päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Pujo. Korva kamalan kipeä Ääni alkaa häipyä. Ja perässä tulee stressi Oon tavattoman herkällä päällä, kaikki itkettää ja ärsyttää. Kivaa *toktok*
Vieläkin tärisyttää ja hikoiluttaa. Tun jälkikrapulat.
[q]sune, 12.7.2006 18:50:
Itkettää ja vituttaa.
Tekis mieli vaan häipyä täst kaupungista ja unohtaa kaiken sen paskan mitä se pitää sisällään.
[/q]
Jaksamis
Itkettää ja vituttaa.
Tekis mieli vaan häipyä täst kaupungista ja unohtaa kaiken sen paskan mitä se pitää sisällään.
Miks perkeleessä kaikki tietokone/nettijutut pitää tehdä sellasiksi, että täytyis olla vähintään insinööri, että osaisi käyttää??!!
*tappelee sähköpostin ja messengerin kanssa eikä mikään toimi niin kuin pitäis, perkele*
kamala olo....*uuh*en jaksa
[q]thomas, 12.7.2006 22:10:
---
Sunflower, 12.7.2006 22:10:
Miks perkeleessä kaikki tietokone/nettijutut pitää tehdä sellasiksi, että täytyis olla vähintään insinööri, että osaisi käyttää??!!
*tappelee sähköpostin ja messengerin kanssa eikä mikään toimi niin kuin pitäis, perkele*
---
get a mac :)
[/q]
Muuttaako se kympin sähköpostin ja hotmailin messengerin toimivammiksi?? (vai tuleeko sen mukana kaikki valmiit ohjelmat, jotka toimivat just niin ku kuuluu? :) )
Just nyt tekis mieli manata kaikilla mahdollisilla tietämilläni kirosanoilla putkeen, vetää hieman henkeä ja sanoa lopuksi "voi vittu."
Täl hetkel tuntuu, että kaikki mättää. En jaksa edes alkaa luettelemaan. Ei oo hyvä olo ei.
huoh.. kaks viikkoo pitää viel sinnitellä...
Pitkästä aikaa todella paha olo, sekä fyysisesti että psyykkisesti. Heikottaa ja ahdistaa ja kaikki tuntuu kammottavan stressaavalta ilman mitään syytä. Tuntuu pelottavasti siltä että alan tänään joko itkeä, oksennan tai pyörryn. Ei hyvä, näin 10 tunnin työpäivääni ajatellen.
kaveri ei päässy samaan kouluun mun kaa :(
[q]bubbelgum, 13.7.2006 19:27:
Halipula.
[/q]
pulaan.
haluan jo parantua. :(
Jaahas... erään toisen ihmisen lentolippu onkin nyt sitten veloitettu mun tililtä! Jos multa tän takia lähtee kortti tai tulee vuokran kans ongelmia, niin sit irtoo päitä.. vittu!
joo, oon yhden idiootin takia nyt 200e köyhempi.
Halipula.
Todella todella todella paska päivä duunissa..Hermot niin kireällä koko päivän että ei mitään järkeä...
Aurinko sinänsä on ihana, ja tämmöisenä vilukissana kesä onkin juuri sitä mahtavinta aikaa, mutta kun joutuu olemaan töissä niin iskee aika hirvee hedari, eikä jaksais lääkkeitäkään nappailla enää yhtään enempää. Varmaan joku nestehukka 24h ku hikoilee kuin pieni porsas.
pirun pitkät työpäivät, pakko tehä rahaa.. olisin jo päässy tunti sit himaa mut et pakko jäädä viel
notkuu tänne melkoseks aikaa...zzzz
- « Edellinen
- 1
- ...
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- ...
- 1,566
- Seuraava »