päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]domi, 3.11.2006 21:16:
---
Progress, 3.11.2006 20:44:
tais tulla tehtyä väärä valinta...muutin hlsinkiin tukholmasta. Siis ihan kiva kaupunkihan tää on, mut tääl on NIIN rasitavan hidasta liikkua...vituttaa suoraan sanottuna istua ratikassa puol tuntii jonku lyhen matkan takia, vituttaa värjötellä jossai pysäkil oottamas ratikkaa tai bussia...vituttaa, että pitää maksaa joku hemmetin yömaksu ku menee vaan 5km keskustasta...(ruskeasuolle)...ei tollasii ongelmii tukholmassa oo...tunnelbanaverkosto on laaja, junat ja bussit kulkee enemmän, nopeammin ja ei oo turhia lisämaksuja...
---
Mulla on sulle ratkaisu: muutat takaisin Svea-mamman hellään huomaan. Ei kukaan pakota täällä asumaan
[/q]
no niin varmasti muutanki, mut hoidan ny opiskelut loppuun ku ne päätin aloittaa...eli seuraavat 3,5v tääl sit oleilen...ja valitan kaikille hitaudesta...
Iski sit se kesäflunssa. Kurkku on kuivempi kuin beduiinin sandaali ja kipee kans...lämpöö ja yskittää keuhkoi pihalle.
Pöh.Ja pah.
Kiva saada paksaa niskaan, vaikkei tehnyt mitään pahaa. Mitä nyt valitsi sanansa vähän väärin.
Ei oikeen riittäs enää huumori tähän nettiyhteyden pygimiseen. Haluu saunalahden takas*grr*
En tiedä pitäisikö mun mennä murua vastaan lentokentälle, vaikka se saapuu aika myöhään. Huomenna olisi enkun kokeet, niin olisi vähän paskamaista valvoa taas myöhään, mutta tekisi kyllä mieli päästä halaamaan sitä neitiä heti. Hitto, miksen käynyt tekemässä sitä koetta tänään, taas kärsitään saamattomuudesta.
spr
[q]Anselmi, 4.7.2006 19:58:
Mieli maassa. Ei minkään erityisen takia. Ehkä liikaa vaan tullut mietittyä vanhoja asioita joilla ei pitäisi olla mitään merkitystä enää.
[/q]
voi mussu *sydän*
Toivottavasti tänään parempi olo
Mieli maassa. Ei minkään erityisen takia. Ehkä liikaa vaan tullut mietittyä vanhoja asioita joilla ei pitäisi olla mitään merkitystä enää.
Keskellä yötä herääminen ja valvominen tietää tunnetusti hyvää seuraavalle päivälle. Vittu sentään ja vielä kerran sen päälle*haukottel*
Iha salee lähen pirteenä lenkille tänään...
[size=8]tuskin[/size]*igor*
flunssa
voi perkele!
ensinnäkin, onko se muka oikeasti laillista, että mulla on 3 viikkoa pelkkää iltavuoroa töissä. (silti joudun tulemaan jo aamupäivästä, koska ei tarpeeksi henk.kuntaa)
ja jumalauta nyt tuli eka plkka ja selkeesti vähemmän mitä mun ois kuulunut saada!
nyt meen kyllä tarkistamaan tilinauhat ja sanomaan suorat sanat koko työpaikasta! MURRRRR!!!
palata kahden viikon lomalta paskaisten vaatteiden kanssa ja todeta että pesutuvan kone on rikki ja huollossa*grr*
[q]astaroth, 5.7.2006 14:20:
on jo useamman päivän ollut suorastaan apaattisen väsynyt jostain syystä. ihan sama, miten paljon saa nukutuksi, ei missään vaiheessa päivää tunnu olevan kunnolla hereillä
[/q]
[q]nomic, 5.7.2006 22:29:
taas se olotila tulee :(
[/q]
onneksi tultiin just kreivin aikaa kotiin.. pitää tehhä siulle vaikka pizzaa
ihan tyhmää olla näi vanha ku ei saa enää lahjoi eikä mitää yhtää keltää. onnitteluja sentää tuli kyl.
[q]astaroth, 5.7.2006 21:46:
---
Nexus__69, 5.7.2006 21:44:
ihan tyhmää olla näi vanha ku ei saa enää lahjoi eikä mitää yhtää keltää. onnitteluja sentää tuli kyl.
---
mä voin hankkia, sano vaan mitä
paitsi pinkkiä elefanttia...
[/q]
ihan sama, kuha sais ees jotain. ajatushan se tärkein?
(jajoo oon itsekäs ku haluun tällästä.)
keittiö on täynnä tiskejä jotka venaa että tulisin tiskaamaan ne*hmph*
ei vittu.... vaikken uskonut sen olevan millään tapaa mahdollista, joudun kokemaan taas jotain, mitä en olisi ikinä enää elämässäni halunnut kokea...
[q]martina, 5.7.2006 23:50:
ei vittu.... vaikken uskonut sen olevan millään tapaa mahdollista, joudun kokemaan taas jotain, mitä en olisi ikinä enää elämässäni halunnut kokea...
[/q]
*lohduttel**hali* Kyllä sä siitä selviät.
[q]martina, 5.7.2006 23:50:
[/q]
hävyttömät pärjää aina.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- ...
- 1,566