päivän :(

Back to häröily O

Mäkin näen melkein joka yö painajaisia, mut viime yön uni oli siisti, mut siitä herääminen oli kamalaa :D Näin sellast unta et Fred Baker oli tulos soittaa ens vuoden konemetsään, joka järjestettäis jossain isossa saaressa :DD mut sit heräsin :(

Ihan hirveitä painajaisii koko yön, eikä oo kyl eka kerta tällä viikolla. Vituttaa kun ei saa kunnolla nukuttuu ku on niin paha olla unissa mistähän tääkin kaikki taas johtuu*whaat* No mut pakko kait vaan koittaa sit nukkuu päiväunii tai jotain ku ei pärjää yö unilla koko päivää...
ai niin ja IKÄVÄKIN on...

On niin yli väsynyt olo ja duuni maistuu puulle*uuh* Onnex pääsee ruokikselle jos se piristäis*hymy*

[q]Freja, 23.7.2006 17:03:
Vituttaa taas kaikki.
[/q]

veit jalat suustani.

Niska ja selkä ihan jumissa Hyvä et saa ees vähän päätä käännettyä

prkl.

missä mun bilefiilis
tän päiväin bileitä oon odottanu, ja nyt sitten fiilarit on jossain ihan muualla kun mun korvien välissä.. kahen tunnin päästä alottaa jo mr.a joten silloin haluisin siellä jo olla*uuh*

mä jopa mietin siivousta*igor* mitä v*ttuu kukaan ajattelee siivouksia jos voi lähtee biletää*grr**toktok**pökr*

Joku perkeleen paskahattu virolainen typerä rekkamies toi siltaan 120 sohvaa klo 12.15. Työajan pitäis loppua 13.00. Kiinnostaa ylityöt näit perjantaina yhtä paljon kun kilo paskaa.
Saa kivan överihienki päälle noita purkaessa *igor**eiei*

[q]Android, 21.7.2006 15:06:
Tinnitus. Jo kahdetta viikkoa ja voimistuu.

Olen nyt lukuisia kertoja Remowaxilla puhdistanut korvat, mutta ei näytä auttavan. Kummaa on se, että en oleskele missän paikoissa, jossa on erityisen kovaa melua. En siis tiedä, mistä voisi johtua.
[/q]

joo mullakin alko tinnitys intissä, ihan vaan asetta ladatessa josta ei nyt niin lujaa ääntä pitäs lähtee! ei muuta kun ylipainehappihoitoon sillä se mulla lähti/helpotti....

töissä..nälkä..protskut loppu ja unohtu eile ostaa lisää..ottaako päähän..

[q]Jago, 21.7.2006 19:06:
mä jopa mietin siivousta*igor* mitä v*ttuu kukaan ajattelee siivouksia jos voi lähtee biletää*grr**toktok**pökr*
[/q]

Ite oon huomannu aikojen saatossa että bileet on jotain kivaa tekemistä silloin kun on hyvällä tuulella - ja joskus bileissä tulee hyvälle tuulelle (jos ei sitä siis jo ole) - mutta harvoin ne on ne bileet ja vaan ne bileet mistä se fiilis tulee. Bileitä tulee aina lisää, joten turha rasittaa itseään ja kukkaroaan menemällä sinne synkistelemään jos ei vaan ole sellainen fiilis. Uskon että kaikille mielentiloille on syynsä ja tarkoituksensa; ei aina tarvi olla menossa tukka putkella bileistä toisiin.

ajoin just trukilla puhelimeni päältä ja se meni särki :(

[q]sapeli, 21.7.2006 19:12:
---
Jago, 21.7.2006 19:06:

---

Ite oon huomannu aikojen saatossa että bileet on jotain kivaa tekemistä silloin kun on hyvällä tuulella - ja joskus bileissä tulee hyvälle tuulelle (jos ei sitä siis jo ole) - mutta harvoin ne on ne bileet ja vaan ne bileet mistä se fiilis tulee. Bileitä tulee aina lisää, joten turha rasittaa itseään ja kukkaroaan menemällä sinne synkistelemään jos ei vaan ole sellainen fiilis. Uskon että kaikille mielentiloille on syynsä ja tarkoituksensa; ei aina tarvi olla menossa tukka putkella bileistä toisiin.
[/q]
itteasiassa mä aloin heti hokee täällä että "mä oon niin tyhmä, mä oon niin tyhmä mä oon niin tyhmä..." kun tajusin mistä tää johtuu.. mä oon tylsistynyt ja istunut koneella laittamatta musaa päälle
nyt soi dj tieston walking on clouds ja heti alko fiilis parantua ja alko tanssituttaakkin hieman...
kyllä se bilefiilis siis on tulossa
mä oon missannu hirveesti bileitä siks ettei oo hauskaa sillä sekunnilla lähtee, sitten kun ne on peruttu ja frendit päättääkin mennä eriraflaan kun mihin oltiin sovittu niin siinä vaiheessa mulle iskee 12-1 aikaan(kun ei enään dösät kulje) armoton tamppaus-kiima.. eikä asialle voi enään mitään
mulle tulee yleensä aina fiilis kun vaan meen bileisiin jotka on tarpeeks isot että voi kadottaa ittensä ja sulautua yhdeksi massankanssa

(uuh tajusin just laittaa musan kovemmalle ja nyt tekee mieli tamppaa kunnolla.. meikä alkaa laittautuu ja menee suihkuu nyt*nauru*)

heräsin jo 4:30 vaik piti herätä vasta tuntia myöhemmin mut nyt aamupala ja töihin -->

[q]Freja, 22.7.2006 13:25:
Käsi tosi kipeä
[/q]

Mee sinne lääkärille.

Taitoin sitten nilkan, saman mikä on menny aikasemminkin. Se siitä lenkkeily-ideasta *eiei**uuh*

Toi saatanan tiskivuori odottaa...*igor*

[q]pirpeli, 22.7.2006 13:32:
Mee sinne lääkärille.
[/q]

Kävin jo, ja sain sellasen tuen, mutku se saa olla öisin pois ja olin näköjää riehunu yöllä käteni kans jotenkin kun nyt sitä oikein jomottaa

Käsi tosi kipeä

joutuu oleen yksin :(

[q]Hyzenthlay, 22.7.2006 19:45:
joutuu oleen yksin :(
[/q]

Samaa linjaa :( Pitkästä aikaa tänään ois sellanen olo et ei haluis olla yksin.

O