päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]as, 24.7.2006 00:44:
Hajottaa
[/q]
*piristel* kei.
Pitää tänään lähteä Oulusta, lomailemasta pois. Ei huvittais lähteä vielä ku tääl on kivat ilmatki ja kavereita asuu varsin monta Oulussa yhä, vaikka osa täältä on pois muuttanutkin.
öärlsakrasfkfjasjgf..kekekeke. TYLSÄÄ
Olin jotenkin siinä uskossa että palkka olis tullu tänään, mut kai se sit tulee huomenna Toivottavasti.
Ja eniten :( on toi mun puhelin, sen matka tuli nyt tiensä päähän. No kai se sitten on aikansa palvellutkin jo, mut olis nyt vielä pari päivää voinu toimia että saisin uuden ostettua. Kirjaimellisesti tuo puhelinvanhukseni hajosi käsiin kun siitä puuttuu 2 näppäintä kokonaan ja tänään akku lopetti latautumisen.
Yksinäinen ja surullinen olo... Miks kaiken pitää olla niin vaikeeta? :(
viikonloma ohi ja back to work :( .. onneks viikonloppu alkaa tosin heti sitte .. mut silti .. :(
Mä taisin jäädä tänä iltana ilman seuraa. En menisi sanomaan, että se on yksinomaan huono asia, mutta kyllä mulla nyt on yksinäinen olo.
Lettujen tekeminen ja syöminen yksin ei oo kivaa, ostin mansikoita ja vadelmahilloakin...
... Tosin, enköhän mä pärjää.
Asioita hoitamatta iso kasa *toktok* Pari tosi tärkeetä, joista saan kyllä paskaa niskaani myöhemmin. Kaikinpuolin nyt on kyl aika rauhoittua, vetää henkeä ja olla hetki. En halua menettää tätä hyvää henkistä tilaani tällaisen typerän säätämisen, sekoilun ja huolimattomuuden takia.
Raha asiat
huoh... miten voikaan olla fyysisesti huonossa hapessa.... tänään oli afganistaniin sotimaan lähtevän kamelin läksiäiset sen loistopaatilla, mutta jaksoin olla siellä vain 4h ja selvinpäin... must on tullut mummo....
Lakut. Himo iski ja oli pakko ostaa :(
Mahatauti, tää on niin syvältä. Ei uskalla syödä mitään ettei tuu taas "kaon kaikki safkat pöttöön" efektii. Ollu koko illan kauhee olo, ei oikein tiedä että mitenpäin makais tai että edes makaisko*grr*
[q]Enkeli, 24.7.2006 22:52:
Mahatauti, tää on niin syvältä. Ei uskalla syödä mitään ettei tuu taas "kaon kaikki safkat pöttöön" efektii. Ollu koko illan kauhee olo, ei oikein tiedä että mitenpäin makais tai että edes makaisko*grr*
[/q]
tää tulee just hoivaamaan *sydän*
Niin kamala hedari ollut koko päivän etten ole saanut mitään aikaiseksi.
Mun ystävät ovat edelleen jumissa Libanonissa, vaik hesarissa sanottiin et kaikki suomalaiset pääsivät kotiin!
Ne eivät päässeet infotilaisuuteen mis järkätään koneeseen, koska pommeja tippui just mis ne oli!
Siis USKOMATONTA!
[q]nomic, 25.7.2006 01:14:
Ahdistavat unet, masentaa, vituttaa, huono olla kokoaika, päivä jonka olisi voinut skippaa kokonaan, eikä tule uni vielä hetkeen.
[/q]
Eli samat fiilikset ku tällä tytöllä ollut tässä jo pari päivää putkeen...
Tää on nyt ihan jostain sieltä.
[q]Fyraett, 11.8.2006 12:22:
---
Danskuh, 11.8.2006 09:49:
---
Fyraett, 11.8.2006 09:43:
työnteko on perseest :( varsinki jos joutuu koko viikonlopun tehä töitä
---
rahaa se vain on;) iloista mieltä*pus*
---
Nii, tottapahan tuo!
Ja pääseehän sitä sit sunnuntaina kotiin ja sit alppariin :)
[/q]
niinpä:) piristyhän se pikkunen;)
Olo on jostain syystä kuin tyhjennetyllä ilmapallolla... ei saa aikaiseksi mitään ja mikään ei innosta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- ...
- 1,566
- Seuraava »