päivän :(

Back to häröily O

kurkkuun sattuu entistä enemmän*uuh*

Ensimmäisistä labratuloksista ei löytynyt mitään syytä sille miks mulla on koko ajan huono olo ja maha kipee. No, toivotaan että kun loput tulokset valmistuu niin sais jotain selvyyttä tähän asiaan...

Nyt on sit kaikki aikalailla päin vittuu kun mulle ei myönnetty opintolainaa :(

se että oon liian sinisilmänen *toktok*

suht kehnot yöunet johtuen siitä, että unohdin luurini duuniin eikä talossa ole ainuttakaan herätyskelloa :D ja olen tunnettu 12-17h unistani. Kiva jännätä herääkö duuniin ;)

Huonot yöunet jotka aiheutti apaattisen ja ärtyneen olon.
Kova psyykkaus saada päivä liikkeelle kun ei huvittas tehdä muuta, kun makoilla sängyssä.

[q]Mizfir, 22.8.2006 15:39:
Rakkaan Korkki-koiran maanpäällinen aika päättyi tänään*nyyh**sydän**nyyh*
[/q]

Ou nou :( Korkki RIP

treenit

Väsyttää ihan törkeesti. Pitäs palauttaa duuniavaimet ja lähtee salille, mut ei millään jaksais likkuu. Kahvii koneeseen ja uudestaan liikkeelle

Olen väsynyt kaikin tavoin, mutta en saa unta. Tuntuu, että tipahdan kohta tähän, mutta en silti tipahda. Pää hajoo, ei tuo väsymys, vaan se, mikä sen aiheuttaa...

Meni eilen siinä määrin juhlimiseks, et väsyttää IHAN SIKANA *poks*. Mä haluun kotiin nukkumaan.

Nää on niit päivii ku haluis pois täält.. kaikki menee vituilleen eikä tiedä mitä tekis *uuh**nyyh*

[q]Verano, 23.8.2006 15:36:
---
pirpeli, 23.8.2006 15:24:
Nii-in....Huomenna se sitte alkais, se työ.... :( Mutta tehdään Riikka syksylläkin kaikkea kivaa!

---

Tehdään, Katiseni Ja onhan syksy ehdottomasti vuodenaikanakin mukavaa aikaa, varsinkin kun sille säälle sattuu.
[/q]

Mä kans! Mä kans! *hihkuhymiö*

työkaverit ketkä ei osaa tulla ajoissa töihin, et omat suunnitelmat menee sit ihan pipariks että pistää niin vihaks

*hajoilperkelvittusaatan*

fillaroin hiekkatietä pitkin, hetken epätarkkavaisuuden vuoksi en huomannut edessä olevaa estettä. jarrutin molemmilla jarruilla samalla kääntyessä ja lensin eteenpäin tangon yli. kämmenet paskana, tikkejä ei tullut, mutta ei pysty tekee mitään vaativaa ku ei ole ihoa kämmenis.. levyja soittamaan pystyy :D

sattui, mut vedin 600mg ibuxinia, ahhh ei satu enää

mahtava päivä

vituttaa, kiukuttaa, ärsyttää. huoh...

isiltä meni työpaikka eilen isi kumminkin on mun yks elämäni tärkeimmistä henkilöistä niin surettaa ihan hirveesti sen puolesta...tuli eilen itkettyä pitkään...harmittaa kun kundifrendi on kipeä ja edessä on ihan mielettömän kiva viikonloppu...

O