päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ilosaarirock on ohi. Se hetki kun tuntuu että kesä alkaa kääntyä todenteolla syksyyn. Tällä viikolla on vielä pakko pestä pyykkiä kun viikon päästä lähtee kahden viikon reissuun festivaalitöihin, vaikka vasta edellisestä selvisi. Hieman on takki tyhjä ja haikea fiilis.
Selkäranka on jumissa yhdestä kohtaa ja sen pitäisi selkeästi naksahtaa, jotta paineen tunne menisi pois.
Toistaiseksi en ole onnistunut keksimään, miten sen saisi tehtyä.
Ahistustustustus. Perkele.
Jopas ahdistaakin silleen aivan vitusti. Mut kylläpä tämä tästä taas.
Flunssa isolla K:lla
pelkään menettäväni liian monta hyvää asiaa liian nopeasti enkä pysty vaikuttamaan asiaan enään itse.. kaikki on muista kiinni...
kohonneet maksa-arvot
vittu tänää ei onnistu mikään*toktok*
paska päivä!!!
haikea fiilis
[q]mayah, 11.7.2006 20:45:
Sopisko jollekin tulla viiltämään mun ranteet tai fillarin renkaat auki? Tää ois just se päivä.
[/q]
Ei arvokkaita asioita saa tollain tuhota... Mitä jos mä vaan pöllin sen fillarin?
[size=6]Mjoo, varmaan huonoa huumoria.[/size]
Ei pysty aina käsitäämään tätä elämää
Kauhee jano koko ajan ja kämpässä yötä päivää vähintään +28 astetta
24 tulee täytettyä tänään ja tuntuu kun ei olis saanut mitään aikaiseksi elämältä. (ja helvetti 30-wee kuuden vuoden päästä *eiei*)
ajatukset jyllää heti aamusta kun uni loppuu liian aikaisin ja tietää että istuu yksin heräillä nyt useamman tunnin. Liikaa tapahtunut viime aikoina ja minä olen osa syyllinen vaikka en olisi tehnyt muuta kuin tullut paikalle*eiei*
Rahatilanne *toktok**hmph**eiei*
Nooh.. sitä saa mitä tilaa
[q]äm sen pitäisi selkeästi naksahtaa [/q]
Yritä vaikka sillain että istut lattialle paino tukevasti kummallakin kankulla jalat harallaan pienessä koukussa. Pidä hartiat ja kädet koko ajan ikään kuin samassa linjassa (kaikki liikkuu yhtä aikaa) ja käänny (ei liian nopeasti) vuorotellen taaksepäin molemmille sivuille ja alas niin että paino tulee molemmille kämmenille.
Ohoh.. Olenpas minä huono selittämään liikkeitä sanallisesti...
No, oikein tehtynä selkärangan nikamien pitäis naksahtaa yksi kerrallaan ja paineiden kadota ja olon helpottaa. En enää muista kuka tuon mulle aikoinaan opetti, mutta ainakin mulla toimii.
itketti ja nyt särkee.
[q]Freja, 12.7.2006 12:05:
paha olla.
[/q]
kyllä se helpottaa
Takas berliinistä eilen, ja haluun jo palata sinne asiaa ei yhtään helpota se, että loveparadet ois ja kaikki hehkuttaa täällä niistä..
[q]Jone, 12.7.2006 12:31:
Just nyt tekis mieli manata kaikilla mahdollisilla tietämilläni kirosanoilla putkeen, vetää hieman henkeä ja sanoa lopuksi "voi vittu."
[/q]
Ko. toimenpide suoritettu täällä n 5 min sitten.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- ...
- 1,566
- Seuraava »