kela ku pitää maksella nyt keväänki tuet takas. koko vitun opintotukijärjestelmä pitäs lakkauttaa, koska se ei tue ku sellasia jotka dokaa kaikki rahat ja vanhemmat maksaa loput. on tässä sitte muutaki mut ei jaksa enempää vuodattaa, kokonaisuutena menee kuitenkin ihan hyvin:)

vittu oon läski Joutuu lähtee LENKILLE.... mut ei se väärin oo

O