päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- ...
- 1,566
- Seuraava »
kuume nous aamuyöllä :(
hirveessä darrassa töihin, tosi heikko olo ja yhellä tyypillä on mun rahat.. kusipää.
Suomalaisissa sananlaskuissa ja one-linereissa on kyllä näin tarkemmin ajateltuna todellakin perää.
Esim "sitä saa mitä tilaa" on osoittautunut varsin paikkaansa pitäväksi.
Myös "minkä taakseen jättää sen eestään löytää" on näyttänyt osuvan napakymppiin. Vittu sentään.
höh muillaki samoja ongelmia...tylsää olla yksin ku haluis just seuraa ei kiwa.
nyt on todella huomannut sen miten alas joku voi oikeasti vajota.... ja se on niin säälittävää mitä silloin sanoo toiselle, vaikka se onkin melkein paras kaveri, tai ainakin joku luuli niin...
sanat ei vaan riitä kertomaan tällä hetkellä että mitkä fiilikset ovat...
Kaveri huitas aamulla mua naamaan ja rillit meni rikki.
Sainpa kadotettua avainnipun jossa oli koti-, työpaikan -, ja vaatelokeron avaimet..kiersin saman lenkin uudestaan missä olin kerennyt hortoilemaan mutta eipä niitä löytynyt..
[q]domi, 23.7.2006 23:54:
Tänään taas mietin asioita illalla, ja totesin et henkinen yksinäisyys on todella suuri...
[/q]
*super**super**super**hali*
[q]domi, 23.7.2006 16:54:
Ihan vitun kiva viikonloppu, näki kavereita, pystyi olemaan sosiaalinen, kaikki suunnitelmat meni ihan niinkuin pitikin, ja festareilla oli kivaa. Lisäksi oon ymmärtänyt muutamia asioita varsin oikein ja sain kiitosta niistäkin. Et semmosta.
[/q]
Tulikos tämä nyt raskaalla sarkasmilla voideltuna vai menikö väärään topikkiin?
Ihan just kohta töihin.. Vihaan päivävuoroja!!!
[q]anis, 22.7.2006 23:40:
...ja yhellä tyypillä on mun rahat.. kusipää.
[/q]
sama juttu täällä. onhan se hyvä, että rahat ovat tallessa jossain muualla, ettei vaan itse tulisi niitä tuhlattua.
ja ajatteles jos sattuisit oikeasti niitä rahojasi tarvitsemaan! sehän se vasta kauheata olisi! *eikä*
[q]Jago, 21.7.2006 19:20:
armoton tamppaus-kiima
[/q]
Nerokas termi
Uusi jääkaappi käy vähän ylikierroksilla.. tulin takaisin helsinkiin löytämään koko jääkapin sisällön jäätyneenä.. kaikki maidosta ja tomaatista alkaen.. siinähän yrität tehdä leipää kun salaatti hajoaa käsiisi ja juusto on kovaa kuin kivi!
mä en saa unta vaik väsyttää ihan kauheesti ja herätys on huomenna taas puol viis..
[q]DagO, 23.7.2006 22:46:
prkl kortti lähti. Ohitus tilanteessa 148km/h 100 alueella. Sakkojakin räpsähti 336e.
Työkseni ajan autoo.
Sellast se elämä on.
[/q]
PELLE!!!
Ihanaviikko meni, ja joutu tulee takas*nyyh**uuh**poks*
Käsi
[q]NiMo, 23.7.2006 03:03:
nyt on todella huomannut sen miten alas joku voi oikeasti vajota.... ja se on niin säälittävää mitä silloin sanoo toiselle, vaikka se onkin melkein paras kaveri, tai ainakin joku luuli niin...
sanat ei vaan riitä kertomaan tällä hetkellä että mitkä fiilikset ovat...
[/q]
joitakin ihmisiä ei voi vaan ymmärtää...
Ja ahdistavalta tuntuu kun päivät ne ain lyhenevät. Muistuttaa syksyn tuloa.
[q]Dneya, 18.12.2008 07:20:
Ikävä tyttökaverijuttuja.
[/q]
*huokaus*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296