päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tyhmä minä.
[q]JereBBA, 19.7.2006 09:18:
töissä..nälkä..protskut loppu ja unohtu eile ostaa lisää..ottaako päähän..
[/q]
Soita kaverille, että tuo. Standardikäytäntö.
[q]bubbelgum, 18.7.2006 15:42:
Tyhmä minä.
[/q]
Ja minä.
[q]Avernian, 19.7.2006 09:57:
---
JereBBA, 19.7.2006 09:18:
töissä..nälkä..protskut loppu ja unohtu eile ostaa lisää..ottaako päähän..
---
Soita kaverille, että tuo. Standardikäytäntö.
[/q]
god damn..ei niilläkää oo..
Väsyttää, maha kipeä, alaselkä tulessa Ja vitutus hiipii nurkan takana, koskahan iskee
Oon tosi väsynyt. Töissä meni taas aamuyön tunneille, ja näyttää väistämättä siltä että tänäänkään ei ihan ajoissa pääsisi pois. Oon nukkunut vaan muutaman tunnin, eikä se uni tule takaisin. Nukkumatti karkasi minulta
....*poks*...taas vaihteeksi. Menihän tässä taas viikko-pari ihan hyvin.
Ei pitäis angstaa, mut nyt syö oikeesti aika huolel et oon töissä tän yön! kaverit menos tsiigaa wally lopezia ja ois silent witness kans, mut ei pitää mennä töihin...*grr*
muuten on ihan kiva tehä noita yötöitä, mut se ei oo kivaa ku on paha olo ku on rytmit ihan sekasin
Jeps, emolevy sit pamahti eilen ihan yllättäen vähän sen jälkeen kun olin päässy kotiin. Nooh.. Aattelin vähän päivittää samalla, ja ostaa uuden emon kaverina prossun ja näyttiksenkin. Joku 500 euron paukku sielt tulee..
Ilman hirveän montaa poikkeusta, koko kesän vituttanu/masentanu joka ilta. Paskin kesä ikinä.
Maailman masentavin päivä.
Istuin 1h puistossa kalliolla ja sit loppu mp3soittimesta patterit.
Sain auton takas korjaamolta ja nyt sitte illalla huomasin et se oli alkanu tiputtaa uuden bensansuodattimen kohdilta bensaa. Ja tietenkin tämä kaikki tapahtuu juurikin illalla kun yksikään korjaamo ei ole auki.
Yleisesti ottaen aina kun luulee, että saa asiat järjestykseen niin maailmankaikkeus iskee kierosti vyön alle.
Taas tuli juotua liikaa kahvia.
"kaverit" jotka tulee kylään ja pöllii tavaraa siinä sivussa
onneksi ne kuuli jo kunniansa ja soitin toisen tyypin vanhemille. meitä ei kuseteta tollee
ei olis ihan heti uskonu, vaikka ne ei paljoo vieny eikä arvokasta mut periaatekysymys ja kun broidit ja minä ollaan tunnettu ne niin monia vuosia. tuli vähän yllärinä..
ikävä ja kaipuu
kello on paljo ja 7 aikaan olis herätys töihin. vois mennä nukkuu. yöt!
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
en kyl sit viihy oikee yhtää vantaal...
[q]kanuuna, 20.7.2006 09:29:
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
[/q]
osta mäkki ja klikkaa hiiren oikeel napil: "fix problem"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 289
- 290
- 291