päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tänään taas mietin asioita illalla, ja totesin et henkinen yksinäisyys on todella suuri...
Voi *tun perse. Olin ottanu puffetti jäätelön pakkasesta, ja unohtanu sen tohon pöydälle. En tiiä kuin monta tuntii se ehti tossa olla, mut oli ihan mössönä jo. No, onneks sentään ei ollu paketti vuotanu, se se vasta oliski ollut kivaa alkaa siivota jäätelöö pois joka puolelta keittiöö. Että osaan sit olla hyvä.
Joko mulla on ihan saatanan pahat allergiaoireet tai oon tulossa kipeeks. Either way, ärsyttävää.
Meijän peli telkkari alkoi haisee sillee palanneelle, ei muuta kuin töpselit irti seinästä ja nyt se nököttää tossa turvallisimassa nurkassa ja kyylään sitä kokoajan että ei tapahu mitään. Haju ainakin jo hellitti. Vähänkö säikähin et se syttyy viel palaa. Nyt pitää miettii miten sen hävittää turvallisesti.
positiivisenä asiana on se et nyt hankitaan varmaan se uusi peli telkkari mitä oon himoinnu & jouluna saan 32-tuumaisen normi telkun
Tuntuu vaan niin vitun pahalta nyt.
en nukkunu silmäystäkään, rupesin taas kelailemaan kaikkee ja tuntu että seinät kaatuu päälle...
Freesi olo töissä
selkää bugaa jotenkin kokoaika, sama angsti kokoaika päällä ja vituttaa ilman syytä. olis jo ilta, niin vois nukkua
Huonoja uutisia isän sairaudesta.
Töissä tosi rankkaa, vieläkin. Tänään onneksi sain lähteä kymmeneltä kun pitäisi olla takaisin aamulla kuudelta. Harmi vaan kun se uni on kateissa
MAAAAAAAAAAAAAANATAI...hirvee päivä...pitäs olla virallinen lepopäivä...varsinki ku on koko kesän töis.. :(((( no mut enää 4päivää nii on viikoloppu:D
[q]äm, 14.7.2006 12:47:
---
tumpsi, 14.7.2006 12:42:
miauljoonapilkki!
---
Jotenkin mun on vaikea innostua tostakaan, kun se on niin... tampereella.
[/q]
no ootpa vaikee :(
*igor**täh**ding*
tämäKIN kesä on mennyt rahahuolien kanssa
tuskailemiseen... VAIKKA käynkin nyt töissä :(
noh, syksyllä pitäis tilanteen helpottaa!
lisää tunteja vuorokauteen ja joku saisi kaataa sen paskan vaikka tohon viereen eikä päälle.
nyt ei vaan toimi.
Paska maa, tahon vittuun täältä.
Viimeinen lomapäivä meneillään,huomenna se ois taas paluu arkeen*hmph*
Eikä sitä yhtään pehmennä tieto siitä et heti eka lauantai menee staff meetissa hikoillen*grr*
heräsin aamuyöstä kun naapurit luukutti humppaa *toktok*
ja taisivat vielä laulaa karaokea!
noh, tulipahan kerrankin mentyä ajoissa duuniin, kun ei kerran unia voinu jatkaa..
[q]bubbelgum, 18.7.2006 15:42:
Tyhmä minä.
[/q]
Samat sanat.
[q]Ober, 18.7.2006 16:17:
viiituuttaaa
[/q]
Voi juku!!
[q]Arscavadance, 18.7.2006 16:54:
---
Ober, 18.7.2006 16:17:
viiituuttaaa